Oświetlenie.Jakiego używacie?
Started By
Gosc_Vivi_*
, 14 wrz 2009 19:16
2339 odpowiedzi w tym temacie
#64
Napisano 05 październik 2009 - 20:47
Kupiłem coś takiego na przód:
Busch & Muller IXON IQ
ale nie miałem jeszcze okazji zbytnio przetestować. Cena koło 70 Euro.
Busch & Muller IXON IQ
ale nie miałem jeszcze okazji zbytnio przetestować. Cena koło 70 Euro.
#66
Napisano 05 październik 2009 - 21:47
Jeszcze nie zdążyłem sprawdzić, używałem dopiero raz jak było trochę szaro buro, raczej do tego żeby mnie było widać niż do oświetlania drogi.
Jutro naładuję akmulatorki i zrobię "suchy" test w domu. Wieczorem napiszę ile wytrzymała w trybie mocnego świecenia.
Jutro naładuję akmulatorki i zrobię "suchy" test w domu. Wieczorem napiszę ile wytrzymała w trybie mocnego świecenia.
- Sposek lubi to
#67
Napisano 06 październik 2009 - 22:32
Wyniki przeprowadzonego domowego testu.
Busch & Muller IXON IQ
Po pełnym naładowaniu załączonych akumulatorków 4x2,100 mAh - nie trzeba ich wyciągać z lampki, ładowarkę podpinamy do obudowy (podobnie jak z komórkami), w trybie High-Power świeciła bite 5 godzin.
Następnie przełączyła się w tryb Eco (lampa nagle nie gaśnie, duży plus) i świeciła się jeszcze 3 godziny z kawałkiem.
Jeśli ktoś będzie kupował, to radzę zwrócić uwagę jaki jest załączoony pierścień do mocowania. Ja nie sprawdziłem :cry: i musiałem dokupić osobno pierścień "oversized" 32mm. Chociaż podejrzewam, że dostępna jest tylko wersja ze zwykłym pierścieniem, a duży trzeba tak czy siak dokupić (chyba 3 Euro kosztował).
Busch & Muller IXON IQ
Po pełnym naładowaniu załączonych akumulatorków 4x2,100 mAh - nie trzeba ich wyciągać z lampki, ładowarkę podpinamy do obudowy (podobnie jak z komórkami), w trybie High-Power świeciła bite 5 godzin.
Następnie przełączyła się w tryb Eco (lampa nagle nie gaśnie, duży plus) i świeciła się jeszcze 3 godziny z kawałkiem.
Jeśli ktoś będzie kupował, to radzę zwrócić uwagę jaki jest załączoony pierścień do mocowania. Ja nie sprawdziłem :cry: i musiałem dokupić osobno pierścień "oversized" 32mm. Chociaż podejrzewam, że dostępna jest tylko wersja ze zwykłym pierścieniem, a duży trzeba tak czy siak dokupić (chyba 3 Euro kosztował).
#68
Napisano 18 październik 2009 - 20:16
Nie sądziłem, że lampka rowerowa może mieć taka moc: :shock:
http://tinyurl.com/raven1200ti
Cena: 990 Euro
http://tinyurl.com/raven1200ti
Cena: 990 Euro
#70
Napisano 18 październik 2009 - 20:58
Na zdjęciu wygląda jakby ziemia się paliła. Robiąc zdjęcie na dłuższym czasie można uzyskać bardzo "dobre" efekty.
Ciekaw jestem jak ona świeci rzeczywiście. Na pewno dobrze, ale czy aż tak dobrze?
Ciekaw jestem jak ona świeci rzeczywiście. Na pewno dobrze, ale czy aż tak dobrze?
#74
Napisano 20 październik 2009 - 16:43
Nie sądziłem, że lampka rowerowa może mieć taka moc:
Ech, co do tego ravena to chyba troche przesada. Ile musiał by kosztowac rower aby taką lamkę montować, pewno conajamniej 10000euro :shock: Bo mieć ramkę wartości całego roweru to troche dziwne. Może jacyś zapaleńcy mtb z nieograniczonym budzetem kupuja takie cuda, ale i tak tysiak to przegięcie, to ksenony w bmw mniej kosztują
#77
Napisano 20 październik 2009 - 18:09
Raven to porządny sprzęt używany raczej przez specjalistów, przy zakupie latarki i akcesoriów do niej nie specjalnie jakiś tam wyszukanych bardzo łatwo można przekroczyć sumę 2500 $ i mowie tu o tylko ładowarce i dwóch dodatkowych aku.
Natomiast trzecie zdjęcie z linku wyżej na pewno nie jest z światła latarki diodowej, ponieważ światło jest żółte. ;-)
Ja osobiście używam Sigma POWERLED BLACK. Cena troszkę odstrasza ale naprawdę warto.
Nie będę pisał o jej zaletach bo to żadna nowość ale dla mnie atutem jest to że teraz zimą mogę podpiąć do niej akumulatorek i schować go na długim kabelku do kieszeni gdzie jest ciepło, na dłużej po prostu wystarcza prądu, (gdzie na max wartości światła wystarcza na 4h jazdy a i tak mrugają na mnie samochody bo oślepiam kierowców) druga sprawa że latarka jest z aluminium co przy zmianie diody na silniejszą pomaga odprowadzać nadmiar ciepła.
Natomiast trzecie zdjęcie z linku wyżej na pewno nie jest z światła latarki diodowej, ponieważ światło jest żółte. ;-)
Ja osobiście używam Sigma POWERLED BLACK. Cena troszkę odstrasza ale naprawdę warto.
Nie będę pisał o jej zaletach bo to żadna nowość ale dla mnie atutem jest to że teraz zimą mogę podpiąć do niej akumulatorek i schować go na długim kabelku do kieszeni gdzie jest ciepło, na dłużej po prostu wystarcza prądu, (gdzie na max wartości światła wystarcza na 4h jazdy a i tak mrugają na mnie samochody bo oślepiam kierowców) druga sprawa że latarka jest z aluminium co przy zmianie diody na silniejszą pomaga odprowadzać nadmiar ciepła.
#78
Napisano 20 październik 2009 - 18:24
Kaspro, też mam sigmę, ale jakąś najtańszą, okazyjnie nową na allegro kupiłem za grosze i jestem z niej bardzo zadowolony, jak za taką kase to mistrzostwo, lepszej na pewno mi nie potrzeba
Co do zdjęcia to może być tak że jakiś filtr nałożony na zdjęcie i dla tego taka barwa. I tak wiadomo że te zdjęcia sa zawsze podkolorywane, w sensie podkręcane
Co do zdjęcia to może być tak że jakiś filtr nałożony na zdjęcie i dla tego taka barwa. I tak wiadomo że te zdjęcia sa zawsze podkolorywane, w sensie podkręcane