Skocz do zawartości


Rower Szosowy Force 2,5-3,5 Tys. Czy Wart Uwagi?


58 odpowiedzi w tym temacie

#21 clavdivs

clavdivs
  • Użytkownik
  • 392 postów
  • SkądGarwolin

Napisano 15 luty 2015 - 12:32

Nie rozumiem jednej rzeczy. Dlaczego niektórzy oferują swoją wiedzę po przez sarkazm i arogancję. przecież nie da się tego czytać.

 

Przez 5 lat jeździłem na rowerze szosowym. Do dziś nie pamiętam geometrii tej ramy, nawet w przybliżeniu nie umiem podać jej  wagi . Czy  to zniszczyło moje środowisko jakim jest kolarstwo szosowe? Nie. Tu kwestia jest podniesiona do rangi życia lub śmierci.

 

Jestem zdania że dla amatora wystarczy, odpowiednie dobranie rozmiaru ramy.

 

Cena. Kolejny argument który nie trafia do mnie. Pomimo mega atrakcyjnych cen z decathlonu, nie kupie tam roweru ponieważ nie podobają mi się.Przy dobrach luksusowych, a takim jest rower szosowy, spore znaczenie ma kwestia upodobań. 

 

Marketing rowerów wymienionych w temacie jest słaby, brakuje myśli przewodniej . Wprowadzacie świerzą markę, zaskoczcie odbiorców. Dla mnie osobiście bardzo ważnym kryterium jest bezpieczeństwo, ktoś musi mnie przekonać że to jest bezpieczny produkt. Kiedyś Volvo wypromowało swoją markę na tym parametrze. 

 

 



#22 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 13:24

 

 

Nie rozumiem jednej rzeczy. Dlaczego niektórzy oferują swoją wiedzę po przez sarkazm i arogancję. przecież nie da się tego czytać.

Niestety trochę żółci chyba się wylało ;)

 

Na szczęście wiele ciekawych uwag i słów krytyki padło od Was i wiele poprawek zostało wprowadzonych włącznie z delikatną modyfikacją cen. Tutaj oczywiście wielkie dzięki :)

Wiadomo nie chcemy upodabniać się do Decatlona czy Merlina i klientów im nie odbierzemy ale jeśli można coś zrobić to czemu nie.

 

 

 

Marketing rowerów wymienionych w temacie jest słaby, brakuje myśli przewodniej . Wprowadzacie świerzą markę, zaskoczcie odbiorców. Dla mnie osobiście bardzo ważnym kryterium jest bezpieczeństwo, ktoś musi mnie przekonać że to jest bezpieczny produkt. Kiedyś Volvo wypromowało swoją markę na tym parametrze. 

Dzięki za fajną uwagę, trochę tego brakuje ale pracujemy nad tym :)

 

 

 

Nie, nie nadaje się do PROFESJONALNEGO ścigania na szosie.

 

W peletonie ELITY może i nie ale jeśli ścigasz się w juniorach lub masterach to nie zdziw się jak kolarz na rowerze na ramie FORCE albo CRON Cie objedzie ;)

 

 

 

Może więcej kolorów by się przydało. Ciekawsza główka. 

Będzie więcej kolorów ale z czasem i dla marki CRONE (to już będzie całkowicie polska rama).

 

 

"Twierdzeń Pitagorasa", "cen z dupy", "wspaniały producent" i innych tego typu chyba lepiej nie będę komentował..

 

 



#23 extremepl.rw

extremepl.rw
  • Użytkownik
  • 55 postów

Napisano 15 luty 2015 - 13:31

Może i ktoś przejeździł pół życia nie znając geo swojej ramy. Nikt mu tego nie broni, ale jeśli twierdzi, że dobierze ramę na podstawie tylko jego rozmiaru czyli litery L albo M, to niech lepiej się nie wypowiada. Co do wypowiedzi autora postu. Ciekaw byłeś opinii. Moja była szczera i wnosiła do tematu tyle, że geo ram jest beznadziejnie podane. Jesli ty twierdzisz inaczej, to faktycznie PRO się tym produktem zainteresują (sarkazm, dla doceniajacych porady tylko pochwalne)

#24 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 13:41

 

 

Jesli ty twierdzisz inaczej, to faktycznie PRO się tym produktem zainteresują (sarkazm, dla doceniajacych porady tylko pochwalne) 

A widzisz gdzieś w tym wątku jakieś "porady pochwalne" ? ;)

Wiele porad niepochwalnych zostało wprowadzonych.

