ZZR Jaguar
#363
Posted 05 October 2012 - 22:32
A te niby Speciale z Allegro to strasznie wkurzająca sprawa. Same rupiecie patrząc na tę kasę, za jaką to idzie w porównaniu z jakością. Jeden, jedyny Special i to podrapany za 1400 zł to też niefajna oferta.
Może swojemu też dorzucę napis fajny Special i kupię naklejki Reynoldsa? Na pewno by sie znalazło gro kolejnych naiwniaków... :roll: A tak na serio, to bym chyba się spalił ze wstydu, gdybym takie coś zrobił i sprzedał to jeszcze.
#364 Gosc_Dodge_*
Posted 06 October 2012 - 06:16
Special staje sie popularny a jest go malo...Duzo chetny powoduje windowanie ceny..a tak jesli "specialów" pojawi sie wiele..to nieznajacy tematu leszcze obkupia sie w badziewie i ceny spadna a ty kupisz prawdziwego speca za przyzwoite pieniadze
#365
Posted 06 October 2012 - 15:49
Jeden, jedyny Special i to podrapany za 1400 zł to też niefajna oferta.
h/k, widziałem go, żółty na Campagnolo. Ale to na 100 % był oryginał :-)
http://allegro.pl/ra...2695839743.html
O, kolejna rama, właściciel twierdzi, że to Special .
#366
Posted 06 October 2012 - 16:06
Wertuję ten opasły temat od jakiegoś czasu, gdyż ostatnio kupiłem za symboliczną stówkę Jaguara właśnie.
wydaje się w 100 procentach oryginalny, na osprzęcie ZZR czyli jak czytałem najsłabszym.
Rama złota, pod supportem literka A czyli niby te lepsze rurki.
Rozmiar jak na mnie idealny bo 550 mm.
Pytanie dotyczy kół - ja mam u siebie te szersze, niby 27 cali, 32-630, a Jaguar jako wyścigówka chyba miewał tylko 700x23. Jak to było z tymi kołami?
Jeżdżę na nim rzadko, to mój czwarty rower, czasu na wszystkie nie starcza, ale fajnie jest poznać smak rowerowania sprzed 30 lat. Właśnie, który to może być rocznik?
Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi!
#368
Posted 06 October 2012 - 20:42
- ostatnio zauważyłem, że sprzedaje jakąś ramę do Peugeot, tylko z konta, które nie nazywa się gabi. szkoda, że jeszcze muf na ramach nie domalowują, żeby całości nie była tylko specjalna, ale jeszcze jaguarowa w dodatku.pewnie wlasciciel z drugiego konta :mrgreen:
Zgodzę się, że jakość rowerów sprzedawanych w tej kategorii bardzo się popsuła w stosunku do oferowanej ceny. niestety lepiej żeby rower nie posiadał już napisu, że był kiedyś Jaguarem, bo zazwyczaj jest tańszy, a rama bardziej interesująca, choć szkoda oczywiście oryginalnego malowania.
Jeszcze znaleziony link do powyższej myśli: http://tablica.pl/of...#02a6c3b0;r:;s:
rower drogi, a skrajnie zaniedbany, rama w tak grubej "tapecie" srebrzanki, że nie sposób zauważyć nawet wgnieceń na niej. jakbym znalazł na złomie, to ucieszyłbym się, bo w końcu starszy Jaguar z osprzętem ZZR, i o ile mnie oczy nie zawiodły jak go oglądałem i drapałem, to miał również chromy i dziury po blaszce na główce ramy.
Bam przyjemny rower: )
#369
Posted 06 October 2012 - 21:24
Mam takiego samego z literką A i takimi naklejkami - ale Wichra... tak jakby jedna złota seria, u mnie lakier złej jakości bez podkładu, rurki przy siodle o przekroju U ale kaliber 26,4... Napis Wicher był też biały - na górnej rurze, kalkomania 550 też była w tym samym miejscu. W tej chwili rower już po renowacji zmienił kolor, napis przekopiowany, pegaz też z szablonu pomalowany. ( tzn zrezygnowałem z naklejek) oczywiście ta srebra na podsiodłówce też była....
#370
Posted 07 October 2012 - 07:05
Mógłbyś dać jakieś zdjęcia Wichra?Bardzo ładny złoty Jaguar.
Mam takiego samego z literką A i takimi naklejkami - ale Wichra... tak jakby jedna złota seria, u mnie lakier złej jakości bez podkładu, rurki przy siodle o przekroju U ale kaliber 26,4... Napis Wicher był też biały - na górnej rurze, kalkomania 550 też była w tym samym miejscu. W tej chwili rower już po renowacji zmienił kolor, napis przekopiowany, pegaz też z szablonu pomalowany. ( tzn zrezygnowałem z naklejek) oczywiście ta srebra na podsiodłówce też była....
#371
Posted 07 October 2012 - 15:06
#379
Posted 08 October 2012 - 16:22
http://pokazywarka.pl/zayn6u/
a mój jaguar wygląda tak:
http://pokazywarka.pl/pbglpr/
- Zweitakter likes this