Wybór kół
#1241
Napisano 06 październik 2008 - 16:29
Campagnolo Vento G3: link
Mavic Aksium 2008: link
Proszę o pomoc ponieważ muszę się zdecydować w tym tygodniu, a mam dylemat
W Aksium nie podoba mi się to, że mają w obydwóch kółkach po 20 szprych, a w vento nie podoba mi się zaplot szprych (sprawiają wrażenie niewytrzymałych w miejscach gdzie ich nie ma)
i które oczywiście lepiej serwisować
[ Dodano: 2008-10-06, 17:35 ]
PS: ważę 59 kg
#1242
Napisano 07 październik 2008 - 14:23
Jakiej kasety używasz/zamierzasz używać?
#1243
Napisano 07 październik 2008 - 17:38
#1244
Napisano 07 październik 2008 - 19:04
[ Dodano: 2008-10-07, 23:29 ]
Genialne http://cgi.ebay.co.u...id=p3911.c0.m14
#1245
Napisano 08 październik 2008 - 11:32
Kolego bykar, mój znajomy jeżdzi na Vento już kilka sezonów i są to koła nie do zdarcia, mocne, sztywne. Nie należą do lekkich ale dla amatora jako koła treningowe są moim zdaniem ok. Sam używam też Mavic Aksium. Koła są mocne, miałem jedynie kłopot z tylną pistą, poszła do przesmarowania.
Gdybym miał polecać to bierz Vento.
Pozdrawiam Brać Szosową.
#1246
Napisano 08 październik 2008 - 23:54
#1247
Napisano 09 październik 2008 - 07:54
#1248
Napisano 09 październik 2008 - 10:22
#1249
Napisano 09 październik 2008 - 19:51
Piszą że na 26'' - ale nie należy wierzyc we wszystko co piszą...
Oczywiście w to że jest pod tarcze również nie należy wierzyć, bo po co...
Proponuję żebyś je sobie kupił - mimo tego że na obręczy jak byk pisze 650 mm co oznacza standard triathlonowy, do którego trzeba mieć inny widelec i ramę, bo w tych przystosowanych do kół 28' nie sięgną hamulce.
#1250
Napisano 09 październik 2008 - 22:48
#1251
Napisano 10 październik 2008 - 07:13
"Obręcz Mavic REFLEX na szytkę" http://arnik.com.pl/
#1252
Napisano 10 październik 2008 - 09:26
Na angielskim eBay jets całe stado obręczy za kilka funtów. Kolega niedawno kupił komplet złotych Mavic'ów za 10 funtów - przednia...234g!, rekordzista prędkości w jeździe godzinnej i tylna ponad 300g. Obawiam się, ze przednia to obręcz torowa źle znosząca działanie klocków, ale przecież stare Mavic’i znacznie <300g były szosowe i hamowały dobrze.
Złożę koledze koła ~1150g, piękne na klasycznych obręczach.
P.S. Nie pytajcie czy koła są na sprzedaż bo nie są i nie będą
#1253
Napisano 10 październik 2008 - 12:10
#1254
Napisano 10 październik 2008 - 12:42
co oznacza wymiar 622x13 kola (z naklejki na obreczy)
jakie do tego podchodza opony, czy to "standard" szosowy?
#1255
Napisano 10 październik 2008 - 14:31
#1256
Napisano 10 październik 2008 - 14:31
ps. oczywiście myślę o kołach 700, stary triathlonowy standard 650 mi nie pasuje
#1257
Napisano 10 październik 2008 - 15:10
622 to średnica koła a 13 to szerokość wewnętrzna obręczy, standard szosowy na koła 20-ok. 38 mm
czyli standard szosowy jakie bedzie mial oznaczenie ?
#1258
Napisano 10 październik 2008 - 15:48
kurde, znów nieściśle napisałem, chodzi o koła 28 cali a opony o szerokości od 20 do ok 38 mm, obręcze o których mówisz są typowo szosowe
#1259
Napisano 12 październik 2008 - 14:47
Liczę na wasze bezcenne rady . . . ;] ;] ;]
Pozdrawiam
#1260
Napisano 12 październik 2008 - 14:58
Bębny na 7 maja swój wymiar, a na 8/9/10 są szersze. Na 8/9/10 mają tą samą szerokość. Szerokość piasty nie zależy od rodzaju bębna.