Wytrzymała rama do 1200zł.
#1 Gosc_Dominik_*
Posted 20 August 2009 - 06:53
Z racji tego, że ostatnio z racji awarii sprzętu miałem nieciekawy wypadek postanowiłem zmienić całą ramę i widelec na coś mocniejszego. Mam 191cm, 115 kg i nie chce by w przyszłości rower znowu się pode mną złożył, foto co się stało wczoraj:
Myślałem wstępnie o tej:
http://allegro.pl/it...rbon_stery.html
Co sądzicie? Wiem że oryginalnie jest przeznaczona do prostej kierownicy, ale i tak będzie baranek.
#2
Posted 20 August 2009 - 07:14
na tej meridzie mozna złożyć fajną przełajówke chyba bo zakłądam ze jak dali v-breake to i rozstaw na szersze opony. na pewno nie jest to rama strict szosowa i jak takowej szukasz to rozjerzyj się lepiej za czymś innym
ps przy tej wadze i przy spracowanym materiale takie wypadki mogą sie zdarzac - popracuj nad wagą, dietą chyba że uprawiasz body-building i nic się nie da zrobić. przyznam się że nie wiem nic o ograniczeniach wagowych na tego typu sprzęt ale 115kg to na oko zbyt wiele dla jakiejkolwiek szosówki bo to sprzęt z założenia lekki dla sportowców którzy nie ważą przeciez zbyt wiele. odchudzony bardzo więc siłą rzeczy delikatny raczej.
Przy podobnym wzroscie indurain ważył 81 kg bodaj i był to najcieższy zawodnik jakie kiedykolwiek wygrał tdf. w njlepszych latach schodził ponoć poniżej 78kg i nie wyglądał na zabidzonego
#5
Posted 20 August 2009 - 07:28
Napisz jaka i co to za redukcja i w jakich warunkach pękła, bo są droższe i tańsze.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#9 Gosc_Dominik_*
#10
Posted 20 August 2009 - 21:09
Ludzie jeżdzą na firmowych redukcjach - koszt od ok 30 zł i jeżdżą. Jak by to powiedziała stara Babcia - " To było wielce niefrasobliwe posuniecie "
2Danger to dobra firma z tradycjami, ale na dużego chłopa, długosć 58, to tak na chyba 190 conajmniej wzrostu.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#13 Gosc_Dominik_*
Posted 01 September 2009 - 20:43
Jak by się spisywała szosówka zrobiona na tej ramie? Odnośnie geometrii to kąty (przy moim rozmiarze) takie same jak Merida 905 aluminiowa, główne różnice to 22mm dłuższe widełki tylne poziome i widelec wyższy też 20mm. Kusząca wydaję mi się opcja żeby na zimę zakładać opony typu 700-32 i mógłbym sobie bardziej przałajowo pojeździć. Z góry dzięki za wszelkie info bo od dłuższego czasu myślę nad tym speederem.
#16
Posted 23 February 2010 - 15:47
Ja mysle o Corratecu dolomiti 59
http://www.allegro.p...elec_590mm.html
jak można to porównać do Via montany?
Jeszcze mi sie widzi rama 2danger squadra?
#18
Posted 23 February 2010 - 17:49
http://www.chainreac...x?ModelID=47300
albo to ;
http://www.chainreac...x?ModelID=28790
Mysle , ze duzo PRZYJEMNIEJSZE jak jakis tam 2danger.......
albo francuski VITUS......
http://www.chainreac...x?ModelID=48013
Ceny LEKKO ponad 1200 zeta .......
#20
Posted 23 February 2010 - 19:45
eadhorse, po co Ci jakies wynalazki. Popatrz na to ( troszke drozej , ale to piekne ramy )
http://www.chainreac...x?ModelID=47300
albo to ;
http://www.chainreac...x?ModelID=28790
Mysle , ze duzo PRZYJEMNIEJSZE jak jakis tam 2danger.......
albo francuski VITUS......
http://www.chainreac...x?ModelID=48013
Ceny LEKKO ponad 1200 zeta .......
Mysle jarek ze dobrze mowisz , cena konkurencyjna , w stosunku do obecnych ram ktore sa na pl rynku jarek + 1 :mrgreen:
Woody poco kupowac zaraz caly rower lepiej , zejsc do piwnicy kilka rurek . I Deadhorse opatentuje nam nowy projekt <3