Bar Caps Deda 4.4g
Bar Tape Deda Traforato 34.7g
BB Sram PF30 82.9
Brakes (Front) EE Cycleworks 97g
Brakes (Rear) EE Cycleworks 94g
Cables Brake Aligator I link, Power Cordz/Steel 33.9g
Cables Derlr Aligator Mini I link, Power Cordz/Steel 49.2g
Cassette Recon alu 11-23 88.6g
Chain Yaban 101 Ti 107+1 230.4g
Crank Rotor 3D+ 172.5 500g
Chainrings Rotor Q Rings 50/34 150.6g
Chainring Bolts KCNC 7.6g
Derailleur (Front) Sram Red 68.7g
Derailleur (Rear) Sram Red AFC pivot bolt 141.5g
Derailleur Hanger Cervelo 8g
Fork Cervelo FK30 SL 294.1g
Frame Cervelo R5 VWD 58 832.5g
Handlebar Token TK9735 44cm, tuned 173.3g
Headset FSA Orbit IS2, carbon spacer 58.9g
Pedals XPEDO Thrust 195g 188.4g
Seat Smud-Carbon 66.5g
Seatpost 3T Dorico LTD 27.2 350mm 186.9g
Seatpost Clamp Cervelo Ti bolt 14.4g
Shifters Sram Red, BTP clamp 276.5g
Skewers J&L Titanium 26.8g
Spacers BBB Ultra Space 10mm 3.1g
Stem 3T ARX Ltd 110mm 120.8g
Top Cup Soul Kozak 4.3g
Top Cup expander Tune GumGum 8.3g
Tyre (Front) Veloflex Arenberg 282.3g
Tyre (Rear) Veloflex Arenberg 284.2g
Valve Extention Planet X 4g
Wheel (Front) Zipp 303 FC 543.6g
Wheel (Rear) Zipp 303 FC 676g
Totala 5637.6g
Na zdjeciach dodatkowo:
Mocowanie Garmina K Edge
Koszyki Arundel Mandible
Chain catcher Token
Jak zaczalem skladac ten rower, nie ukrywam, ze przeszla mi przez mysl idea sub 5kg.
Aczkolwiek w trakcie wybierania czesci, wzgledy praktyczne wziely gore. W tym miejscu trzeba tez przyznac, ze korba rozpoczela ten tok myslenia. Jak widac nie nalezy do najlzejszych. Problem w tym ze do suportu Cervelo BBright, jest to najrozsadniejszy wybor. Inna dedykowana pod ten standard to FSA. Oczywiscie mozna zalozyc wiele innych z 24mm oska ale chcialem w pelni wykorzystac system BBright. Jak juz sie powiedzialo A to juz bylo latwiej zwracac mniejsza uwage na to co wskazywala waga kluczowych elementow. Za ciosem poszly zebatki Rotora, pierwotnie mialy byc Extralite OctaRamp. Postanowilem sprobowac owalnych ksztaltow. Podobnie bylo z wyborem kol, pierwotnie jakis zestaw ok 1kg, AX, Enve ale znowu, w miare nowy trend aero obreczy typu Zipp FC lub Enve SES, sprawil ze chcialem sprobowac nowego.
Ze wzgledow estetycznych, ostala sie dosc ciezka sztyca 3T, chociaz mam 70g lzejsza, na ktorej nota bene tez jezdzilem z ta rama. Mostek, tak zeby dopelnic ksiazkowa wersje Cervelo ;-)
Hamulce, odkad je odkrylem, wiedzialem, ze kiedys zawitaja w moim rowerze.
Kierownica zostala zeszlifowana i skrocona. Ciezko bylo mi usprawiedliwic kolejny wydatek na 3T przy jednoczesnym zwiekszeniu wagi.
W przyszlosci niedalekiej, mam zamiar, z pomoca dremel, zajac sie przerzutkami.
Sztyca, w moim ustawieniu jest to pogranicze offsetu i prostej, wiec moze tu nastapi jakas zmiana. Zawsze zostaje mostek Extralite. Moze jak pojawia sie jakies interesujace korby pod BBright....
To sa jednak ewentualnosci.
Raczej pewna zmiana beda pedaly. Poczatkowo myslalem o Ultralight lub TriRig Mercury ale powierzchnia podparcia lekko mnie przeraza. A ze jest to rower w 100% do nabijania kilometrow, wiec raczej wybor padnie na Keywiny.
Teraz pozostaje tylko krecic i krecic.

Wiecej fotek:
http://www.flickr.co...28393/lightbox/