Rower jest piękny, choć osobiście wolałbym kable po owijką.
A ktoś pytał wcześniej o cenę ramy: korespondowałem sobie z nimi, cena od ~3500, zależnie od rurek i opcji
Jak zrobię trening zimowy i jakieś fajne wyniki na wiosnę to może w nagrodę... ![]()
Napisano 17 wrzesień 2014 - 12:27
Rower jest piękny, choć osobiście wolałbym kable po owijką.
A ktoś pytał wcześniej o cenę ramy: korespondowałem sobie z nimi, cena od ~3500, zależnie od rurek i opcji
Jak zrobię trening zimowy i jakieś fajne wyniki na wiosnę to może w nagrodę... ![]()
Napisano 17 wrzesień 2014 - 13:12
Przełożenie jest 47-18.
Kable tak prowadzone mają swoje plusy. Hamulce chodzą lepiej niż "masło" ;-) Opory na pancerzach niemal zerowe :-D A wygląd... co kto lubi, ja nie byłem przekonany, ale się przekonałem. Tak w ogóle najpierw je kupiłem, a później dopiero doczytałem, że to wersja non aero :-D
Napisano 17 wrzesień 2014 - 21:26
No i znowu piękny rower wymyśliłeś, oj Ty niegodziwcze :-D
Napisano 18 wrzesień 2014 - 13:19
A ktoś pytał wcześniej o cenę ramy: korespondowałem sobie z nimi, cena od ~3500, zależnie od rurek i opcji
Napisano 18 wrzesień 2014 - 16:55
Za te kasę to bym poprosił jeszcze o możliwość zamocowania tarczy ale to moja rozkmina, Malik chcial klasyk a tarcze by to troche uniemożliwiły. Dziwi mnie troche fakt ze masz hamulce które nie ogarną bardziej odsuniętego kola i masz pare mm prześwitu. Mnie by to drażniło ale jak mowie, to moje rozkminy
Napisano 25 wrzesień 2014 - 20:05
jak dla mnie strasznie niespójny rower. kierownica z ergonomicznym gięciem, mostek cinelli sztyca shimano, pedały zeusa, japoński osprzęt. wizualnie niby ładnie ale ja mam wrażenie że po prostu kupowałeś pierwsze lepsze części w dobrym stanie z allegro byleby złożyć. jest spoko, ale mogłoby być lepiej.
Napisano 26 wrzesień 2014 - 07:17
Napisano 17 październik 2014 - 10:01
Po zmianie zębatki na większą i srebrną.
