Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jakie Kupić Opony?


4760 odpowiedzi w tym temacie

#781 emer

emer
  • Użytkownik
  • 582 postów
  • SkądGalicja

Napisano 09 lipiec 2009 - 09:23

tylko ze to nie "S" ... ;-)

#782 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 09 lipiec 2009 - 09:51

Tak, tak, na tej aukcji z linku są żółte GP4000, ale chodziło mi o namiary na tego sprzedawcę - popytaj.

#783 Fifi

Fifi
  • Użytkownik
  • 174 postów
  • Skądtj�na pengar

Napisano 09 lipiec 2009 - 10:35

Popytaj u tych sprzedawców:
http://www.allegro.p...&category=16414

#784 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 10 lipiec 2009 - 08:52

Założyłem nowe Conti GP4000S, nie jeździłem, bo skończyłem po 23.00. W porównaniu z poprzednimi wydają się okrąglukie. (Detonatory miały kawałe płaskiej powierzchni na środku bieżnika.) Weszły dość ciężko, ale bez łyżek. Czy to normalne, że wystaje duża część tej kratkowanej powierzchni spod obręczy (Mach1 Road Runner) ?

"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#785 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 12 lipiec 2009 - 09:54

Piszę po swoim pościę, ale chciałem podzielić się odczuciami z pierwszej jazdy na Conti GP 4000S.
Nabiłem pełne 8,5 atm bo nie należę do najlżejszych bikerów. Pierwsze spostrzeżenie - oponki w porównaniu z Detonatorami suną gładko, jedwabiście, wygładzają zmarszczki na asfalcie. Opory porównywalne - nie widzę różnicy. O przyczepności nie mogę nic powiedzieć, bo trasa była prosta i było sucho. Przy większych prędkościach tylne koło trochę jakby żyło własnym życiem (nie wyczuwałem go), jakby jeździło delikatnymi slidami. Może to z powodu cienkich ścianek bocznych, a może to tylko złudzenie.

#786 emer

emer
  • Użytkownik
  • 582 postów
  • SkądGalicja

Napisano 13 lipiec 2009 - 10:24

a ja swoje (nowe 4000S) przetestowałem na 230km na PB - zero problemów, zero mini nacięć .... wg mnie świetnie ... ja daje takie peeełne 9atm
A widziałem po trasie PB nastepne Ultremo zmasakrowane - ta opona zdaje sie nie jest na nasze drogi ...

#787 Gosc_michaelk_*

Gosc_michaelk_*
  • Gość

Napisano 17 lipiec 2009 - 17:18

Ja z kolei dzisiaj zorientowałem się że mam oponę do wyrzucenia, już po 4 tys km!

I to podobno dobra opona, z tego co czytam Wasze opinie.
mam hutchinson topspeeD kevlar pro tech !

Pierwszy raz coś takiego widziałem i nie wiem co mogło być przyczyną.
Ściągnąłem rower z wieszaka i postawiłem na podłodze, w między czasie zacząłem się przygotowywać do wyjścia, aż tu nagle po jakiś 20minutach od postawienia roweru nagle wybucha dętka. Chciałem wymienić dętkę, ściągam oponę, zakładam nową dętkę, pompuje a tutaj patrze i widzę poprzecinaną oponę, w jednym miejscu z boku (a dokładniej to na dole, przy krawędzi opony tam jak łączy się z boczną stroną opony taki ring, który wchodzi pod obręcz. Czy możliwe, że mój ciśnieniomierz w pompce zaniża ciśnienie i za dużo pompowałem? (max7.7, więc zawsze w okolicach 7.5 miałem)

I mam takie pytanie, bo co do prowadzenia to nie mam żadnych zarzutów dla tej opony, dodatkowy pasek po bokach świetnie sprawdzał się w zakrętach. Dlatego teraz też chcę kupić jakąś oponę która dobrze się prowadzi w zakrętach, ponieważ mam na uwadze że większość moich tras to góry, podjazdy, zjazdy i zakręty. Co moglibyście polecić, takiego żeby miało dobrą przyczepność, a za razem większą wytrzymałość, bo co 4tys km zmieniać opony to trochę często. Także nie wiem czy zostać przy tych Hutchinsonach czy coś nowego spróbować.

Pozdrawiam

#788 Gosc_michaelk_*

Gosc_michaelk_*
  • Gość

Napisano 17 lipiec 2009 - 22:02

proszę, doradzicie mi coś? ma ktoś porównanie innych opon i Hutchinsona, bo nie chcę zmienić na gorsze.
bo muszę się szybko decydować, nie wytrzymam bez roweru długo, jeszcze przy takiej pogodzie, a właśnie mam taki zbieg okoliczności że w MTB też mam awarie, bo siodełko mi pękło, także nie wiem czy nie pobiegnę z rana do sklepu rowerowego i kupie jakąkolwiek oponę za paredziesiąd złotych.

