1.5 km/h? Taka różnica to nie kwestia opon bo wymiana 23 na 25 to parę watów.
Artykuł z porównanie 23/25/28: http://www.bicyclero...00s-ii-23-25-28
Posted 30 December 2016 - 17:29
1.5 km/h? Taka różnica to nie kwestia opon bo wymiana 23 na 25 to parę watów.
Artykuł z porównanie 23/25/28: http://www.bicyclero...00s-ii-23-25-28
Posted 30 December 2016 - 17:39
Zgadzam się. Absolutnie nie ma możliwości, żeby sama szerokość opon spowodowała tak ogromną różnicę.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 30 December 2016 - 23:52
może z 10-15 watówZwłaszcza że przy średnich, jakie osiągasz grzesiek32 (zwykle sporo powyżej 30 km/h), te 1.5 km/h różnicy to tak z kilkadziesiąt watów.
Posted 31 December 2016 - 14:31
^Wszystko fajnie ale stwierdzenie te same warunki, ubrania, dyspozycja, pora dnia to nic więcej jak tylko stwierdzenie. O takich samych warunkach można mówić jak się robi testy w laboratorium, a nie jazdę na otwartym terenie Dyspozycja też nigdy nie będzie taka sama, po prostu nie ma takiej szansy. Najlepsze co można w takiej sytuacji zrobić to mieć dobry pomiar mocy i pojechać ową pętle tak, aby dwa razy uzyskać taką samą średnią moc i wtedy porównywać czasy. Tyle, że tak jak mówię - warunki pogodowe nigdy nie są takie same.
Posted 31 December 2016 - 14:51
ok, zatem właśnie po to robiłem przyspieszenia i praktycznie wszędzie wyszło szybciej mocy nie mogło mi przybyć ani ubyć tak z dnia na dzień a dzisiaj były nawet ciut słabsze warunki bo lekko na minusie, niemniej jednak kierunek i siła wiatru taka sama^Wszystko fajnie ale stwierdzenie te same warunki, ubrania, dyspozycja, pora dnia to nic więcej jak tylko stwierdzenie. O takich samych warunkach można mówić jak się robi testy w laboratorium, a nie jazdę na otwartym terenie Dyspozycja też nigdy nie będzie taka sama, po prostu nie ma takiej szansy. Najlepsze co można w takiej sytuacji zrobić to mieć dobry pomiar mocy i pojechać ową pętle tak, aby dwa razy uzyskać taką samą średnią moc i wtedy porównywać czasy. Tyle, że tak jak mówię - warunki pogodowe nigdy nie było są takie same.
Posted 05 January 2017 - 12:38
witam serdecznie na początek,
szukam opon do szosy 700x25c i dętek do nich,
- waga na siodle 90/92kg,
- koła fulcrum racing quattro lg,
- jazda w 80proc asfalt, reszta bruk i delikatny szutr.
- do tej pory Vittoria Rubino Slick 23c ale maja ok 6000km i trochę się slizgają na mokrym a i chce zobaczyć jak to jest na 25c
Budżet: 200zł za parkę.
Zastanawiam się nad zwijanymi:
* Opona Continental Ultra Sport II 700x25C
* Opona szosowa Vittoria Rubino Pro (lub nadszarpnę budżet i będzie to Graphene G+) 700x25,
* MAXXIS DETONATOR 700X25C
Co polecicie, a może coś innego z delikatnym bieżnikiem.
Dzięki z góry za podpowiedzi i pozdrawiam.
Posted 05 January 2017 - 22:52
witam serdecznie na początek,
szukam opon do szosy 700x25c i dętek do nich,
- waga na siodle 90/92kg,
- koła fulcrum racing quattro lg,
- jazda w 80proc asfalt, reszta bruk i delikatny szutr.
- do tej pory Vittoria Rubino Slick 23c ale maja ok 6000km i trochę się slizgają na mokrym a i chce zobaczyć jak to jest na 25c
Budżet: 200zł za parkę.
Zastanawiam się nad zwijanymi:
* Opona Continental Ultra Sport II 700x25C
* Opona szosowa Vittoria Rubino Pro (lub nadszarpnę budżet i będzie to Graphene G+) 700x25,
* MAXXIS DETONATOR 700X25C
Co polecicie, a może coś innego z delikatnym bieżnikiem.
Dzięki z góry za podpowiedzi i pozdrawiam.
Najlepiej to próbuj jedne po drugich, ale bierz pod uwagę zmianę swej wagi bo od tego odczucie z jazdy też zależy Raz jedne mogą wydawać się mulaste, ale jak spadniesz z wagi to po paru latach mogą okazać się całkiem wystarczające.
www.youtube.com/user/AstronomzBurzyna
"Myślę też, że podatek paliwowy powinien być też od rowerów pobierany. Bo jak jedziesz rowerem, to nie jedziesz autem. A jakbyś jechał autem, to byś go zapłacił, czyli oszukujesz państwo nie jadąc autem. Czyli ergo powinieneś płacić na rowerze ekwiwalent mediany spalanego paliwa na 100km po cenach PKN Orlen..."
Posted 07 January 2017 - 00:15
No to dałeś odpowiedzi wiedz...Najlepiej to próbuj jedne po drugich, ale bierz pod uwagę zmianę swej wagi bo od tego odczucie z jazdy też zależy Raz jedne mogą wydawać się mulaste, ale jak spadniesz z wagi to po paru latach mogą okazać się całkiem wystarczające.
Posted 07 January 2017 - 12:34
http://www.effettoma...caffelatex-co2/- wygląda na to, że jest dość odporny.
Co do innych uszczelniaczy, Stan's No Tubes ma konkretnie zadeklarowaną odporność do -30 stopni.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 07 January 2017 - 14:54
A dlaczego nie? Jest oparty na amoniaku, który jest stosowany m.in. w instalacjach chłodniczych.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
Posted 12 January 2017 - 10:31
Panowie,
Muszę kupić opony na wiosnę. Najbardziej lubiłem jeździć na Vittoriach Corsa Evo CX, ale Vittoria tak pozmieniała nazwy, że nic z tego nie kumam. Koła alusy, dętka. Szybkość i dobra przyczepność - to jest dla mnie warunek. 23mm.
Lubiłem też bardzo Conti Grand Prix 4000s (miałem pierwszą wersją).
Coś jest teraz na topie z cienkich opon, szybkich i w miarę przyczepnych?
Budżet ok 320-350 za komplet - tylko, żeby starczyły na cały sezon - ok 10-12 tyś km. Powyższe spokojnie spełniały wymagania.
Dzięki.
pozdr
Posted 12 January 2017 - 10:41
GP 4000s II
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?