Skocz do zawartości


Zdjęcie

Wybór kół


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4494 odpowiedzi w tym temacie

#3661 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 23 październik 2010 - 21:46

wiktor24, ja już 14 tys. przejeździłem na ksyriumach equipe i centrowałem je tylko raz - po uderzeniu przez samochód. Sprawują sią bardzo dobrze, a ważyłem ponad 20 kg więcej od Ciebie i drogi też różne się zdarzały.
Co prawda Spike pisał o uszkodzeniach tych kół przy otworach - nawet widziałem te obręcze - ale pewnie ktoś sam przy nich za bardzo ingerował.


Potwierdzam, jeżdżę na Ksyriumach jakoś od trzech lat - zero centrowania. Dzisiaj akurat jechałem z kolegą, zagadałem się z nim i wpakowałem się w cholerną dziurę - pomyślałem że jak nic koła do naprawy, a okazało się, że nic im się nie stało. Ważę przy tym ponad 90 kilo.

#3662 serav

serav
  • Użytkownik
  • 199 postów
  • SkądŁomża

Napisano 24 październik 2010 - 19:44

Potrzebuję taniego koła do trenażera. Koła na 8-rzędową kasetę. Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/ko...1281219508.html , chcę oczywiście założyć oponę 700-23C, czy te koło się nadaje ?

#3663 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 24 październik 2010 - 20:11

Tak, nadaje się.


#3664 serav

serav
  • Użytkownik
  • 199 postów
  • SkądŁomża

Napisano 24 październik 2010 - 20:15

Tak, nadaje się.

Dzięki.
Te koło jest chyba też dobre http://www.centrumro...ne/Produkt.aspx ?

#3665 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1761 postów
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Napisano 24 październik 2010 - 21:06

Tak, nadaje się.

Dzięki.
Te koło jest chyba też dobre http://www.centrumro...ne/Produkt.aspx ?

Te koło ...

To koło też się nada.

#3666 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 25 październik 2010 - 16:25

Jeśli od czasu do czasu będziesz chciał koła użyć na szosie, weź te na obręczy Alexrims. Stylus jest nieoczkowana, ciężka jak kowadło i jej wytrzymałość niestety nie jest proporcjonalna do wagi. Za to piasty 2200 i 3300 wiele konstrukcyjnie się nie różnią.


#3667 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 26 październik 2010 - 16:13

Dostałem odpowiedź od dostawcy obręczy, która jest poniżej w cytacie.

Koszt obręczy 48mm o wadze ok 300-315g to dla dwóch setów ok 1094 zł (licząc kurs dolara 2,85 i nie uwzględniając wysyłki bo podejrzewam że dla większych ilości obręczy będzie taniej niż 55 za set a np 65 za dwa jak to jest najczęściej u sprzedawców na ebay, trzeba się dowiedzieć). Moim zdaniem jest bardzo tanio, ciekawe jak jakość ? Ktoś miał styczność ?

Przy zewnętrznych nyplach szprychy wychodzą stosunkowo krótkie (przód MACK ok 256mm)
Może przedstawię swoją propozycję kół:

Piasty: MACK Ultralight, przednia 20h (radial) tył 24h zaplot w systemie 2:1 (od kasety 16 szprych na 3x i od drugiej strony radial)
Szprychy: Sapim CX-Ray czarne + 8 szprych tył Dt Swiss Aero Speed czarne
Obręcze: Carbon z Alibaby stożek 48mm UD
Nyple: Zewnętrzne Pillar 12mm

Piasty robione pod zamówienie, wstępnie z Maćkiem uzgodniłem że taka waga będzie możliwa do uzyskania, przód koło 45g i tył koło 165g. Całe koła oscylują w okolicach 1064-1034g a koszt koło 2500-2600zł.

Co o tym myślicie ?


Dear Artur,

Thanks for your interest in our items through Alibaba.

Regarding 48mm model, pls find the details with offer as follows:

Model:SVT-T5.
Rim Death:48mm
Weight:300+15g
Finish:UD

FOB sample price:USD 384/pair (MOQ: 2 sets)

FOB sample price:USD316/pair (MOQ: 5 sets)

Payment terms: T/T with bank transfer , Western Union and Paypal accepted by us.

However, we do not hope our customers choose Paypal, the charge is very expensive.

Lead time :15-20 days

ERD:548mm

Holes: 20/24 holes or according to customers' requirement

The delivery cost is USD 55 for one set.

Model:SVT-T2.

Rim Death:20mm

Weight:220+15g

Finish: UD

ERD:604mm

FOB price is: USD 270/set(MOQ:2sets)

Lead time :20-25 days

Our carbon material is T1000.

Holes:F:20H, R:24H or according to customers' requirement

Internal or External.

The maximum weight is within 90kg for 20mm rims.

Comments please, any questions will be appreciated.

Thanks

Jessica



#3668 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 26 październik 2010 - 16:46

Na 18 stronie w tym temacie jest troszke o tych felgach http://translate.goo...SUNA_en&prmd=fd

#3669 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 27 październik 2010 - 17:21

Wychodzi koło 1200 paręnaście złotych dla dwóch kompletów i poniżej 1000 dla 5 kompletów z przesyłką do polski. Ktoś zainteresowany group buy ?

Wysłałem zapytanie czy zaniżą wartość paczki i wyślą jako gift lub jako commercial sample, powinienem jutro mieć odpowiedź.

Dear Artur,

Thanks for your prompt reply.