#789 jarabl

jarabl
  • Użytkownik
  • 281 postów
  • SkądSierpc

Napisano 17 lipiec 2009 - 22:11

Nowa Continental Gp 4000 S wytrzymała tylko jakies 300km , poprzednie ultremo niewiele wiecej...... Pech albo przy mojej wadze jakies 105kg i pompowaniu na 9-10 bar poprostu nie wytrzymują!!!
Poradzcie jakies opony dla wagi super ciężkiej , coraz bardziej mysle do powrotu do zwykłych drutówek......

#790 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4693 postów
  • SkądKraków

Napisano 17 lipiec 2009 - 22:30

Ja waze ok setki i nigdy problemu nie miałem z oponkami, Scwalbe Stelvio, teraz Michelin PRO 2 race , obydwie suną super, przyczepność, trakcja na najwyższym poziomie.

Pro 2 race nie można pompować powyżej 8 atm, lepiej tak ok 7.5, choć jeżdziłem jak było ok 7 i lepiej amortyzowały.

Co do pompek to istnieje mozliwość że manometr jest przeskalowany, po prostu sprawdż na innej pompce, jakimś lepszym modelu.

Mam na serwisie Zeffala i manometr w nim pokazuje prawie prawde.

Drutówka to nie rozwiązanie, tylko czasem róznica w cenie.

W3arto zwracać uwage na boczne scianki w oponach i czy obręcz nie ma jakiegoś zadziora na styku z oponą.

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#791 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1682 postów
  • SkądWLKP

Napisano 17 lipiec 2009 - 22:38

Nowa Continental Gp 4000 S wytrzymała tylko jakies 300km , poprzednie ultremo niewiele wiecej...... Pech albo przy mojej wadze jakies 105kg i pompowaniu na 9-10 bar poprostu nie wytrzymują!!!



Co ty chlopie piszesz :mrgreen: opone pomowac do takiego cisnienia to pewnie ze wywali w kosmos . Ja mam te same oponki daje 7,5 i wszystko gra dziwny przypadek moze czas schudnac :mrgreen:

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#792 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lipiec 2009 - 06:09

6-10 bar to można bić ultremo r, 4000s to max 8-8.5

#793 Gosc_michaelk_*

Gosc_michaelk_*
  • Gość

Napisano 18 lipiec 2009 - 09:14

znalazłem coś takiego, polecacie?

http://www.allegro.p...622_tpi430.html

#794 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 18 lipiec 2009 - 09:44

Polecamy.

#795 Gosc_szoser_*

Gosc_szoser_*
  • Gość

Napisano 18 lipiec 2009 - 09:53

Co do opon to polecam Schwalbe - od paru lat na nich śmigam i jestem zadowolony, teraz mam Schwalbe Marathon Supreme i spisują się świetnie. POZDRO

#796 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2600 postów
  • SkądKońskie

Napisano 18 lipiec 2009 - 12:03

michaelk ta opona, którą pokazałeś (force) jest specjalnie na koło tylne. Do kompletu będziesz musiał kupić Attak - zaprojektowaną na koło przednie. Jakbyś przeczytał dużo wcześniejsze opinie w tym temacie, to tam wyłuskałem wiadomość, że to są opony wyścigowe (o czym świadczy ich ekstremalnie mała masa - 187g) i bardzo szybko się zużywają.
Może by tak coś mniej zawodniczego np. Conti GP 4000 lub GP 4000S. A poza tym wybieraj czarne (bo GP4000 są w różnych kolorach). W kolorowych, do mieszanki gumy nie można dodać niektórych składników polepszających przyczepność i zwiększających odporność na zużycie (Black Chili).

#797 kr1zje

kr1zje
  • Użytkownik
  • 1165 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 18 lipiec 2009 - 12:48

Z tego co wiem to black chili compund jest tylko w 4000S, które występują tylko w kolorze czarnym.

#798 Gosc_michaelk_*

Gosc_michaelk_*
  • Gość

Napisano 18 lipiec 2009 - 13:22

wybrałem Schwable Bizzard
po prostu nie chciałem tracić czasu na przebieranie, przesyłanie, itd
a takie były w sklepie i tylko za 39zl więc wiozłem, za raz idę pojeździć to powiem później jakie wrażenia

#799 gibber

gibber
  • Użytkownik
  • 1204 postów
  • SkądN. Tomyśl

Napisano 19 lipiec 2009 - 05:35

Co sadzicie, aby na przod aplikowac opone 700x20C, tyl 700x23C. Nie mowie tu o serii Continentala Force i Attack ale o zwyklych oponach np. Schwalbe Stelvio tylko w roznych rozmiarach. Na zdrowy rozum, wezsza opona przod -> mniejszy opor powietrza, szersza opona tyl -> lepsza nosnosc i komfort po pupa oraz mniejsze opory toczenia, wplyw oporu powietrza nie jest tak istotny, bo opone zaslania profil roweru. Ma to sens ?

#800 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 19 lipiec 2009 - 07:50

Różnice w oporach powietrza przy 20 i 23 są niemal niezauważalne. Moim zdaniem nie ma to sensu.



Dodaj odpowiedź