Jump to content


Photo

ZZR Jaguar


877 replies to this topic

#681 sadfreak

sadfreak
  • Użytkownik
  • 17 posts
  • SkądKraków

Posted 07 October 2013 - 10:30

Wydaje się, że Twoje przypuszczenia są trafne:) Zacznę od końca:

Drugi rower to raczej na pewno Jaguar. Z wielu wypowiedzi i własnego oglądu wiadomo, że zaślepione rurki tylnych widełek nie są wyznacznikiem.

Z tym pierwszym ja bym obstawiał Huragana, lub oszukanego Jaguara na ramie Huragana. W pewnym momencie, gdy import rurek Reynoldsa niedomagał montowano Jaguary na ramach Huragana, zmieniając jedynie napisy i np. dodając przelotkę pod przednią przerzutkę (tak jak u ciebie). Być może jednak w późniejszych latach produkcji huragan też miał taką przelotkę, ale to była raczej domena.Tutaj niestety nie mam 100% pewności. To jednak nie zmienia faktu, że pod względem materiałowym jest to Huragan, o czym świadczy waga ramy przy tak małym rozmiarze.

 

Dałbyś radę wrzucić jakieś zdjęcia?



#682 jemik

jemik
  • Użytkownik
  • 12 posts
  • SkądBlachownia

Posted 07 October 2013 - 19:30

Dzięki za odpowiedź, zdjęcia wrzucę jutro pod wieczór.

Nadal trapią mnie te literki pod suportem.

Czy ktoś wie co one oznaczają?

 



#683 jemik

jemik
  • Użytkownik
  • 12 posts
  • SkądBlachownia

Posted 09 October 2013 - 19:20

Zdjęcia pod adresem:

https://plus.google....59886528/albums

 

Ramy są już pomalowane, tą od Huragana chcę sprzedać na allegro.

 

 

 



#684 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 posts
  • SkądKraków

Posted 18 October 2013 - 22:11

czy ktoś z Was odświeżał chromy na hakach ramy w Jaguarze (miejscowe chromowanie)?

gdzie można taką usługę zamówić i ewentualnie jakie są jej orientacyjne koszty?



#685 jemik

jemik
  • Użytkownik
  • 12 posts
  • SkądBlachownia

Posted 19 October 2013 - 10:22

czy ktoś z Was odświeżał chromy na hakach ramy w Jaguarze (miejscowe chromowanie)?

gdzie można taką usługę zamówić i ewentualnie jakie są jej orientacyjne koszty?

 

Spróbuj  tutaj, kolega pytał u nich o chromowane całego widelca i powiedzieli chyba 180 złotych.

http://www.chromuj.pl/



#686 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 posts
  • SkądKraków

Posted 20 October 2013 - 18:14

dzięki Jemik!

zastanawiałem się po prostu, czy nie dałoby się zrobić tego poprzez częściowe zanurzenie ramy, tak jak było w oryginale.



#687 sadfreak

sadfreak
  • Użytkownik
  • 17 posts
  • SkądKraków

Posted 20 October 2013 - 18:50

Cześć,

ja swego czasu obdzwoniłem i odwiedziłem w sumie z 10 różnych zakładów i niestety nigdzie nie chcieli mi odnowić chromów na moim jaguarze. Wszędzie mi tłumaczono, że nie jest możliwe pochromowanie jedynie fragmentu ramy. To jest o tyle dziwne, że właśnie tak miały fabrycznie Jaguary nałożony chrom. W grę wchodziło jedynie chromowanie całości, co miałoby kosztować ok 450-500zł. Jak dla mnie za dużo, więc zrezygnowałem. Koszt po części spowodowany tym, że przed nowym chromowaniem całą powłokę trzeba usunąć Poza tym przed chromowaniem miało być zrobione miedziowanie, żeby wszystko się dobrze trzymało.

Jeżeli udałoby Ci się znaleźć jakiś zakład, który stwierdzi że chromowanie fragmentów jest możliwe to daj znać. Myślę, że sporo ludzi chętnie zamówiłoby taką usługę.

 

Pozdrowienia



#688 jemik

jemik
  • Użytkownik
  • 12 posts
  • SkądBlachownia

Posted 20 October 2013 - 19:42

Ja rozmawiałem z gościem od chromowania i powiedział mi tak:

miedziowanie zwiększa trwałość powłoki chromowanej ale nie jest konieczne.

Bez miedzi jest trochę taniej.

Nie pytałem go o chromowanie kawałka ramy ale spróbowałbym pod adresem, który podałem.

 

Cześć,

ja swego czasu obdzwoniłem i odwiedziłem w sumie z 10 różnych zakładów i niestety nigdzie nie chcieli mi odnowić chromów na moim jaguarze. Wszędzie mi tłumaczono, że nie jest możliwe pochromowanie jedynie fragmentu ramy. To jest o tyle dziwne, że właśnie tak miały fabrycznie Jaguary nałożony chrom. W grę wchodziło jedynie chromowanie całości, co miałoby kosztować ok 450-500zł. Jak dla mnie za dużo, więc zrezygnowałem. Koszt po części spowodowany tym, że przed nowym chromowaniem całą powłokę trzeba usunąć Poza tym przed chromowaniem miało być zrobione miedziowanie, żeby wszystko się dobrze trzymało.

