Myślę że jeżeli przelotka jest po jednej stronie to wskazuje na Huragana, jak nie ma wcale - wtedy zakładali opór na blasze....
Sęk w tym, że mam ramę z jedna przelotką na tylną przerzutkę i rurki przy siodle ścięte i zalutowane, czyli wygląda na Jaga.
To Special to do cieniowanych rur nie spawali chamskich przelotek? To wydaje się całkiem sensowne.
no tu nie ma. Natomiast kolejny wypatrzony Special ma kiepskie zdjęcia i nic z tego nie widać, pomimo moich próśb nie udało się załatwić lepszych zdjęć.
klasyk z kanalizy to chyba 25,4 musiałbym sprawdzić
Ciekawe. Mam też 25,4, sztyca z Waganta pasuje jak ulał, a grubość ścianek rur, które udało mi się zmierzyć to 1 mm dla dolnej i 1,2mm dla podsiodłowej.
Ja stery wraz z różnymi szpejami od Sporta kupiłem od Pana Piotra J, ale już prawie na bank nie ma nic z tych części. Moich kompletów niestety - nie sprzedam.
Czytałem nieraz, że czasami montowano ten sam osprzęt do obu szosówek, wiec to może, ale nie musi być Special.
Jak będę miał czas to dopiszę tu coś jeszcze.