Jeśli chodzi o Twoje porady są dobre ale troche przesadzone. Co do geometri to faktycznie brakuje przekroju ramy.

 

 

 

 Co do wypowiedzi autora postu. Ciekaw byłeś opinii. 

Po niektórych wypowiedziach już nie wiadomo czy się śmiać czy płakać ;)

 

 

 

 jeśli twierdzi, że dobierze ramę na podstawie tylko jego rozmiaru czyli litery L albo M, to niech lepiej się nie wypowiada

Po pierwsze podane długości poszczególnych rur w ramach są wystarczające aby je do siebie dobrać jeśli ktoś na prawdę ma o tym pojęcie.

Po drugie. Rowery w przedziale cenowym 2-3 tys nie są dla zawodowców i na opiniach "amatorów kolarstwa" również nam bardzo zależy więc jeśli pozwolisz może tacy "niedouczeni" kolarze też niech zabiorą głos. 



#25 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 15 luty 2015 - 13:46

Clavdivs:

Przez takie ceny szosa właśnie rośnie do miana nie wiem jakiego luksusu. Ta firma nie sprzedaje jednak butikowych włoszczyzn tylko orient na niskich grupach, a w tej kategorii nie można szaleć cenowo, bo konkurencja jest mordercza.

Ostatni akapit poprawił mi humor. "Bezpieczeństwo jako element decydujący o wyborze roweru". Wytłumaczy mi ktoś co to jest "bezpieczny rower"..? Volvo ma strefy zgniotu, abeesy, epeesy, esy floresy i poduszki powietrzne w bagażniku i na wycieraczkach. Bardzo bezpieczne auto. Teraz rower. Rower nie jest bezpieczny. To człowiek ma być bezpieczny. Założysz kask, ochraniacze, może zbroję zjazdową i będziesz nieco bezpieczniejszy, ale co ma do tego rower..?



W peletonie ELITY może i nie ale jeśli ścigasz się w juniorach lub masterach to nie zdziw się jak kolarz na rowerze na ramie FORCE albo CRON Cie objedzie ;)



"Twierdzeń Pitagorasa", "cen z dupy", "wspaniały producent" i innych tego typu chyba lepiej nie będę komentował..


Junior mnie nie objedzie bo mnie do juniorów nie wpuszczą, a masters na pełnym alusie..? Proooszę...

Chociaż nie wiem. Te pisane wyłącznie wielkimi literami nazwy jakby dodawały watów..



Ceny z kosmosu. Lepiej..? Słit.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#26 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 13:57

Siara_iwj:

 

 

Przez takie ceny szosa właśnie rośnie do miana nie wiem jakiego luksusu. Ta firma nie sprzedaje jednak butikowych włoszczyzn tylko orient na niskich grupach, a w tej kategorii nie można szaleć cenowo, bo konkurencja jest mordercza. 

Ludzie są przyzwyczajeni do połączenia pospawanej ramy ze zwykłych rurek aluminiowych za 300-400 z clarisem/tiagrą i ceną 2tys a nie musi tak być i u nas jest ciekawsza rama  na tanim osprzęcie. Niestety na ceny osprzętu nie mamy dużego wpływu ale to głównie dzięki ramie każdy rower staje się na swój sposób wyjątkowy (taki, który nam osobiście odpowiada)

 

 

 

Ostatni akapit poprawił mi humor. "Bezpieczeństwo jako element decydujący o wyborze roweru"

Clavdivs chyba głównie chodzi o słaby marketing (jak to nazywacie lanie wody? ) 

 

 

 

Junior mnie nie objedzie bo mnie do juniorów nie wpuszczą, a masters na pełnym alusie..? Proooszę...

