Skocz do zawartości


Zdjęcie

Czy Ja Zgłupiałem Czy To Decathlon Sie Myli ?

pomoc decathlon hajs

12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marek.

Marek.
  • Użytkownik
  • 139 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 luty 2015 - 06:54

SIemanko,

 

Mam taki problem po za tematem szosowym a mianowicie. Kupiłem wczoraj te rzeczy w decathlonie :

http://www.decathlon...id_8052174.html

http://www.decathlon...id_2579307.html

 

I za komplet zniżka po - 20% 

wiec cena opon to w zaokrągleniu 136 zł a dętek to 40 zł... ...  na paragonie zauważyłem że od sztuki opon odjęła mi 5 zł.... Wiec wychodzi że zapłaciłem nieco wiecej niż te 136 zł.. za komplet.. bo 160 zł.

Nie było mnie stać wiec kupiłem tylko jedną dętkę czyli 24.99 i zapłaciłem około 185 zł.. 

 

Kasjerka coś źle policzyła czy ja jestem jakiś nieogarnięty.. bo cena widnieje no 136 + 40 daje 176... a mi policzyło 200 zł za komplety tych dwóch rzeczy.

Coś chyba jest nie tak bo straciłem na tym hajs i nie mam jednej dętki, wiec jeśli mam racje to dzwonie do decathlonu żeby mi to wyjaśnili... 

 

Pomocy bo ja głupieje i dręczy mnie ta sprawa



#2 reacto

reacto
  • Użytkownik
  • 38 postów

Napisano 11 luty 2015 - 07:18

Wrzuć zdjęcie paragonu


#3 Prozor

Prozor
  • Moderator
  • 8612 postów
  • SkądSulęcin

Napisano 11 luty 2015 - 08:24

Dzwoń, bo być może cena w sklepie internetowym nie jest jednoznaczna z ceną w sklepie stacjonarnym. Jeśli jednak jest, to warto o tym pamiętać wcześniej, tak aby ceny uzgadniać również z kasjerką ;-), a w razie co je negocjować.

W końcu można było zamawiać z darmową dostawą do domciu - no fakt, troszkę dłużej trwa, ale pewność cen większa ;-).


Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750

24-d4e1077f23de8150b93d6b38a42ed7c3.png Grupa Forum na Garmin Connect


#4 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1384 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 11 luty 2015 - 08:36

Cena w sklepie internetowym i te dwupaki a w stacjonarnym sklepie mogą się różnić. Raz bardziej się opłaca w stacjonarnym coś kupić a raz na decathlon.pl

Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka



#5 Marek.

Marek.
  • Użytkownik
  • 139 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 luty 2015 - 15:11

ale ewidentnie było napisane na półkach -20% wiec nie rozumiem czegoś...

 



#6 Greek

Greek
  • Użytkownik
  • 2090 postów
  • SkądKraków

Napisano 11 luty 2015 - 15:34

@Marek., nie rozumiem czego Ty od nas oczekujesz? Jeśli nie ma na forum pracownika tegoż sklepu to przecież nikt nic Ci tu nie powie. Chcąc się czegoś dowiedzieć musisz pytać u źródła. To Ty byłeś w sklepie i jego pracownicy, więc jakim cudem ktoś tutaj ma rozwiązać Twój problem? Chyba że liczysz tylko na wsparcie psychiczne. Jeśli tak to co mi tam, możesz czuć się przeze mnie wsparty  :)


  • Senninho lubi to

"Najgorsze koło czyni najwięcej hałasu", Antoine de Rivarol

 

Ragazza Ravennesa

 


#7 Marek.

Marek.
  • Użytkownik
  • 139 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 luty 2015 - 15:37

hahah nie bardziej chodziło o to żeby łopatologicznie to policzyć bo moze ja coś źle robie :D ale już napisałem do decathlonu i zobaczymy co będzie

 



#8 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 11 luty 2015 - 17:08

Jeszcze kilka dni temu temu dwupak opon był taniej niż to wynikało z ceny jednej opony (w internecie), teraz nie ma ich na stanie i zniżka na dwupak zniknęła.

 

Może w stacjonarnym tej zniżki nie było ?


"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#9 Marek.

Marek.
  • Użytkownik
  • 139 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 luty 2015 - 18:50

na półce napis - 20 % za komplet... ale nie chce mi sie już z nimi kłócić :) duża strata to nie była.. ale następnym razem dla pewnosci albo internetem zamówie albo przygotowany do negocjacji :)



#10 Coriner

Coriner
  • Użytkownik
  • 164 postów
  • SkądSwinoujscie

Napisano 11 luty 2015 - 22:26

Jak masz kartę stałego klienta, to masz dużo czasu na zwrot - bezterminowy, oddasz i nic nie stracisz.



#11 wtd

wtd
  • Użytkownik
  • 284 postów
  • SkądWrocław

Napisano 11 luty 2015 - 23:14

na półce napis - 20 % za komplet... ale nie chce mi sie już z nimi kłócić :) duża strata to nie była.. ale następnym razem dla pewnosci albo internetem zamówie albo przygotowany do negocjacji :)

Z nimi się nie kłócisz, jeszcze nigdy nie miałem z nimi problem, wszytko przyjmują do zwrotu.

Wystarczy, że zwrócisz im uwagę a powinni wszystko wyprostować.



#12 Marek.

Marek.
  • Użytkownik
  • 139 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 luty 2015 - 07:59

ja się musiałem często kłócić i negocjować może taki już mój fart :D



#13 qzn

qzn
  • Użytkownik
  • 534 postów
  • SkądWrocław

Napisano 12 luty 2015 - 19:53

Zwrot pewnie bez problemu, a też na przyszłość, jeśli w necie widzisz inną cenę a na półce inną to spytaj czy "zaokrąglą" do tej lepszej :). Czasem chwilę cierpliwości i pytania 5 osób z hierarchii ważności pod rząd, ale raczej nie ma problemów, kupowałem tak opony, trenażer i jakieś inne graty.





Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: pomoc, decathlon, hajs