Oświetlenie.Jakiego używacie?
#481 Gosc_krystianzach_*
Posted 23 October 2012 - 16:18
#482
Posted 23 October 2012 - 17:13
#484 Gosc_krystianzach_*
Posted 23 October 2012 - 19:08
Hollow548 czyli jeśli tamta latarka ma sterownik z "jakimiś ograniczeniem" to mam rozumieć że tych 240 lumenow nie uzyskam?
#485
Posted 23 October 2012 - 20:00
Zresztą ja w tamtym roku kupiłem lampkę która niby miała mieć diodę cree Q5 i poświeciła tydzień , w środku jakaś chińska dioda która pewnie nawet 50 lm by nie dała, ale co prawda troszkę tańsza bo za 50 zł i na baterie nie akumulator.
#490
Posted 30 October 2012 - 20:44
#492
Posted 31 October 2012 - 07:51
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#494
Posted 07 November 2012 - 21:57
http://www.bikelight...ield-60-review/
W nocy raczej bym się bał używac ponieważ któryś kolejny oślepiony kierowca może sie zirytowac i nam dopieprzyc:)
#497
Posted 14 November 2012 - 14:19
#498
Posted 15 November 2012 - 15:13
Witam, co myślicie o tej latarce http://allegro.pl/la...2766005247.html ? Jest warta 60 zł? Jak wypada w porównaniu do np. mactronica scream? Latarki potrzebuję do okazyjnej jazdy w całkowitych ciemnościach oraz jazdy po oświetlonych drogach. Szkoda mi pieniędzy na latarkę za 200 zł typu solarforce, więc chciałbym się dowiedzieć, czy ta wystarczy do jazdę po szosie? Pozdrawiam
Mam dokładnie taką samą. Kupiłem ją rok temu z myślą o jeżdżeniu góralem po lasach w ciemności. Przesiadłem się na nią z taniej 9-diodowej i wpierw byłem zaskoczony jasnością. Z czasem się przyzwyczaiłem i nie ma rewelacji, ale moim zdaniem w ciemnościach powinna dać radę - szczególnie w trybie 100%. Do jazdy drogami oświetlonymi używam natomiast trybu 50%, który starcza aż nadto. Nie powiem Ci dokładnie, na ile starczają baterie, bo używam jej w dość krótkich cyklach, jednak nabyłem do niej akumulatorki AAA i ładowarkę.
Na szosę mam natomiast takie: http://photo.bikesta...pki-de-one.html , ale to tylko jako pozycyjne, bo po ciemku szosówką się nie poruszam.
#499
Posted 15 November 2012 - 15:57
Jest brzydki jak listopadowa noc, to fakt. Wygląda jak konstrukcja sprzed 20 lat, to także fakt. Nie pasuje do lekkiej szosówki, to również. Ale nie ma mocniejszej lampy, która jednocześnie nie będzie niebezpieczna ze względu na oślepianie kierowców jadących z naprzeciwka. Wystarcza w zupełności do jazdy bez strachu z pełną prędkością w całkowitej ciemności, nie oślepia kierowców i ma niezwykle solidne mocowanie. Czego chcieć więcej?
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#500
Posted 15 November 2012 - 22:25
Od prawie dwóch lat niezmiennie Philips LBL.
Jest brzydki jak listopadowa noc, to fakt. Wygląda jak konstrukcja sprzed 20 lat, to także fakt. Nie pasuje do lekkiej szosówki, to również. Ale nie ma mocniejszej lampy, która jednocześnie nie będzie niebezpieczna ze względu na oślepianie kierowców jadących z naprzeciwka. Wystarcza w zupełności do jazdy bez strachu z pełną prędkością w całkowitej ciemności, nie oślepia kierowców i ma niezwykle solidne mocowanie. Czego chcieć więcej?
Dłuższego czasu działania na akumulatorkach...