Myślisz, że lepszy cały rower na karbonie za 2,5k ? Proooszę.. ;)

Jeśli będziesz ścigał się w Polsce to przypatrz się uważnie ;)



#27 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 15 luty 2015 - 14:06

......

Przez 5 lat jeździłem na rowerze szosowym. Do dziś nie pamiętam geometrii tej ramy, nawet w przybliżeniu nie umiem podać jej  wagi . Czy  to zniszczyło moje środowisko jakim jest kolarstwo szosowe? Nie. Tu kwestia jest podniesiona do rangi życia lub śmierci.

 

Jestem zdania że dla amatora wystarczy, odpowiednie dobranie rozmiaru ramy.

......

Dobrze mówisz, ale ty pewnie kupiłeś gotowy rower w sklepie i pewnie miałeś okazję się przymierzyć ?

 

Ale w tym przypadku mówimy o sklepie internetowym, więc jak dobrać rozmiar na odległość (a więc sprawdzić geometrię), kiedy sprzedawca podaje wymiary w sposób tak różniący się od przyjętych standardów ? (przekątna ramy ?  :shock: )

 

 

.........

Marketing rowerów wymienionych w temacie jest słaby, brakuje myśli przewodniej . Wprowadzacie świerzą markę, zaskoczcie odbiorców. Dla mnie osobiście bardzo ważnym kryterium jest bezpieczeństwo, ktoś musi mnie przekonać że to jest bezpieczny produkt. Kiedyś Volvo wypromowało swoją markę na tym parametrze. 

 

Ja pierdziu, o czymś takim nie słyszałem - z innych twoich wypowiedzi wiem, że dla ciebie ważna jest gwarancja, itp., czyli bezpieczeństwo zakupu, ale jakie systemy bezpieczeństwa musi mieć rower ?! Sprawne hamulce, niełamliwy widelec ?

 

A co do sklepu, to podoba mi się pomysł z rozwijalnym menu, z parametrami (średnice, typ, model, masa, itd.) pod każdym z komponentów, tylko .... to co tam widzę już mniej. Np bez problemów znajdę kierownicę szosową aluminiową za powiedzmy mniej niż 60,- zł ... ważącą mniej niż 290 g. To tak przykładowo o komponentach FORCE.

 

No dobra, ja tam swoje rowery sam składam, więc rowery na TYCH ramach (gdybym brał je brał je pod uwagę) złożyłbym inaczej.

 

Wiem, że wybór komponentów był ograniczony do firmowych, ale właśnie, za te ceny rowerów tak skomponowanego bym nie kupił.


"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#28 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 14:29

 

 

Ale w tym przypadku mówimy o sklepie internetowym, więc jak dobrać rozmiar na odległość

Co do geometrii możliwe że jeszcze będzie dopracowana.

Jak to jest możliwe, że ścigałem się kilka ładnych lat, bywało że na za dużej bo zamiast 560 było to 580 ramie i na dodatek jeszcze potrafiłem wygrać wyścig?

Nie wiem czy tak działa forum czy świat jest tak skomplikowany ale to wszystko nie jest aż tak skomplikowane!

Mając długość rury podsiodłowej, długość rury poziomej i dolnej można na prawdę wiele wywnioskować.

Śmiem nawet twierdzić że mając kilka rozmiarów ram 500, 530, 560 można na prawdę dopasować rower do dużej części społeczeństwa :)

Może to podejscie troche amatorskie ale widzę, że ogólnie przyjęty współczesny marketing trochę tutaj namieszał...



#29 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 15 luty 2015 - 14:39

Koniecznie trzeba dopracować - wystarczy podpatrzeć. 

 

Przecież to działa w ten sposób: przymierzasz się do np Tribana w Decathlonie, a w domu otwierasz geometrię Tribana i np dwie (lub więcej) stron z geometriami innych producentów i porównujesz. 

