Wybór kół
#1121
Posted 12 September 2008 - 19:00
#1122 Gosc_Anonymous_*
Posted 12 September 2008 - 19:55
Lepsze kola są tu http://aukcja.onet.p...?item=435185335
jednak idź w stronę tego typu kół - dobre piasty koła zaplatane na krzyż (obydwa) oczkowane obręcze no i zapasowe szprychy do tego.
Sam planuję złozyć coś podobnego tylko że z obreczmi mavick open pro.
#1123
Posted 12 September 2008 - 21:56
#1124
Posted 13 September 2008 - 10:45
#1125
Posted 13 September 2008 - 17:35
#1126
Posted 13 September 2008 - 18:47
Po trzecie co nie było napisane w ich opisie mają ograniczenie do max 10bar :-x . A co się stanie jak założe takie tańsze oponki np. vittoria zafiro one się bije do maks 10bar jak tyle na wale i wjadę w wiekszą dziurę to ciśnienie mi zrośnie do tych powiedzmy 11,5bar i wole nie wiedzieć co się stanie z obręczami :shock:
#1127
Posted 13 September 2008 - 20:36
?????A co się stanie jak założe takie tańsze oponki np. vittoria zafiro one się bije do maks 10bar jak tyle na wale i wjadę w wiekszą dziurę to ciśnienie mi zrośnie do tych powiedzmy 11,5bar i wole nie wiedzieć co się stanie z obręczami
nic się nie stanie :evil:
#1128
Posted 13 September 2008 - 20:55
Siły z jakimi dętka z oponą działają na obręcz uważam za destrukcyjne.
Może to głupie jest ograniczenie ale jak nawalisz wiecej niż jest ograniczenie to ci gwarancji nie uznają. Po za tym te koła to "Made in Malysia" :-/
#1130
Posted 13 September 2008 - 21:10
#1131
Posted 13 September 2008 - 21:57
ROZMIAR, Ta napewno to niby po co te ograniczenia? Sam kolega Karbon pisze tak:
Siły z jakimi dętka z oponą działają na obręcz uważam za destrukcyjne.
Może to głupie jest ograniczenie ale jak nawalisz wiecej niż jest ograniczenie to ci gwarancji nie uznają. Po za tym te koła to "Made in Malysia" :-/
Z opon które wytrzymują większe ciśnienie niż 10 atm znam jedynie Schwalbe Ultremo, raczej wątpię żebyś założył takie opony do takich kół. Nawet pozwolę sobie stwierdzić, że mało którą oponę można nabić do 10 atm.
I jeszcze: pokaż mi produkt który nie jest aktualnie produkowany w Chinach, jeśli chodzi o części rowerowe.
#1132
Posted 13 September 2008 - 22:04
Tutaj specyfikacja: http://techdocs.shim...69830614900.PDF
#1133
Posted 14 September 2008 - 09:41
Do kolegi Karbona Skoro tak to po co piszesz o jakieś destrukcji obręczy pod wpływem siły działającej na nią opony?
A i jeszcze foty tych kół http://picasaweb.goo...kubanok/WhRs10#
#1134
Posted 14 September 2008 - 12:05
[ Dodano: 2008-09-14, 13:09 ]
Po to aby wyjaśnić dlaczego obręcze ulegają uszkodzeniu gdy wpadnie się w dużą dziurę. Opona mocno rozpierając obręcz powoduje, że łatwiej boki ustępują i przy uderzeniu rozchodzą się trwale na zewnątrz.Do kolegi Karbona Skoro tak to po co piszesz o jakieś destrukcji obręczy pod wpływem siły działającej na nią opony?
#1135 Gosc_@ndy_*
Posted 16 September 2008 - 09:49
http://www.chainreac...x?ModelID=12891
może ktoś wyjaśnić o co chodzi z tymi cenami?
Kr1zje dał chyba 2500 za ksyriumy , a tu są za 1000 zł :!:
#1136
Posted 16 September 2008 - 09:53
#1137
Posted 16 September 2008 - 11:38
#1138
Posted 16 September 2008 - 12:49
A pozatym dostepnosc mala akurat w tym sklepie, Ksyriumy tylko pod Campangolo:/
#1139
Posted 17 September 2008 - 21:56
#1140
Posted 18 September 2008 - 21:15
fajne te kolka. przednie kolo wyglada troche jakby uzyto tam piaste torowa.co powiecie o kółkach Campagnolo Vento? ;-) http://www.allegro.p...nolo_vento.html
ich blizniakami sa kola fulcrum 5, poniewaz campagnolo i fulcrum to jedna spolka, produkujaca kola pod dwiema markami. w obu modelach zastosowano np te same osie