Jeżeli udałoby Ci się znaleźć jakiś zakład, który stwierdzi że chromowanie fragmentów jest możliwe to daj znać. Myślę, że sporo ludzi chętnie zamówiłoby taką usługę.

 

Pozdrowienia

 

 



#689 Mr_Woytek

Mr_Woytek
  • Użytkownik
  • 33 posts
  • SkądBydgoszcz

Posted 21 October 2013 - 19:18

Zapraszam http://szosa.org/top...wa/#entry216799



#690 DAN-CTT

DAN-CTT
  • Użytkownik
  • 87 posts
  • SkądWrocław

Posted 22 October 2013 - 17:54

Ja rozmawiałem z gościem od chromowania i powiedział mi tak:

miedziowanie zwiększa trwałość powłoki chromowanej ale nie jest konieczne.

Bez miedzi jest trochę taniej.

Nie pytałem go o chromowanie kawałka ramy ale spróbowałbym pod adresem, który podałem.

Znam temat chromowania, ponieważ wielu znajomych odnawiało chromy w swoich autach. Obecne procesy chromowania opierają się na innych związkach chemicznych z powodu zaostrzonych przepisów ochrony środowiska. I tylko z tego powodu chrom nie jest tak wytrzymały jak ten z dawnych lat. Tymbardziej nie polecam rezygnacji z powłok miedzi i niklu. Taki chrom będzie krótkotrwałą ozdobą, a nie o to chodzi prawdziwym fascynatom remontującym swoje piękne maszyny.



#691 sadfreak

sadfreak
  • Użytkownik
  • 17 posts
  • SkądKraków

Posted 24 October 2013 - 13:02

http://allegro.pl/ra...3598842476.html

 

Nie wiem jak wam, ale mnie ta rama wygląda na malowaną  :-)

na dodatek ma rozmiar 530, a na naklejce napisane 570  :-D

 

W temacie sprzed kilku tygodni. Tutaj macie kolejny przykład "jaguara". Oczywiście lakier i napis oryginalne:)

 

http://allegro.pl/ra...3654295402.html



#692 mz

mz
  • Użytkownik
  • 215 posts
  • SkądMława

Posted 24 October 2013 - 13:14

Nie ma to jak rama od czegoś wagantopodobnego z domalowanym napisem Jaguar :)

#693 Mtgracz

Mtgracz
  • Użytkownik
  • 42 posts
  • SkądDolnyalask

Posted 04 November 2013 - 21:27

Ma ktos moze rometa supera lib jaguara speciala do sorzedania w rozsadnej cenie? Moze buc sama rama

#694 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 posts
  • SkądKraków

Posted 05 November 2013 - 22:21

Mtgracz, mam tak samo. Trochę się pojawia zamalowanych. Ten Super był fajny i moim zdaniem w dobrej cenie (500zł): http://www.gumtree.p...-cene-535478246



#695 Mtgracz

Mtgracz
  • Użytkownik
  • 42 posts
  • SkądDolnyalask

Posted 07 November 2013 - 14:39

Byl , to znaczy ze juz sprzedany?

#696 pschemo

pschemo
  • Użytkownik
  • 28 posts
  • SkądWarszawa

Posted 07 November 2013 - 21:26

Od jakiegoś czasu szukam ramy Jaguara ale z tego co widzę to jest kiepsko. Jak chcesz mieć w sensownej cenie to trzeba by w Polskę ruszyć i wyciągnąć z jakiegoś garażu. Ewentualnie szperać po aukcjach i trafić na właściciela który nie wie co ma. Sporo ram na allegro to ściema niestety.



#697 Mr_Woytek

Mr_Woytek
  • Użytkownik
  • 33 posts
  • SkądBydgoszcz

Posted 07 November 2013 - 21:40

Trzeba szukać, Ja trafiłem przypadkowo na giełdzie ramę Jaguara wraz z widelcem, sterami i mostkiem, prostą, rozmiar 570, wczesny '70, niestety zajechaną czarnym sprayem - za uwaga 8 złotych :D



#698 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 posts
  • SkądKraków

Posted 07 November 2013 - 22:19

Mtgracz, niestety ogłoszenie o Suprze było już nieaktualne kiedy pytałem sprzedającego o cenę, więc nie wrzucałem- chciałem się podzielić jednak, bo rama wygląda na produkt  z wyższej półki. Myślałem, że mam gdzieś jeszcze link do roweru z ramą, która mogła być  zmodyfikowanym Suprem, albo oscą, ale chyba też sprzedana.

Poniżej link do prawie na pewno Jaguara Speciala (tylko cena zaporowa): http://tablica.pl/of...html#8b7ffa5279



#699 Mtgracz

Mtgracz
  • Użytkownik
  • 42 posts
  • SkądDolnyalask

Posted 08 November 2013 - 19:20

wiem, widzialem tego speciala, juz dlugo stoi, wczesniej cena byla jeszcze wieksza... no nic pozostaje czekac na jakas okazje...

 
 


#700 tompajk

tompajk
  • Użytkownik
  • 69 posts
  • SkądKraków

Posted 15 November 2013 - 21:30

Czy ktoś spotkał się może ze średnicą wpustu sztycy 25.0 w Jaguarze (stara rama, krój muf w pełni szlachetny, 2 rury 531 butted, numer seryjny bity pod suportem)? 





Reply to this topic