Ale ciężko to zrobić, kiedy geometria FORCE jest podana inaczej niż u innych producentów. Rysować ramy w skali 1:1 ?


"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#30 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1384 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 15 luty 2015 - 14:44

Pytasz się ludzi czy ten rower jest wart uwagi. Piszą Ci ludzie, że nie i czemu tak jest a Ty zamiast posłuchać próbujesz wmówić im, że się mylą. Nie mówię o sobie, ale o paru osobach które są już jakimś autorytetem na tym forum a Ty ich autorytet podważasz. Piszą Ci amatorzy i też źle. Jakim cudem chcesz sprzedawać rowery, budować markę skoro nie sluchasz potencjalnych klientów, doradców czy osób polecających?
Ps. co to za siodło w tym force? Bo od samego patrzenia boli mnie tyłek. Jakoś trekkingowo wygląda.

Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka



#31 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 15:02

 

 

Koniecznie trzeba dopracować - wystarczy podpatrzeć. 

ok, będzie lepiej :)

pozdrawiam



#32 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 15:15

 

 

Pytasz się ludzi czy ten rower jest wart uwagi. Piszą Ci ludzie, że nie i czemu tak jest a Ty zamiast posłuchać próbujesz wmówić im, że się mylą. Nie mówię o sobie, ale o paru osobach które są już jakimś autorytetem na tym forum a Ty ich autorytet podważasz. Piszą Ci amatorzy i też źle. 

Nie ma dla mnie żadnej różnicy czy ktoś ma 10 czy 10 000 postów napisanych na forum :)

Każda uwaga wpisana w tym wątku została przemyślana i w miarę możliwości wprowadzona w życie.

Za Twoje uwagi chyba podziękowałem i po części zostały one wprowadzone w życie!

Mimo wszystko, staram się okazać wdzięczność za prześledzenie oferty i napisanie kilku słów na jej temat. Jeśli tego nie widać to powtórzę: Dziękuję za poświęcony czas :)

Z niektórymi opiniami nie do końca się zgadzam i o tym piszę. Nie może być tak, że świat kończy się na jednym rowerze z Decatlona i tym podobne historie.

 



#33 lubelaczek

lubelaczek
  • Użytkownik
  • 481 postów

Napisano 15 luty 2015 - 15:37

Zrównujesz liczbę postów do autorytetu na forum ? Litości.

#34 Robert74

Robert74
  • Użytkownik
  • 546 postów
  • SkądSANOK

Napisano 15 luty 2015 - 16:06

Jeżeli chcesz mieć klientów na swoje rowery w takiej konfiguracji jak obecna musisz zejść z ceny, innej opcji nie ma.Albo poprawić co nieco jak mówią poprzednicy.



#35 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 16:21

 

 

Jeżeli chcesz mieć klientów na swoje rowery w takiej konfiguracji jak obecna musisz zejść z ceny, innej opcji nie ma.Albo poprawić co nieco jak mówią poprzednicy.

Na razie głównie poprawki (chociaż przy obecnej konfiguracji ceny juz nie da się obniżyć). Jeszcze poobserwuję trochę ale możliwe że Claris + Force to złe połączenie i niepotrzebnie wywołuje złe emocje/wrażenie. Może zamiast Force przy niższej grupie osprzętu będą użyte inne tańsze komponenty. Dzięki, pozdrawiam



#36 extremepl.rw

extremepl.rw
  • Użytkownik
  • 55 postów

Napisano 15 luty 2015 - 16:23

A z ciekawości spytam, sama rama jest do kupienia? Jeśli tak, za ile?

#37 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 16:52

 

 

A z ciekawości spytam, sama rama jest do kupienia? Jeśli tak, za ile? 

Na razie nie jest uruchomiona sprzedaż części rowerowych (sprzedaż tylko w ramach serwisu zakupionego roweru).

Cena rynkowa ramy FORCE Road to 949zł. W proponowanych zestawieniach(kompletnych rowerach) cena jest niższa.

