Jaki licznik kupić ?
#321
Posted 24 August 2010 - 10:29
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#324
Posted 03 September 2010 - 06:59
Jak w polarach wygląda wymiana baterii w czujkach?
Słyszałem, że są jednorazowe...
Sam licznik ma wymienną baterię pastylkową (chyba 2032 czy coś w tym stylu). Bateria wystarcza na ok. rok (u mnie ponad 1,5 roku zanim zaczęły być problemy z komunikacją licznik - czujniki, wystarczyło wymienić baterię w liczniku). Wymiana prosta - moneta, przekręcić pokrywkę w pozycję open wyjąć baterię, włożyć nową, zamknąć pokrywkę przekręcając w pozycję close. Uważać na gumkę uszczelki, żeby nie zgubić/zniszczyć.
W Polarach cs200 i wyżej czujnik tętna też ma podobną baterię (cieńszą), cs100 ma czujnik tętna starego typu, bez wymiennej baterii - bateria pada = wymiana całej opaski. Podobnie z czujnikami kadencji i prędkości, aczkolwiek tam żywotność baterii to ponad 5 tys. godzin pracy (1h dziennie przez 7 dni w tygodniu to będzie ponad 13,5 lat pracy...).
Ja slyszalem ze wymiana baterii jest mozliwa tylko w serwisie zeby zachowac wodoodpornosc.
Jaaasne - a wymiana oleju w serwisie autoryzowanym, żeby silnik mógł działać... Bzdura totalna - wystarczy uważać na oring, żeby go nie zgubić i tyle. A CS'y żadnej wodoodporności nie mają - tylko bryzgoodporność, czyli co najwyżej może na nie deszcz popadać, nie radzę zanurzać w wodzie 8-)
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#325
Posted 05 September 2010 - 10:20
wiem, że gościu nie ma takich już, załóżmy, że odzyskam kasę i będę chciał dołożyć parę groszy.
co jest mi potrzebne? podstawowe funkcje licznika, kadencja niepotrzebna. przydałoby się coś z rejestratorem trasy, wysokościami itp.
myślałem o tym:
http://allegro.pl/sz...1200731528.html
lub
http://allegro.pl/ho...1205243229.html
do tego koniecznie pulsometr i tutaj mam problem, kompletnie nie wiem jaki...
do wydania 350 zł max
jeżeli kupowałbym jeden z powyższych liczników (chyba, że macie jakąś alternatywę) to zostanie na pulsometr około 80 zł...będzie więcej "gadżetów" na kierownicy ale trudno...
proszę o propozycje...z góry dzięki.
#326
Posted 05 September 2010 - 14:43
Czy ktoś ma taki licznik i jak mu się sprawuje?
http://allegro.pl/mi...11.html#gallery
#327
Posted 06 September 2010 - 17:31
O polarze nawet nie myślałem. Przez trzy lata jeździłem ze starym, dobrym s710i, aż w końcu rozpuścił się w powietrzu. IRDA nie działa, pasek się zepsuł, wysokościomierz też. A szanowałem go jak mało kto. Dla mnie polar to SZAJS. Ich sytuację poprawia fakt, że wspólnie z KEO planują wprowadzić bardzo dokładny pomiar mocy, właśnie w pedałach, ale będzie on nieziemsko drogi. Dla mnie to nieporozumienie, bo przy obecnych cenach piast power tap, systemu SRM i pogarszającej się reputacji fińskiej firmy, będzie to produkt zupełnie niekonkurencyjny.
Obym się mylił.
Malik, zapodaj jakieś wykresiki. :-D
#329
Posted 06 September 2010 - 18:07
bardzo prawdopodobne ceny dla Garmina EDGE 800 to 450 dolarów model podstawowy i 650 dolarów full zestaw z czujnikami i nawigacją.ja czekam az wejdzie do sprzedazy garmin 800 zapowiada sie rewelacyjnie a ma byc tanszy od 705
#330
Posted 06 September 2010 - 19:23
bardzo prawdopodobne ceny dla Garmina EDGE 800 to 450 dolarów model podstawowy i 650 dolarów full zestaw z czujnikami i nawigacją.ja czekam az wejdzie do sprzedazy garmin 800 zapowiada sie rewelacyjnie a ma byc tanszy od 705
czujniki juz mam, wiec w moim przypadku to zakup samego "komputerka"
#331
Posted 06 September 2010 - 19:24
#332
Posted 06 September 2010 - 19:44
#333
Posted 08 September 2010 - 10:40
Przyglądałeś się może baterii? Po iluś ładowaniach pewnie trzeba ją będzie wymienić.Garmin Edge 500. Fajna zabawka. http://connect.garmi...player/44002143
Mój wczorajszy trening na przełaju. Trochę w terenie, trochę na szosie.
Za nic w świecie nie kupiłbym polara.
Brak jakichkolwiek przewodów, czujników, magnesów itp, a i cena nie jest zła. 825 zł za licznik z pomiarem kadencji oraz pulsu.
Jak można do tego urządzenia wgrać trasę ?
#334
Posted 08 September 2010 - 10:55
Vista Cx ma przestarzaly modul gps...
Może nie przestarzały :-D ale starszy :-P
Problemy zdarzały się głównie na podjazdach koło betonowych wzmocnień stoku. I z tego co wiem nie jest to gubienie sygnału tylko złapanie sygnału odbitego. Ciekaw jestem czy rzeczywiście wraz ze wzrostem czułości modułu i ten problem został wyeliminowany. A zupełnie inną kwestią jest dokładność pomiarów nowszych modeli. Bo widizałem testy tzw "pływania" odbiornika (kładziesz na łące i za godzinę patrzysz jaki dystans odbiornik pokonał) i tu nowsze modele wypadały gorzej niż starsze.
Sorki trochę za bardzo w stronę GPS a za mało w stronę liczników :-)
#336
Posted 08 September 2010 - 11:15
#338
Posted 09 September 2010 - 18:54
padł mi licznik podczas Rajcza Tour :-(
wiem, że gościu nie ma takich już, załóżmy, że odzyskam kasę i będę chciał dołożyć parę groszy.
co jest mi potrzebne? podstawowe funkcje licznika, kadencja niepotrzebna. przydałoby się coś z rejestratorem trasy, wysokościami itp.
myślałem o tym:
http://allegro.pl/sz...1200731528.html
lub
http://allegro.pl/ho...1205243229.html
do tego koniecznie pulsometr i tutaj mam problem, kompletnie nie wiem jaki...
do wydania 350 zł max
jeżeli kupowałbym jeden z powyższych liczników (chyba, że macie jakąś alternatywę) to zostanie na pulsometr około 80 zł...będzie więcej "gadżetów" na kierownicy ale trudno...
proszę o propozycje...z góry dzięki.