Jump to content


Photo

Jakie Kupić Opony?


4760 replies to this topic

#1221 xanavi

xanavi
  • Użytkownik
  • 136 posts
  • SkądStarachowice

Posted 11 June 2010 - 14:31

PsYhOl

A jak te fusion'y sprawowały sie jeżeli chodzi o odporność na przebicia? ile na nich przejechałeś?

#1222 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 12 June 2010 - 14:35

Wczoraj zamówiłem sobie miśki pro 3 race.
Wiem, że dobrze kleją, dobrze niosą, a jak z żywotnością?
Pociska ktoś na nich?

W necie krążą różne opinie.

#1223 yaro1986

yaro1986
  • Użytkownik
  • 384 posts
  • SkądJózefów

Posted 12 June 2010 - 14:43

Kolega w treningowym rowerze ma pro 3 race i troche narzeka na nie. Mowi ze szybko sie scieraja, i zbyt latwo sie nacinaja od kamyczkow. Mowi ze na treningi to raczej srednio sie nadaja bo zbyt szybko sie zuzywaja.

#1224 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 12 June 2010 - 16:03

No właśnie tylko takie opinie o nich widziałem ;-)
Nacięcia od kamyczków.
Ech. No cóż zobaczymy ile u mnie wytrzymają.

#1225 ERDE

ERDE
  • Użytkownik
  • 1,010 posts
  • SkądLublin

Posted 12 June 2010 - 20:00

W necie krążą różne opinie.

No właśnie tylko takie opinie o nich widziałem

;D

Chyba trochę się za bardzo postarali z tymi trójkami, znajomy też narzekał i twierdzi, że dwójki są lepsze.

#1226 Cyklop

Cyklop
  • Użytkownik
  • 46 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 June 2010 - 21:11

Kolega w treningowym rowerze ma pro 3 race i troche narzeka na nie. Mowi ze szybko sie scieraja, i zbyt latwo sie nacinaja od kamyczkow. Mowi ze na treningi to raczej srednio sie nadaja bo zbyt szybko sie zuzywaja.


Czyli tak samo jak dwójki. Co nie zmienia faktu, że tp świetne gumy były (pro2, na 3 nie jezdzilem), tylko niezbyt ekonomiczne. :-)

#1227 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 12 June 2010 - 22:08

W necie krążą różne opinie.

No właśnie tylko takie opinie o nich widziałem

;D

Różne w sensie, jedni chwalą inni psioczą, ale jak już psioczą to tylko w kwestii nacięć i ścieralności.
;-)

Chyba trochę się za bardzo postarali z tymi trójkami, znajomy też narzekał i twierdzi, że dwójki są lepsze.


Dwójek brak niestety.

#1228 PsYhOl

PsYhOl
  • Użytkownik
  • 1,064 posts
  • SkądBrzesko

Posted 13 June 2010 - 17:46

xanavi, jedną gumę w nich złapałem, ale to przez dobicie na przejeździe kolejowym. Guma na środku nadal była mało zużyta, ale jak pisałem boki strasznie parciały.
A zrobiłem koło 2 tys. - dwa miesiące jazdy.. Może przez moją wagę i duże ciśnienie się tak szybko styrały. Zrobiły się okropnie brzydkie, więc je wymieniłem.

#1229 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 posts
  • SkądWroclaw

Posted 14 June 2010 - 09:16

Vittoria Open Pave Evo CG
Continental-Grand Prix 4 seasons
Michelin Krylion Carbon

Majac na uwadze deszcz, odpornosc na ogolnie pojety syf na drodze/poboczach ktore byscie zalozyli w/w opony?
Zalezy mi bardziej na opiniach dot. dwoch pierwszych, o krylionach jest w sumie calkiem sporo napisane...

#1230 satyr

satyr
  • Użytkownik
  • 24 posts
  • SkądNałęczów

Posted 15 June 2010 - 16:48

Ja bym założył 4 seasons, jeździłem na nich w okresie jesień-zima i bardzo sobie chwaliłem, zero przebić, dobra trakcja, zużycie po kilku miesiącach niewielkie. Ale to drogie opony z tańszych:
Polecam też (średnio tu oceniane) Detonatory 23, czarne zwijane. Jeżdzę na nich od 1,5 roku średnio 2-3 razy w tygodniu i trzymają się ok, ZERO przebić, a po fajnych drogach nie śmigam zawsze, dodatkowo: odnośnie mokrego: trzymają na mokrym bardzo dobrze, nawet mi się zdarzyło po przymrozku i lekkich opadach śniegu jechać, i szlifu nie miałem. Polecam je jednak bić na maksa czyli 8 bar. lekko mniej i dużo ciężej się jedzie. Detonatory oceniam na 5 jako treningowe opony.

#1231 AmAdeuz

AmAdeuz
  • Użytkownik
  • 318 posts
  • SkądWroclaw

Posted 15 June 2010 - 17:23

Dzieki za opinie.
Generalnie od jakiegos czasu z powodzeniem uzywalem szytek, poki za jednym razem (w deszczu) nie rozwalilem dwoch na raz. Na nastepny dzien kolejnej... jedna - tufo special (czyli jedna z najmocniejszych) miala przejechane moze 10-20km, ale rozoralem ja na szkle (kaluza na drodze) i tak na swiezo 160zl w plecy, chwilowo mam zerowa motywacja na kupno kolejnej ;-) Opony zaffiro pro fajnie sie trzymaja drogi, ale wygladaja jak bym ja z chora determinacja, co noc nacinal nozykiem. Jedynie michelin orium (700x25), zapomniane, zdjete z polki jakos sie bronia. Chcialem cos lzejszego, co by lepiej nioslo, stad jakies poszukiwania...
Za opinie o detonatorach tez dzieki, bede o nich pamietal, sporo o nich tutaj czytalem.

