Mi się zajebiście podobała wyglądała jak milion dolców
właściciel mówił, że Bianchi jak mało która firma strasznie opornie wprowadzała tarcze, 6 lat im zajęło, ale w końcu się przełamali
Napisano 09 wrzesień 2019 - 20:58
Napisano 16 wrzesień 2019 - 12:37
Cycling Order ★ Black is the new fluo ★ Don't feed the troll
Napisano 22 październik 2019 - 22:26
Mówiąc najkrócej, piękna jest w nich prostota. Rowery na stalowych ramach nie są lekkie, korba w kwadracie jest miękka, a stare systemy przełożeń nie dają komfortu w czasie podjazdów. Z drugiej strony to komfort jazdy na złym asfalcie, błysk srebrnych części w słońcu, no i cienkie rury stali, przy których zwłaszcza ramy alu wyglądają jakoś tak...żeby użyć właściwego słowa...tanio. Takie właśnie uczucie ,,taniości'' miałem, jak porównałem swój pierwszy rower szosowy na alu ramie ( który dla mnie w 2006 r. był szczytem techniki z dużą starszym sprzętem kolegi na stali, bodajże to było Bianchi. To truizmy, no ale tak jest. No i te rowery są wieczne - dla kogoś, kto lubi częste zmiany nie ma to znaczenia, ale jak ktoś ma sentyment do ramy, na której przejechał xxxx km i wiele lat, to istotna sprawa.
Napisano 23 styczeń 2020 - 09:05
Wręcz przeciwnie. W mojej ocenie, to jeden z modeli wzorcowych pod tym względem.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
Napisano 23 styczeń 2020 - 10:47
Wszędzie tam, gdzie czegoś nie da się zważyć lub zmierzyć, a o ocenie decyduje człowiek - były, są i będą podobne rozbieżności.
Stary Trek Madone, bardzo mi się nie podobał, choćby nawet ze względu na tą nakładkę masztu sztycy.
Na widok nowej Madonki, aż uginają mi się nogi z wrażenia. Zwłaszcza, gdy jest w czerwonym kolorze z białym napisem.
Według mojego gustu, jest to najładniejszy, wśród wszystkich nowoczesnych rowerów na rynku.
Napisano 23 styczeń 2020 - 11:11