nie wiem

Trening z pomiarem mocy
#1502
Gosc_beskidbike600_*
Posted 15 August 2019 - 18:40
A co z tymi ktorzy maja 6.5w/kg CP i 11.5w60s i jeszcze na 10s z 1300? Mowa o Alejandro Valverde lub Julianie Alaphilippe. Dajesz ciagle przykład 100 kg torowców i ultrasów...
#1503
Posted 15 August 2019 - 18:54
Skąd masz takie dane? Ze Stravy? Sadzisz, że zamieszczali tam swoje testowe maksy? Ja nie. To jak rozumiem jest tabela ogólna, nie rozróżnia dla kogo sa to dane, tyle mają najsilniejsi.
11,5w/kg w 60s daje tylko 747W dla 65kg, mało by walczyć ze sprinterem, ale ogromna wartość jak dla takiego wszechstronnego zawodnika jak Valverde. Widzisz różnicę? Oni zyskują w długich czasach, ale tracą w tych najkrótszych mimo, iż mają dużo w/kg. Na krótkich podjazdach są mistrzami, a w sprincie na kreskę ich objadą, bo tam pewnie trzeba targnąć +800 w minutę. Indywidualny profil mocy o tym mówi wszystkim.
#1504
Gosc_beskidbike600_*
Posted 15 August 2019 - 18:56
#1505
Posted 15 August 2019 - 19:08
Na minucie świat się nie zatrzymał, tak samo podjazdy nie oznaczają całego świata kolarstwa. Rozumiesz? Oni mają równy profil mocy w całym przedziale czasowym, są we wszystkim bardzo dobrzy, ale cząstkowo nie są najlepsi w jakiejś specjalności czyli np. nie są tak wybitnymi czasowcami jak Campenaerts czy Martin oraz nie są tak wybitnymi sprinterami jak Cav czy Graipel. Po prostu są mega wszechstronni.
#1506
Gosc_beskidbike600_*
Posted 15 August 2019 - 19:12
A co powiesz na to że zawodnik Robert Gesink góral o wysokiej mocy CP(400-420 ma na 100%) pojechał kiedyś na treningu uwaga 810W na minute(70kg) i 665W na dwie minuty. Czyli jednocześnie potężna moc w beztlenie i pod długą górę bardzo dobry
#1507
Posted 15 August 2019 - 19:18
W żadnej teorii, o wszystkim mówi nam profil mocy.
A co powiesz, że sprinter na kresce targnie przy 80kg w minute 910W i 720 w 2 minuty i tez będzie miał w CP 420? Nie próbuj na siłę wsadzać górali do jednego worka z czasowcami czy sprinterami, bo ci się to nigdy nie uda. Kolarstwo jest bardzo złożone.
#1508
Gosc_beskidbike600_*
#1509
Posted 15 August 2019 - 19:20
Jak nauczysz się czytać ze zrozumieniem i wykapujesz co to jest profil mocy lub krzywa mocy indywidualna oraz co różni waty absolutne od w/kg.
#1510
Gosc_beskidbike600_*
#1511
Posted 15 August 2019 - 19:21
no i na tym zakończmy.
a niech tam, prosta zagadka. Dwóch kolarzy, jeden 60kg i 6w/kg w 30 minut, drugi 80kg i 4,7w/kg w 30 minut. Który z nich wygra na podjeździe 30 minutowym, a który płaską TT?
#1512
Gosc_beskidbike600_*
Posted 15 August 2019 - 19:23
#1513
Posted 15 August 2019 - 19:28
Sprawdź sobie wyniki MP w TT, chłopaka który zajął 2 miejsce OPEN. 23 minuty na 366W przy wadze 82kg (dane z miernika dwustronnego). Tylko 4,46w/kg, a jednak został w-ce MP. Dziwne, przecież pierwszy z brzegu góral mający 5,5wkg w tym czasie powinien go objechać, a jednak w czołówce zawodów nie było tam żadnego. Dla czego, jak sądzisz?
#1514
Gosc_beskidbike600_*
Posted 15 August 2019 - 19:29
#1515
Posted 15 August 2019 - 19:32
mam cię zacząć cytować? Nie chce mi się. Kończymy, bo nudą wieje.
#1516
Gosc_beskidbike600_*
Posted 15 August 2019 - 19:39
#1517
Gosc_beskidbike600_*
Posted 15 August 2019 - 19:40
#1518
Posted 15 August 2019 - 19:51
.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
#1519
Posted 15 August 2019 - 19:58
AdamKrzepkowski, on 15 Aug 2019 - 18:39, said:
No dokładnie wolę z jakąś dupeczką popisać niż znowu o krytycznej srytycznej pisać
AdamKrzepkowski, on 15 Aug 2019 - 18:40, said:
Watty sratty baza jakies co jakies w jakies w bal mam w dupie wszystko ide na piwo na panienki roweru nawet widzieć nie chce
Tak na pamiątkę...
- tadzikpl likes this
#1520
Posted 15 August 2019 - 23:34

Reply to this topic