FOB price is USD 384/pair For SVT-T5. Two set is USD 768.

The freight is USD 85 for two set.

Total is USD 853.

FOB price is USD 316/pair (MOQ: 5 sets)

FOB price is USD 1580 for 5 pair

The ship cost is USD 111 for 5 pair SVT-T5 RIM.

Total is USD 1690.

The express company is TNT. The delivery speed is fast.

Any question pls kindly contact to me. Thank you!

Best wishes

Jessica



#3670 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 28 październik 2010 - 17:14

Koła na tych 50mm 300g obręczach będą lepsze od kół na Ambrosio F20 - jakieś 1500g całe koła ? Może ktoś mnie przekona ...

#3671 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 28 październik 2010 - 17:43

Można liczyć że carbon w podobnej wadze do aluminium jest nawet 30% wytrzymalszy. Przynajmniej ja to wnioskuje patrząc na ramy alu i carbon kiedy rama 1kg jest sztywniejsza niż praktycznie każda 1300 :)

Wysoki stożek = super niesienie :)

#3672 ziele477

ziele477
  • Użytkownik
  • 192 postów
  • SkądWrocław

Napisano 28 październik 2010 - 17:48

ja bym był zainteresowany tymi 20mm tyle że potrzebował bym na 28 otworów pod szytke

#3673 Gosc_xsnailx_*

Gosc_xsnailx_*
  • Gość

Napisano 28 październik 2010 - 17:53

mogl bys zapytac ich czy maja kolka 80 -90 mm 24 dziury na oponke?
takie bym wzial + podobne wysokoscia ale 20h na szytke

#3674 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 29 październik 2010 - 00:23

ziele477, każda ilość otworów powinna być dostępna wg tego co piszą, tylko że trzeba zamówić dwa komplety z danego typu obręczy minimum

xsnailx, wysłałem zapytanie, odp powinna być po weekendzie lub jutro dam znać,

Dear Artur,

We could make the invoice as commercial sample[....]



Czy uważacie za stosowne będzie założenie tematu o grupowym zakupie ? Czy jeszcze się wstrzymać ?

#3675 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 29 październik 2010 - 06:02

316 $ za wersje 310g 50mm - to dobra cena , zwykła cięższa wersja 384g - to 300$ za pare http://cgi.ebay.com/...=item27b56493c5 . O co chodzi z tym '' super niesieniem '' ? Mógłby mi ktos wytłumaczyc ?

#3676 siku

siku
  • Użytkownik
  • 154 postów
  • Skądkrakow

Napisano 29 październik 2010 - 07:52

byłbym zainteresowany zestawem obręczy 50mm , ale na oponkę , co do ilości otworów to mógłbym pójść na jakiś kompromis , ale w moim przypadku (67kg) , wolałbym mniej jak więcej :)

#3677 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 29 październik 2010 - 08:53

GrzegorzP, na kołach stożkowych lekkich jedziesz szybciej bo one działają jak żagiel, jak jest nawet delikatny, to tego mniejsza bezwładność i z tego co zauważyłem to nawet pod wiatr jedziesz ok 3-5km szybciej oczywiście w zależności od stożka ale im większy tym też mocniej rzuca na boki jak jest mocny podmuch. Optymalne jest 40-50mm i te obręcze teoretycznie powinny się dobrze sprawdzić. Do tego szytka = większe ciśnienie i mniej odkształceń, do tego są zazwyczaj bardziej okrągłe niż opony przez co mniej mocy tracisz na jeździe.

siku, jak tylko dostane odp na poprzednie pytania zapytam się o wersję na oponkę,

ps. szytka to sporo niższa masa

#3678 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1064 postów
  • SkądBrzesko

Napisano 29 październik 2010 - 10:04

GrzegorzP, na kołach stożkowych lekkich jedziesz szybciej bo one działają jak żagiel, jak jest nawet delikatny, to tego mniejsza bezwładność


Chodzi o własności aerodynamiczne profilu koła, a bezwładność zależy nie od wielkości stożka, tylko od rozłożenia masy poza środkiem obrotu - ona ma wpływ jedynie na rozpędzanie i hamowanie, a nie na prędkość jazdy.

Do tego szytka = większe ciśnienie i mniej odkształceń


To na niektórych(może nawet większości ;>) naszych drogach wcale nie musi być plusem, chyba, że masz twardy tyłek, a dziury wytrącają prędkość ;>

#3679 AyJay

AyJay
  • Użytkownik
  • 92 postów
  • SkądBiałystok

Napisano 29 październik 2010 - 10:10

Chodzi o własności aerodynamiczne profilu koła, a bezwładność zależy nie od wielkości stożka, tylko od rozłożenia masy poza środkiem obrotu - ona ma wpływ jedynie na rozpędzanie i hamowanie, a nie na prędkość jazdy.


To też prawda, podsumowując wszystko składa się na to że jedziemy szybciej i o to chodzi, a ja lubię jeździć szybko, jak każdy :D

#3680 gres

gres
  • Użytkownik
  • 641 postów
  • Skądkraków

Napisano 29 październik 2010 - 12:26

GrzegorzP, na kołach stożkowych lekkich jedziesz szybciej bo one działają jak żagiel, jak jest nawet delikatny, to tego mniejsza bezwładność i z tego co zauważyłem to nawet pod wiatr jedziesz ok 3-5km szybciej oczywiście w zależności od stożka a


taa chyba 3-5km / 10 h ....

geolog - www.geologpoludnie.cba.pl