 

Mamy narzędzie, które jeszcze jest rozwijane i gdzie są widoczne ceny poszczególnych komponentów.

Jest na stronie głównej www.cronebikes.com (na dole ) jest "Kreator rowerów"-> przycisk "Konfiguruj rower" ale cena końcowa nie jest nieco wyższa od gotowych rowerów "na magazynie".

W tej chwili można to traktować jako cenę za zestaw "na zamówienie" podlegającą rabatowi.

(taki przykładowy link ale jeśli kilku użytkowników będzie modyfikowało jeden rower to niestety nie zadzaiała prawidłowo: 

http://www.cronebike...ow/?getBike=126

 

poszczególne rowery można konfigurować poprzez kliknięcie przycisku "KONFIGURUJ TEN ROWER" w karcie produktu np. http://www.cronebike...m-kola-shimano/

)



#38 Gosc_tobo_*

Gosc_tobo_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 17:37

Zastanowie mnie dlaczego jesli stosujecie konfigurator nie dajecie szerszego zakresu komponentow.
Rower na tiagrze ma kola R500, w opisie 2300, cokolwiek to w tym przypadku znaczy.
Wizualne wrazenie jest pozytywne z wyjatkiem jednego: Force - perfect style. Ja nie lubie prania mozgu.

#39 Gosc_jaceksww_*

Gosc_jaceksww_*
  • Gość

Napisano 15 luty 2015 - 18:09

Zastanowie mnie dlaczego jesli stosujecie konfigurator nie dajecie szerszego zakresu komponentow.
Rower na tiagrze ma kola R500, w opisie 2300, cokolwiek to w tym przypadku znaczy.
Wizualne wrazenie jest pozytywne z wyjatkiem jednego: Force - perfect style. Ja nie lubie prania mozgu.

To prawda, dzieki. Na razie konfigurator raczkuje. W najbliższym czasie oferta będzie poszerzona o grupy SHIMANO sora, 105, ultegra co również spowoduje rozbudowanie konfiguratora.

 

 

 

Rower na tiagrze ma kola R500, w opisie 2300, cokolwiek to w tym przypadku znaczy. 

Masz rację (jakoś tak dziwnie nazywa to producent) , dzięki za informacje :)



#40 Senninho

Senninho
  • Użytkownik
  • 1384 postów
  • SkądSzczecinek

Napisano 15 luty 2015 - 18:35

Rower szosowy na grubej, mocnej, a zarazem lekkiej ramie aluminiowej ramie.

To z opisu roweru na Tiagrze. To, że rower jest na ramie nie trzeba aż tak zaznaczyć bo to logiczne. Przy opisie Tiagry pisanie, że niczym nie ustępuje droższym komponentom to coś ala...albo shimano robi mnie w uja chcąc więcej za 105-tke,Ultegrę albo Ty. Shimano robi nas w u.. ale akurat nie w tym przypadku. Lepiej maznąć coś o masa/trwałość/ekonomia/niskie koszty eksploatacji. Idealne połączenie a nawet aż nad dla ambitnego amatora. I tak zawodowiec nosem nie ruszy w stronę tego force a będzie bardziej wiarygodnie. Generalnie to dalej za dużo zachwalania a za mało konkretów. Lepiej napisać mniej a konkretnie. Skierować prosty opis do prostych ludzi. Rowery w innych sklepach na DI2 I karbonie mają mniej obszerne opisy i nikt nie widzi potrzeby pisania książki. Jak chcesz promocji to zainwestuj. Jakiś konkursik na facebooku z polecaniem strony, konkursem na logo, hasło reklamowe czy typowaniem miejsc polaka w wyścigu. Na eurosporcie czy CCC to się sprawdziło. Do wygrania bidony i styknie. Wydasz parę złotych a rozejdzie się po ludziach. Tak jeszcze bym to widział.

Wysłano z mojej Xperia Z1 przy użyciu taptalka





Dodaj odpowiedź