

Rychtarski "lola" & Kinesis Tripster Atr Ti
#61
Posted 16 October 2015 - 19:05

#62
Posted 02 March 2016 - 15:03
Mi się rower bardzo podoba (malowanie szczególnie). Dobrze, że się osprzęt sprawdził
#64
Posted 12 April 2016 - 09:53
Co to za koła na zdjęciu ?
#65
Posted 12 April 2016 - 10:50
Fulcrum 5 LG
#66
Posted 12 April 2016 - 18:40
Ile obecnie trzeba dać za etapa?
#67
Posted 12 April 2016 - 19:38
W UK za zestaw do rozbudowy (klamki, przerzutki, ładowarka) jakieś 6 tys. zł.
#68
Posted 13 April 2016 - 07:06
Spoko malowanie.
Ale w sumie mogłeś z nim poczekać na Srama, to byś mógł pousuwać wszystkie zbędne przelotki przed pomalowaniem, zrobić ramę "eTap ready"
#69
Posted 13 April 2016 - 10:23
Rowerek mega i te malowanie bardzooo oryginalne
#70
Posted 13 April 2016 - 11:12
grzegosz., on 13 Apr 2016 - 06:06, said:
Spoko malowanie.
Ale w sumie mogłeś z nim poczekać na Srama, to byś mógł pousuwać wszystkie zbędne przelotki przed pomalowaniem, zrobić ramę "eTap ready"
To nie jest rama docelowa, kiedyś zostanie zimówką i wówczas wrócą do niej linki. Emigrowałem, więc malowanie było tematem 'teraz, albo nigdy'.
#71
Posted 13 April 2016 - 12:04
A może daj tam jakąś campę i będzie Giro "pełno gembo". Fajne malowanie - na ogół faceci unikają różu, ale przecież to kolarski kolor. Pięknie Ci wyszedł ten rower.
A propos różu: jak się przesadzi, to może wyjść coś takiego:
#72
Posted 13 April 2016 - 14:18
O, czasy kiedy Campa robiła jeszcze ładne korby
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#73
Gosc_wojtek10611_*
Posted 13 April 2016 - 14:29
Jakby nie te różowe naklejki na kołach to jeszcze by fajnie ten canyon wyglądał
#74
Posted 13 April 2016 - 18:43
parmenides, on 13 Apr 2016 - 11:04, said:
A może daj tam jakąś campę i będzie Giro "pełno gembo".
Campa? Nigdy! Za ten uwłaczający dzyndzel w klamkach (;
Musiałbym jeszcze zmienić malowanie, bo w obecnym tylko jeden odcień leży w okolicach różu giro (;
- EverRestOnTheBike, kaloo and palli like this
#75
Posted 13 April 2016 - 20:08
Czaję. A ta planowana docelowa rama to również Rychtarski ma być, czy idziesz w inną stronę?
#76
Posted 13 April 2016 - 22:14
Docelową ramą jest coś na tytanie, raczej gotowiec typu Genesis, Kinesis, Litespeed. Chyba że się trafi na ebayu Wittson.
#77
Posted 14 April 2016 - 16:40
Hmmm... masz super customa, z którego chcesz zrobić zimówkę, bo docelową ramą jest gotowiec, w cenie zapewne customowego tytanu od Rychtarskiego. Nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi, ale "Lola" niczego sobie.
#78
Posted 14 April 2016 - 20:17
Planet X za kilka dni pokaże tytanowego enduranca na Sram Force HRD, cena pewnie będzie w okolicach 2 tys. funtów. To niewiele więcej jak za ramę tytanową u Rychtarskiego. Podobnie jest z Modą, Genesisem i innymi gotowcami.
Nastąpiła drobna zmiana. Celowałem w lepsze koła aluminiowe, a zostałem właścicielem karbonowych Visionów. TC24 w wersji dla Planet X, inne piasty, z przodu 24 szprychy, nieco większa waga. Wszystko po to, by koła przetrwały dziurska Yorkshire. Kupione za śmieszne 289 funtów. Szmaciane szytki Vittoria Rally już były naklejone. Koła to demówki z szołrómu PX, ostatnia ich para w ogóle. Teraz jeszcze muszę znaleźć jak najszersze szytki, na razie przodują Challenge Roubaix 27 mm.
#79
Posted 14 April 2016 - 21:57
Wszak to wolny kraj, to nie rozumiem przejścia na gotowca i w dodatku tytana
CarbonOne.pl - koła na szprychach karbonowych
Blackcatwheels.pl - Koła na zamówienie
Sklep - obręcze, piasty, szprychy
Wrocław
Kontakt na priv, @ lub tel: 604 40 95 04
#80
Posted 14 April 2016 - 22:39
Mieszkam od niedawna w UK, 'polskiej' zimy tu nie ma. Dlaczego szkoda pracy Rychtarskiego? Ramę mam od roku, zrobiłem na niej jakieś 17 tys. km, zanim pojawi się tytan dobiję do 30-35 tys. km. Swoje wysłuży, a jako że custom, to nie sprzedam. Na co innego mam przejść i dlaczego nie na tytan?
- Malik likes this