
Wybór kół
#1281
Napisano 14 październik 2008 - 21:09
#1282
Napisano 14 październik 2008 - 21:18
Cytat
Znów Gipiemme w śmieciowej edycji z odpadu produkcyjnego specjalnie dla polskich klientów. 500 zl to dużo pieniędzy, a te śmieci nie są 100 zl warte.co sadzicie o tych kołach?: http://www.allegro.p...sklep_w_wa.html
#1283
Gosc_tozik_*
Napisano 14 październik 2008 - 21:43
Cytat
- toż to się nadaje do innego naszego wątku :mrgreen:profesionalne koła
Ale poważnie - najważniejsze że to są koła 650C - czyli do normalnej szosowej ramy i tak nie podejdą przez hamulce.
#1284
Napisano 17 październik 2008 - 22:22
pzdr
#1285
Napisano 18 październik 2008 - 09:34
#1286
Napisano 18 październik 2008 - 11:40
#1287
Napisano 18 październik 2008 - 18:47
#1288
Napisano 18 październik 2008 - 19:31
#1289
Napisano 18 październik 2008 - 20:25
#1290
Napisano 19 październik 2008 - 21:30
Moje obecne koła mavic cxp 33 , 32 h x3 sapim , piasty veloce. Waże 76 kg , rozważam też 36 h z tyłu bo mam tak w ostrym - koło jest nie do zajechania.
#1292
Gosc_felipe_*
Napisano 21 październik 2008 - 16:01
#1293
Napisano 21 październik 2008 - 16:46
#1294
Napisano 21 październik 2008 - 17:20

#1295
Napisano 24 październik 2008 - 22:42
#1296
Gosc_oscar_*
Napisano 29 październik 2008 - 20:30
chodzi mi o wycene i 'wywazenie' takiego zestawu:
piasty: DT 240s
obrecze Mavic Reflex
szprychy DT Revolution (64szt)
nyple DT Alu Red Pro Lock
z gory dzieki za pomoc! :->
pzdr!
#1297
Napisano 29 październik 2008 - 21:47
Reflexy ważą regularnie po 380g, piasty ~95g przód i dokładnie 218g tylna - sam ją chciałem kiedyś kupić. Revo to ~200 zł komplet. 60 Revo waży 288g (292 mm), więc 64 sztuki to 307g. Nyple DT ważą 16g/56 sztuk, czyli 18g/64 sztuki.
Masa: przód: 640g, tył: 760g, całość: 1400g.
Fajny set, ale szkoda zakladać Revo. Na przód Sapim Laser na 2x, a na tył można dać Laser po stronie przeciwnej do kasety na 2x. Po stronie kasety nie mogą być szprychy 1,5 mm. Tam Race musza być, na 2x lub 3x.
W przypadku zapodania Race'ów na DS trzeba dodać jakieś 35g, ale warto.
#1298
Gosc_oscar_*
Napisano 30 październik 2008 - 14:38
#1299
Gosc_Anonymous_*
Napisano 30 październik 2008 - 17:22
Cytat
Jasne, że ma i to ogromniasty. Jednak trudno tak pisemnie wytłumaczyć jak to zrobić aby było dobrze.Mam dalej problem z tylnym kołem. Jeśli szprycha jest luźna to obręcz jest prosta, ale jeśli choć troche dokrece szpryche to obręcz automatycznie sie wygina :-/ . Zauważyłem że dwie sąsiednie szprychy (po lewej i prawej stronie luźnej szprychy) są najbardziej napięte ze wszystkich szprych w kole... Ma to jakiś wpływ??
W skrócie to najlepiej wyluzować okoliczne szprychy wokół tej luźnej i próbować dokręcać jednocześnie centrując koło. Tylko jak tego nigdy nie robiłeś to lepiej odwiedź dobrego fachowca, bo czasem można zrobić więcej szkody niż pożytku.
#1300
Napisano 02 listopad 2008 - 16:47