
Wybór kół
#1661
Posted 22 March 2009 - 21:59
Związku z tym pytanie:
Które koła są lepsze RS10 czy R550?
#1662
Posted 22 March 2009 - 22:05
a mogę tak zrobić, że kupię nowe obręcze i szprychy, a piasty zostawie stare? Mam 6 przełożeń z tyłu, rozstaw 126mm
szprych nie trzeba , wystarczy tak jak pisałem rozpylić na części i złożyć do kupy od zera, nowe nyple, zakładając że masz obrecze równiutkie.
zreszta . masz kase to kup nowy rower, może a stary na przełajówke przerób.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#1663
Posted 22 March 2009 - 22:13
#1664
Posted 22 March 2009 - 22:27
#1665
Posted 23 March 2009 - 11:25
[ Dodano: 2009-03-23, 11:29 ]
http://shop.cnc-bike...1v11ohhb72va0m6
Trochę tu znajdziesz obręczy na 28otw
#1666
Posted 23 March 2009 - 12:03
czy są dostępne jakieś dobre obręcze na 28 szprych? raczej pod oponkę ale nie jest to ostry warunek.
jakbyś się decydował sprowadzać jakąś to daj znać

geolog - www.geologpoludnie.cba.pl
#1667
Posted 23 March 2009 - 13:37
#1668
Gosc_kobrys_*
Posted 23 March 2009 - 13:48
Ale nie powiem nic więcej - czemu - bo jest temat "Wybór kół" gdzie była o tym mowa i to chyba nie raz ale kilkadziesiąt...
#1669
Posted 23 March 2009 - 13:50
#1670
Gosc_keram_k1_*
Posted 23 March 2009 - 20:13
Ja ważę [now] 73kg

Co do rozbierania i czyszczenia piast Novatec - w życiu nie rozbierałem żadnej piasty. Znam sie na tym jak wilk na gwiazdach. Talentu mechanicznego nie posiadam, posiadam za to antytalent mechaniczny

Podejrzewam, że po złożeniu, z powrotem piasty, z połowa części by została na podłodze i ni jak nie dała by się zmieścić z powrotem, a koło czy by sie kreciło to też mam wątpliwości :-/
[nie mam też pojęcia czym się różnią łożyska skośne od prostych :( ]
#1671
Posted 23 March 2009 - 21:13
W sumie nie licząć sposobu wymiany łożysk maszynowych to takiej piasty nie ma co ruszać , dopóki nie osiągnie luzu, lub łożyska nie zaczną "gruchotać" - to drugie sprawdzimy puszcając koło w rękach , jesli gładko sietoczy to dobrze, jeśli zaciera , boć gruchocze to łożyska out.
Inna sprawa z normalnymi piastami, ale jeżeli jeździ ktos na szosie w ładną tylko pogode , to co pare tysiaków można kontrolnie sprawdzić.
Im wyższa klasa piasty , tym rzadziej zagladamy.
Za 6 stówek to można łaaaadne koła złożyć nawet taniej .
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#1672
Posted 24 March 2009 - 18:40
dziś zważyłem wreszcie szprychy SAPIM laser i race do nowych kół, poniżej specyfikacja (może się komuś przyda):
- Laser 291 mm 32 szt. 151,8 g (losowo zważona 4,75 g)
- Race 289 mm 16 szt. 99,7 g (losowo zważona 6,23 g)
- Race 294 mm 16 szt. 102,4 g (losowo zważona 6,4 g)
Jeszcze dołączone nyple (zdaje się, że to mosiężne Polyax'y) 12mm 64 szt. waga 57,7 g (jedna sztuka ok. 0,9 g).
Tyle dygresji wagowych (przynajmniej Sapim się postarał, bo już Mavic niekoniecznie).
#1673
Posted 25 March 2009 - 19:43
#1674
Posted 28 March 2009 - 10:33
http://centrumrowero....aspx?JScript=1
http://www.allegro.p..._36_32_otw.html
#1675
Posted 28 March 2009 - 10:58
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#1676
Posted 28 March 2009 - 12:23
#1677
Posted 28 March 2009 - 14:37
#1678
Posted 28 March 2009 - 15:04
Naprawdę nikt z forum nie używał płaskich szprych?
Uzywali. Skad wytrzasnales szprychy Mach 4? Nigdy o takich nie slyszalem, nie masz moze na mysli Mach1?
#1679
Posted 31 March 2009 - 16:25
#1680
Posted 31 March 2009 - 17:00