Piękna maszyna !
Wiem , że rower służy do jeżdżenia , ale czasami trzeba go przewieźć. Jak jest z odpornością ramy na mocowanie w uchwytach bagażników rowerowych przy takiej grubości ścianek ?
Napisano 06 kwiecień 2015 - 18:36
Piękna maszyna !
Wiem , że rower służy do jeżdżenia , ale czasami trzeba go przewieźć. Jak jest z odpornością ramy na mocowanie w uchwytach bagażników rowerowych przy takiej grubości ścianek ?
Napisano 06 kwiecień 2015 - 21:15
Mam Omegę więc nie wiem jak to jest :-D
A na serio to nie ma opcji żeby w jakikolwiek bagażnik podpiąć rower za ramę. Rama jest zbyt delikatna w miejscu gdzie przychodzi uchwyt bagażnika.
Jedyny bagażnik jaki wchodzi w grę to z mocowaniem za przedni widelec. (takie też bagażniki polecam niezależnie od typu ramy).
Dzisiaj moja rama zaliczyła pierwszą małą wgniotkę na górnej rurze. Chwila nieuwagi, niby małe uderzenie w kant szafy i wgniota nr 1 zaliczona. ;-)
Napisano 12 maj 2015 - 13:42
Jeśli rama jest aż tak delikatna, to masa nie powinna być niższa?
Jak zawsze budujesz piękne rowery ;-)
Napisano 12 maj 2015 - 20:08
Ścianka jest dość cienka i delikatna, ale przekrój rur jest dość spory i stąd taka a nie inna masa. Do tego dochodzą, piwoty, mufa BB30, taperowana główka, wieszaki, przelotki, spore tylne haki itd.
Masa ramy nie ma dla mnie aż takiego znaczenia więc się nawet nad tym nie spuszczałem
Napisano 12 maj 2015 - 21:59
I takiej odpowiedzi oczekiwałem ;-)
Ale dodam, że znajomy miał szytkowe obręcze Ambrosio do szosówki. Opinia Jego jest straszna dla tych obręczy. Muszę oczywiście dopytać o szczegóły.
Jak się Nemesisy sprawują?
Pozdrawiam
M
Napisano 13 maj 2015 - 05:03
Dla mnie nie ma lepszych obręczy alu pod szytkę. Można z nich zrobić pancerne koła, które będą służyć wieki. Mam już drugi taki set w przełaju i NIGDY żadnych innych obręczy do jazdy w terenie nie założę.
Myślałem jeszcze nad jednym zestawem na szosę, ale to już by była lekka przesada. Wybrałem wersję nieco bardziej budżetową
Twój znajomy może miał wersję F20 Crono, a jak jeszcze koło było na szprychach 1.5 to mógł się nieco wkurzać Taki set sztywny nigdy nie będzie.
Napisano 13 maj 2015 - 06:51
jako alternatywe polecam mavic gp4, tanie jak barszcz, maja okolo 400g, sztywne mocne, ladna anoda
Napisano 13 maj 2015 - 07:14
A offtopując, może by tak Mavic Reflex?
Ale własnie widzę, że reflex jest po szytkę.
Napisano 13 maj 2015 - 10:26
Reflex jest do bani. Kruchy jak cholera, łatwo go dobić i uszkodzić.
Napisano 13 maj 2015 - 11:04
No i pękają w nim oczka, no i jest drogi
Napisano 17 maj 2015 - 20:47
Napisano 17 maj 2015 - 21:09
gdzie tak ładnie, szczególnie to pierwsze zdjęcie
Napisano 17 maj 2015 - 21:32
Wał nad Odrą w okolicach Krępy (k. Zielonej Góry).
Napisano 20 czerwiec 2015 - 21:17
Wersja on road.
350ki, CXP33, pillar 1.5 przód, alpina 1.7 tył, opony vittoria rubino pro 25ki.
Napisano 20 czerwiec 2015 - 22:30
Napisano 21 czerwiec 2015 - 06:36
Zdjęcie zrobione niecały miesiąc temu LOL.
Napisano 11 lipiec 2015 - 07:01
Wersja na bruki. Ambrosio Montreal, novatecośtam, alpina 1.7, szytki Dugast Pipistrello 32.
Wygląda to delikatnie mówiąc z d...y Ale jak to niesie... m a s a k r a.
Napisano 11 lipiec 2015 - 08:07
Ja bym się obawiał szwędania z takim rowerem "na dzielni"
Ile te kółka wagowo wyszły?
Napisano 11 lipiec 2015 - 13:03
Przód z szytką waży 1,1, tył z szytką i kasetą 1,7.
Generalnie waga roweru z tymi kołami jest identyko jak z kołami na szosę. Więc jest nawet nieźle. Dugasty niosą jak szalone. Szkoda tylko, że cena jest równie szalona
Napisano 11 lipiec 2015 - 13:38
szkoda, że ten rower nie jest pod tarcze