
Wybór kół
#2381
Posted 19 November 2009 - 17:28
#2382
Gosc_vmax_*
Posted 19 November 2009 - 17:45
Przeciez nie chcę wywołać "pandemii mavicowej" kto ma te koła MUSI je koniecznie wyrzucić. NIE ! To nie tak .
r sys tak nawiasem to nie popisały sie w swojej karierze i to jest fakt niezaprzeczalny, pomijając to że bardziej ANTYaero kół to nie widziałem .
Mało widziałem fakt , luz bez napinania , pozdr
#2383
Posted 19 November 2009 - 19:54
A no taki, że Mavic wycofał ze sprzedaży WSZYSTKIE R-Sys'y, a także każdy kto kupił je powinien zwrócić dostając za darmo Aksiumy, a w momencie poprawy konstrukcji R-Sys dostał nowe R-Sys'y.»vmax, Jaki masz dowód że to koło Mavic'a. Co prawda widziałem już takie fotki ale z bliska zdjęcie było a nie z 50m. Była taka akcja że wyminiali te koła bo coś było zje**** z przednim i bali się że ktoś się zabije.
#2384
Gosc_Bullet_*
Posted 19 November 2009 - 20:39
#2385
Gosc_Bullet_*
Posted 19 November 2009 - 20:46
#2386
Gosc_vmax_*
Posted 19 November 2009 - 20:49
#2387
Posted 19 November 2009 - 21:22
#2388
Posted 20 November 2009 - 07:28
1. Obręcze: MACH1 szosa BOS RoadRunner - czarne.
2. Piasty: MICHE Primato Syntesi (Campagnolo) - czarne.
3. Szprychy: DT 2mm - srebrne
Zaplot standardowy w 3 krzyże.
Składał je Marcin Olszewski (BIKOM, OLSCH), zapłaciłem 550 PLN, ale to było w 2007r.
linki do CHRINA:
http://www.e-rowery....o/_info/?id=487 - ale tu brak chwilowo brak
http://www.twomark.p...=1322&id_typu=1
http://www.rowery.by...na srebrna.html
Jest gdzie kupić.
#2389
Gosc_Bullet_*
Posted 20 November 2009 - 16:13
#2390
Posted 22 November 2009 - 15:51
Szytki VCX mają większą "bezwładność" w przenoszeniu wibracji i wstrząsów. Dzięki obręczą i VCX nie czuć tak małych nierówności jak obręczach aluminiowych i szytkach Tufo.
Mam VCX 21 mm. Obręcze Edge maja krzywiznę idealną do szytek 23 mm. 21 mm nie leżą tak świetnie w nich (gorsze spasowanie przy krawędziach obręczy). Obręcz jest szersza niż założona na nią szytka.
Jechałem bo bardzo gładkim asfalcie i nie czułem miejsc, w którym znajdują się wentyle mimo, że VCX nie są idealnie spasowane ponieważ mają dużo taśmy wokół wentyla i trochę odstają od obręczy w tych miejscach.
Hamowanie jest super na tych obręczach. Hamulce bardzo dobre. Wczoraj miałem nawet okazję wprowadzić tylne koło w poślizg i ustawić go bokiem ponieważ jakaś menda z agencji ochrony wyjechał Yarisem ze stacji benzynowej wymuszając pierwszeństwo. Miał uchyloną szybę więc "chu** jeb***" do niego doleciały

Dziwny dźwięk towarzyszy hamowaniu - jak mokra obręcz aluminiowa, ale za to znacznie skuteczniej się hamuje.
Jestem zafascynowany tymi kołami.
#2391
Posted 22 November 2009 - 20:44
#2392
Posted 22 November 2009 - 22:05
#2393
Posted 23 November 2009 - 12:20
hm, jak ja zmieniłem koła z niskiego profilu na coś ala Rigida dp-18 to czułem jak mi przód spyla na bocznym wietrze jak było odsłonięte pole.
\Może cięższe obrecze mocniej reagują ??
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#2394
Posted 23 November 2009 - 12:32
#2395
Posted 23 November 2009 - 19:41

SPIKE, DP18 to tylko 30 mm. Jechałem szeroką aleją wyniesioną wyżej niż pola (al. Ofiar Terroryzmu 11 Września w Łodzi). Rower prowadził się stabilnie. Napiszę coś więcej gdy zrobię trasę kilkadziesiąt kilometrów; nie wiem czy to się uda w tym roku.
Szprychy miałeś płaskie czy okrągłe? Okrągłe są wrażliwe na wiatr, szczególnie zaplecione radialnie - nawet 1,5 mm radial straszliwie świszczą na wietrze.
#2396
Posted 23 November 2009 - 19:51
Ja przez to gowno pozegnalem sie z VITTORIAMI. Zawsze cos tam tluklo ( fakt , ze malo , ale bylo to irytujace) .Przejde chyba na CONTI. Ponoc sa lepiej zrobione "w tym fragmencie".
#2397
Posted 23 November 2009 - 23:21
Pojeżdżę więcej to napiszę co i jak. Niestety nie mam dróg gładkich jak stół w okolicy. Większość robiona z grubszego żwiru.
Conti nie grzeszą trwałością. Spieprzyli sprawę z tą wkładką vectranową. Było lepiej bez niej.
Po Vittoriach pomyśle o Veloflex'ach Carbon. Cena wysoka, ale trudno.
#2398
Posted 23 November 2009 - 23:23

#2399
Posted 24 November 2009 - 12:50
czy ta waga katalogowa jest osiągalna?
#2400
Posted 24 November 2009 - 13:08
miał ktoś styczność z obręczami accent roadrunner ? http://www.velo.com....=1&pk=%&id=1309
czy ta waga katalogowa jest osiągalna?
mój ojciec je miał w swoim starym rowerze. Ciężkie niemiłosiernie, ale nie pamiętam by na nie narzekał. Wydają się być solidne za tę kasę.