Może jestem dziwny, ale trochę się zastanawiam, po co miałbyś szukać alternatyw dla opony, która przetrwała 10k km.
Jakie Kupić Opony?
#4684
Posted 15 June 2022 - 17:28
Ja na przedniej Schwalbe Pro One TLE Addix mam własnie zrobione 13,7 tyś. w systemie tubless. Jeszcze trochę mięcha zostało. Tylna poddała się przy 11 tyś.
Canyon Aeroad CF SLX
Specialized Amira 2014 - sprzedany
#4686
Posted 14 July 2022 - 21:17
Jak najbardziej możesz używać z dętką.
- Wojtek_ajla likes this
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#4687
Posted 20 August 2022 - 19:08
Uruchomiłem w końcu swojego stalowego rumaka i po jeździe do pracy i z powrotem (ok. 30 km) po różnej jakości DDR-ach i mocno takich sobie (a momentami wręcz kiepskich) asfaltach stwierdziłem, że opony 28C zamiast 25C byłyby jednak lepszym rozwiązaniem.
Z racji tego, że zamierzam dojeżdżać rowerem do pracy (tak, szosówką ) i robić na razie trasy (drogi raczej słabe) do 60 km myślę o jakichś dobrych oponach 28C do ok. 150 zł / sztuka. Po pobieżnym rozeznaniu zastanawiam się nad:
- Duro Stinger / Hypersonic (chociaż wg. opinii są słabe na mokrym, ale w deszczu jeździł nie będę)
- Continental Ultra Sport III zwijane
- Tufo Comtura Duo.
Najbardziej by mi podeszły Tufo, szczególnie wersja z niebieskim paskiem, ale za cenę jednej można mieć 2 Continentale (no, prawie). Ultra Sporty były wielokrotnie polecane, ale zastanawiam się czy wzrost wagi po 100 g na koło w porównaniu z obecnymi Stingerami nie przełoży się na łatwość przyspieszania. Obecnie, jak dla mnie oczywiście, jest ona świetna i nie chciałbym tego stracić tym bardziej, że nogę niestety mam słabiutką.
Doradzicie coś Szanowni Forumowicze?
Got An Oldie But She's A Goldie
Why You ask me?
'cause Steel Is Real
#4688
Posted 23 August 2022 - 09:21
Hej,
w rowerku mam na koła DT PR1600 naciągnięte (dosłownie, siłą i to ledwo) schwalbe pro one w rozmiarze 28mm z dętką.
Niestety nie polubiłem się z tymi gumami, albo czystość dróg w mojej okolicy znacznie się pogorszyła...co drugi wyjazd przebicie.
Kończy się to niestety koniecznością wzywania "wozu serwisowego" bo dobrze i bez bicia naciągnąć tą gumę na felgę w warunkach polowych nie potrafię.
Stąd pytanie, jakie odporne na przebicia i przyczepne gumy w rozmiarze 28 polecacie ? Fajnie gdyby była wersja z "beżowym" bokiem.
Wstępnie polecono mi Conti Garotskin lub 4 Season (tych opon też są różne wersje)
Pozdrawiam
#4689
Posted 23 August 2022 - 09:37
Gatorskin jest odporny, ale z całą pewnością nie jest przyczepny. Prędzej wybrałbym 4-Season.
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?
#4692
Posted 24 August 2022 - 08:01
Jest jeszcze w przyrodzie taki wynalazek Continental Grand Sport Race. Dla mnie bez wad.
Wysłane z mojego SM-A525F przy użyciu Tapatalka
Wprawdzie użytkowaną miałem Continental Grand Sport Extra, cena dobra, trudno już kupić, bardzo dobra opona, pierwsza, którą miałem, która od nowości do zdarcia do oplotu, nie miała kapcia. ( tył )
Na zapas kupiłem właśnie Continental Grand Sport Race, niby ma słabszą ochronę na przebicia, NyTech, zobaczymy, wyjdzie w praniu.
#4696
Posted 25 August 2022 - 11:02
#4697
Posted 25 August 2022 - 11:03
#4699
Posted 25 August 2022 - 20:09
Gatorskin jest odporny, ale z całą pewnością nie jest przyczepny. Prędzej wybrałbym 4-Season.
____potwierdzam, swego czasu miałem nówki sztuki, na mojej hybrydzie i raz w deszcz na asfalcie wywinąłem prawie 360* i to bez wywrotki. Do tej pory nie wiem jak to się stało, może dlatego, że wracałem z baru.
#4700
Posted 14 November 2022 - 22:05
[P Zero Road (28C po dętkę)] .... nie łapią nacięć co wyróżnia je bardzo pozytywnie względem poprzednich opon.
[P Zero Race] Mam 26C. Bardziej komfortowe i przyczepniejsze niz GP5000 25C TL oraz detka.
[P Zero Race] Również używam z dętką i są sporo bardziej komfortowe niż S-Works Turbo. Bardzo polecam.
Odświeżę – widzę że chwaliliście w maju, jak tam P Zero po sezonie u Was (zużycie, przebicia)?