5. Pomijajac brak GPS, brak wyswietlania nachylenia aktualnego i brak wirtualnego partnera
Tu chodzi o model 6.0 ???
bo 9.1 pokazuje aktualne nachylenie drogi na 200%- ( w sumie to jeden z najważniejszych parametrów nie kupowałbym licznika gdyby tego nie miał)
Wirtualny partner- już nie pamiętam czy był wiem, że na pewno nigdy nie używałem tej opcji.
Co fajnego w 9.1 ( w 10 też) to min.moc wyliczana na podstawie wzoru a nie sensorów za 1000 euro.
O ile na płaskim to nie jest dokładne( wiadomo wiatr....) o tyle pod górę myślę, że wskazania są przyzwoite.
Niedawno zgubiłem pasek na puls i parę razy jeździłem kontrolując wskazania wyliczonej mocy( pseudo mocy jak niektórzy twierdzą i może mają rację) Rox 10 ma taki parametr avg. power z 3 s . Rox 9.1 ma tylko power , śr power i max power.
W moim wypadku można było wtedy przyjąć, że jazda pod dłuższy kilku kilometr. podjazd z pulsem progowym ( u mnie ca 167-172) odpowiadało jazdy z mocą ca 200w -oczywiście według wskazań tego licznika - nie wiem jak ma się to do porównania z ,,prawdziwymi'' miernikami mocy.- jak duże są odchylenia . Tak starałem się trzymać te 200 i było ciężko podobnie jakbym chciał jechać całą górę z w/w pulsem.
Może nie super dokładne ale informacyjnie fajna sprawa.
Transmisja 0 problemów, mocowanie 0 problemów.