Skocz do zawartości


Zdjęcie

Continental Ultra Sport


15 odpowiedzi w tym temacie

#1 19szymon93

19szymon93
  • Użytkownik
  • 207 postów
  • Skądłódź

Napisano 10 listopad 2013 - 13:35

Witam

 

Dziś w ramach systemu wymiany towar za towar stałem się posiadaczem kopletu opon Conti ultra sport kevlar,niestety poza nowowsciami na stronie Conti nie widze nic na temat takiego modelu jak mam. Moje oponki mają czerwony pasek na środku bieżnika, poza tym niwe wiem jaki to rocznik, ale pytanie bardziej idzie w kierunku TPI. Czy te starsze modele też miały tak jak te nowe 180TPI ? I Czy takie opony są czegoś warte ? 

 

Z góry dziękuje za odpowiedź

pozdrawiam S



#2 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4482 postów
  • SkądSurrey

Napisano 10 listopad 2013 - 15:09

Conti powinno byc zbanowane za te ich TPI. Cwaniaki wrzucaja kila warstw (3) do oplotu i winduja swoje TPI pod niebiosa :)

W rzeczywistosci, wastwa oplotu ma 60TPI, a trzy do kupy i robi sie nagle obiecujace 180 TPI, ktore nie ma nic wspolnego z opona zrobiona na oplocie o rzeczywistej wartosci 180 TPI.

 



#3 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1982 postów
  • SkądWwa

Napisano 04 czerwiec 2014 - 07:10

Na ile Wam starczają te opony. Mam zwijane, waże 79kg, opona z tyłu zrobiła 3000 i zaczyna sięrobić lekko "płaska". Czy Wam tez tak szybko schodzą??



#4 Daniel_105

Daniel_105
  • Użytkownik
  • 178 postów

Napisano 04 czerwiec 2014 - 07:21

Lekko płaska tzn? Ja zrobiłem ok 5k po czym zmieniłem tył z przodem i tak zrobiłem kolejne 2k i myślę że jeszcze trochę pociągna

#5 jano_3

jano_3
  • Użytkownik
  • 1982 postów
  • SkądWwa

Napisano 04 czerwiec 2014 - 07:44

Ściera się guma.



#6 mad

mad
  • Użytkownik
  • 181 postów
  • SkądSompolno

Napisano 04 czerwiec 2014 - 22:27

U mnie [bez kevlaru, 23mm] jedne przejechały 15 albo 17 tys. A drugi komplet na wyprawie (szosa z bagażem) z przebiegiem około 6,5 tys km zakończyły żywot. Jak dla mnie Super opony



#7 bassride

bassride
  • Użytkownik
  • 76 postów
  • Skądkrk

Napisano 15 czerwiec 2014 - 09:44

A ja kupiłem dwie takie opony do szosy (zwijane) i mam same problemy.

 

Moja waga to 94 kg (nie ma nadwagi, mam 200 cmm)

Od chwili założenia nowych opon non stop łapię kapcie.

Dodam że opony pompuję do 8 bar.

 

Zazwyczaj wygląda to tak...

Jadę, trafiam na jakiś kamyczek i po kilkunastu metrach okazuje się że kamyk naciął boczną powierzchnię opony a dętka ma d otwory - jak po snake.

 

Proszę powiedzcie co robię nie tak, a może zwykłe opony (nie zwijane) będą dla mnie lepsze?

 

Dobija mnie ta sytuacja, przez ostatnie kilka lat jeździłem na ostrym, gdzie miałem stare obręcze GP4 wyposażone w szytki. Nic się nie działo, nie łapałem kapci. 

 

Proszę bardziej doświadczonych o radę a najlepiej konkkretny model wytrzymalszej opony

 

Acha, gdyby to miało jakieś znaczenie - moje koła to nowe fulcrum racing quatro



#8 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 15 czerwiec 2014 - 14:03

Od lat używam tych opon w wersji zwijanej, jestem trochę nawet cięższy od Ciebie i nie łapie na nich kapci. Albo jakis ferelny model - albo co obstawiam - źle założona opona na obręczy lub pompka źle Ci wskazuje ciśnienie - może za dużo nabijasz, faktycznie jest ponad te 8 bar, wystarczy byle kamyk i dziura.....Ja przy swojej wadze zawsze dociskałem do 7 bar i było ok.



#9 bassride

bassride
  • Użytkownik
  • 76 postów
  • Skądkrk

Napisano 15 czerwiec 2014 - 16:37

pompka to rennkompresor sks, myslę że ma dobry manometr.

 

Przyznaję, że biję do 8,5, ale taki max podany jest na oponie

 

Co masz na myśli pisząc o złym założeniu opony?



#10 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Napisano 15 czerwiec 2014 - 16:46

Może ,,przyszczypnąłeś'' gdzieś dętkę, albo źle się ona ułożyła pod oponą, przez co w danym miejscu opony była by ona bardziej podatna na przebicie - ale wtedy koło delikatnie by ,,biło'' na boki, co byś pewnie zauważył.....

 

Te koła racing quatro mają chyba szerszą obręcz - może to ma jakis związek, tylko jaki?



#11 L00zak

L00zak
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 20 listopad 2014 - 23:00

Jaki macie opinie na temat tej opony wersja Ultra Sport II…

Szukam czegoś, marzenie to Conti 4000S, ale ta cena… Czy jest jakaś alternatywa z Conti, może Ultra Race?

 

Możecie podać różnice w tych modelach Ultra Sport II / Ultra Race



#12 wiktor24

wiktor24
  • Użytkownik
  • 1727 postów
  • SkądDolnośląskie

Napisano 21 listopad 2014 - 10:40

na przód gp4000s, na tył jakieś drutowe lugano/blizzard/ultrasport, cenowo to samo, tania guma na dłużej starczy (bo to tył dostaje po d*pie) :)



#13 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8556 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 21 listopad 2014 - 10:42

L00zak - zawsze możesz wybrać np. Continental Grand Prix (bez "4000s"). Ma tę samą mieszankę i ten sam oplot, różni się tylko wkładką (PolyXBreaker zamiast Vectranu), a kosztuje sporo mniej (można ją dostać poniżej 100 zł).

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#14 L00zak

L00zak
  • Użytkownik
  • 61 postów

Napisano 21 listopad 2014 - 19:38

No dobra, a jak się one mają w stosunku do Ultra Sport lub Ultra Race?



#15 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8556 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 21 listopad 2014 - 22:32

Przede wszystkim Ultra Race nie jest już produkowana. A to oznacza, że kupując ją, automatycznie kupujesz leżak magazynowy, który nie wiadomo ile pożyje.

Ultra Sport II zwijany kosztuje w granicach 60 zł, Grand Prix kosztuje ok. 95 zł. Sporo drożej, ale za dopłatą 30 zł dostajesz dużo lepszą ochronę przed przebiciem i przede wszystkim mieszankę Black Chili, tę samą, co w GP 4000s II i chwaloną przez chyba każdego użytkownika.

rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#16 Kresowiak

Kresowiak
  • Użytkownik
  • 532 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 styczeń 2015 - 13:10

Moje Ultra Sporty drutowane mają na licznku już ok.9000 km, po 4k km wymieniłem przód z tyłem, teraz będzie ponowna przekładka. Zaczynają się wprawdzie robić lekko kwadratowe, ale po takim przebiegu każda opona tak ma. Myślę, że do 15kkm powinny spokojnie dać radę.





Dodaj odpowiedź