Jaka pompka dla szosy ?
#281
Napisano 14 lipiec 2009 - 17:38
#282
Napisano 14 lipiec 2009 - 20:31
http://allegro.pl/item685423716_16_bar_pompka_z_manometrem_retro_firma_crane.html
Znacie tą konstrukcję?
Ile jest prawdy w tym 16 bar?
W wenezuleli 1l benzyny kosztuje bodajrze 5gr.
W swojej pompce stacjonarnej Parktool mam na manometrze skale do 17bar.
W swoim samochodzie Seiciento mam na liczniku chyba 180km/h.
Ile jest kulek czerwonych?
#283
Napisano 14 lipiec 2009 - 23:01
p9375, śmiej się, ale kolegi Seicento zamykało budzik
#284
Napisano 16 lipiec 2009 - 07:50
#286
Napisano 16 lipiec 2009 - 16:44
Nie rozumiem...Jeśli nie masz towarzysza, a chcesz mieć co najmniej 8 atm. i nie masz pary pudziana, to nie kupuj pompki Sigma Lambda
9 bar wbijam spokojnie w dętkę, a na Pudziana nie wyglądam ;-)
Więcej nie próbuję, bo nie potrzebuję.
#287
Napisano 16 lipiec 2009 - 20:53
#288
Napisano 17 lipiec 2009 - 09:08
Sprecyzuj dokładnie, bo nie wiem o co Ci chodzi.
Może o zdejmowanie końcówki pompki po pompowaniu, no to fakt mocno się usadawia i jest trochę mocowania zanim się ją zdejmie.
#289
Napisano 17 lipiec 2009 - 09:53
#290
Napisano 17 lipiec 2009 - 16:45
Nic przy wentylu nie trzeba trzymać, zakładasz, blokujesz i masz dwie ręce do pompowania, nie musisz brać kolegi ;-)
Może nie doszedłeś, że po założeniu na wentyl blokujesz końcówkę i nic tam nie ucieka.
A jeśli doszedłeś do tego i wiesz, że trzeba zablokować, to po prostu wciśnij głębiej na wentyl pompkę. Też czasem jak za płytko nałożę to mimo zablokowania, powietrze ucieka.
#291
Napisano 17 lipiec 2009 - 21:34
#292
Napisano 17 lipiec 2009 - 22:43
o blokowaniu nic nie wiem.... a zatem oświeć mnie z owym blokowaniem
Jemu chodzi oto ze na zaworku masz zatrzask ktory trzyma wętylek , podczas gibania twoja lambadą dedzik tak jak pisales dobrze by bylo jakby 2 pompowalo moze wtedy lepiej wchodzi :-)
:mrgreen:Może nie doszedłeś, że po założeniu na wentyl blokujesz końcówkę i nic tam nie ucieka.
Heh fajne nic tam nie ucieka mam nadzieje ze Deadhorse uzywa gumek :mrgreen:
#293
Napisano 18 lipiec 2009 - 00:43
#294
Napisano 18 lipiec 2009 - 08:33
Tak jak pisał Krzystof.o blokowaniu nic nie wiem.... a zatem oświeć mnie z owym blokowaniem
Zakładasz na wentyl i wtedy podnosisz tę szarą część, tym oto sposobem uszczelniasz połączenie ;-)
I wystarczysz sam do dymania, już nie trzeba będzie z kolegą
#295
Gosc_wonka2805_*
Napisano 19 lipiec 2009 - 09:09
#296
Napisano 19 lipiec 2009 - 09:22
Tak jak pisał Krzystof.o blokowaniu nic nie wiem.... a zatem oświeć mnie z owym blokowaniem
Zakładasz na wentyl i wtedy podnosisz tę szarą część, tym oto sposobem uszczelniasz połączenie ;-)
I wystarczysz sam do dymania, już nie trzeba będzie z kolegą
tą nakretkę czy co ?
Wonka, bo my fantazyjne chłopaki jesteśmy
#298
Napisano 19 lipiec 2009 - 09:46
ja myslałem ze to tylko do wyciągania gumki służy
nigdy instrukcje obrazkowe nie były moją mocną stroną ;-)
#299
Napisano 19 lipiec 2009 - 10:47
Sęk w tym, że jakiś czas temu (będąc na tegorocznym Giro) zakupiłem sobie we włoskiej 'Biedronce' pompkę stacjonarną za kilka 'juro'. Ale jak wiadomo to co tanie często jest i felerne. W moim przypadku, kiedy pompuję i ciśnienie dochodzi do 8 bar, następuje rozszczelnienie i jest koniec pracy pompki. To całe gówienko na końcu tłoka jest zrobione z grubego kawałka skóry (!?!?), która nie wytrzymuje ciśnienia i się odkształca.
Chciałem zobaczyć jakie rozwiązania producenci zastosowali w bardziej profesjonalnych pompkach i może uda mi się naprawić moją.
Z góry dzięki
Niżej zdjęcia poglądowe elementu, o który mi chodzi.


Temat jest zamknięty