#1232 Travis199

Travis199
  • Użytkownik
  • 36 posts
  • SkądRadomsko

Posted 15 June 2010 - 17:45

Ja moge szczerze polecić Michelin Krylion Carbon. Bardzo fajna opona treningowa odporna na większość tego co leży na polskich drogach. Trakcja również niczego sobie. Jedyny mały minus to max ciśnienie 8 atm ale i tak niesie bez zarzutu.

#1233 Zawrom

Zawrom
  • Użytkownik
  • 324 posts
  • SkądRacibórz

Posted 15 June 2010 - 18:42

Daki napisał/a:
Malik napisał/a:
W necie krążą różne opinie.

Malik napisał/a:
No właśnie tylko takie opinie o nich widziałem

;D

Różne w sensie, jedni chwalą inni psioczą, ale jak już psioczą to tylko w kwestii nacięć i ścieralności.
;-)
Cytat:
Chyba trochę się za bardzo postarali z tymi trójkami, znajomy też narzekał i twierdzi, że dwójki są lepsze.


Dwójek brak niestety.


Ja posiadam te oponki. Tknięty ciekawością sprawdziłem dzisiaj ich stan i o zgrozo popatrzcie sami
Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika Dołączona grafika

Mam przejechane na tej tylnej oponce 4 tyś km. I chyba już nadaje się do wymiany. Nie powiem ładnie sunie ale żeby tylko 4 tyś wytrzymała ? to chyba mało

#1234 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 15 June 2010 - 20:46

Ja moge szczerze polecić Michelin Krylion Carbon. Bardzo fajna opona treningowa odporna na większość tego co leży na polskich drogach. Trakcja również niczego sobie. Jedyny mały minus to max ciśnienie 8 atm ale i tak niesie bez zarzutu.


A masz jakieś porównanie MKC do GP4000S?
Jak z ich twardością? Nie są zbyt miękkie, przez co 'przyklejają się' do nich wszelkie kamyczki, szkiełka itp. ?

#1235 emer

emer
  • Użytkownik
  • 582 posts
  • SkądGalicja

Posted 15 June 2010 - 23:23

to są dwie bajki ...
MKC - ukierunkowana przede wszystkim na odporność na przebicie
GP4000S - odporność być mooooże mniejsza niż MKC, ale to topowa oponka race-owa

No i z uporem maniaka (emera) ... na dzień dzisiejszy number one dla mnie to Force&Attack lub GP4000S ... ze wskazaniem na te pierwsze ;-)

#1236 marpol

marpol
  • Użytkownik
  • 93 posts
  • SkądKołobrzeg

Posted 16 June 2010 - 22:14

No właśnie, że tak nieco z innej beczki zapytam, Karolcioo napisał, że opony już pokonały 4 tyś. i z wyglądu nadają się do wymiany. Otóż ile, oczywiście relatywnie, powinna opona zrobić kilometrów, albo co jaki dystans przymierzacie się do ich wymiany?

#1237 tcp

tcp
  • Użytkownik
  • 501 posts
  • SkądZ nienacka

Posted 17 June 2010 - 06:18

number one dla mnie to Force&Attack lub GP4000S ... ze wskazaniem na te pierwsze

Napisz dokładniej co przemawia za Force&Attack. Może też zmienię na nie a może GP Supersonic jest lepszą opcją.

#1238 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2,523 posts
  • SkądZielona Góra

Posted 17 June 2010 - 09:54

Supersonic? ;-) Jak najbardziej o ile drogi w Twojej okolicy są gładkie jak stół i nie ma na nich żadnego syfu. Supersonici nie są nawet używane przez zawodowców. To laczek na krótkie czasówki po dobrych drogach.

Emer, Twoje laczki wyglądają jakby miały z 10tyś km ;-).

Po przesiadce z Gp4000 na Pro3Race mój rower stał się nieco szybszy ;-)

#1239 emer

emer
  • Użytkownik
  • 582 posts
  • SkądGalicja

Posted 17 June 2010 - 10:14

Malik ... cuś Ci sie pokręciło - to nie mooje laczki :lol:
Mówi sie ze P3R owszem dobre, ale szybko scierają się i nie ma porównania do P2R i ich trwałości oraz kilometrażu ....

A Attack&Force to wyrafinowane GP4000S - te same walory odpornosciowe na przebicia, ta sama guma (mówimy o czarnych "Black Chili") , ukierunkowane i zrobione Attack na przód 22' i Force 24' na tył - jeżdże na nich na tegorocznych maratonach, nie zawiodły mnie jeszcze, zadnych kapci, może 1-2 mikronacięcia z przodu, a z tyłu chyba 2. A wieeeżcie - nieoszczędzaaane i drogi rózniaste ... zrobione na nich ponad 1000km i jeszcze te mini nadlewy gumy są gdy sa nowe... Na maraton zapodaje do nich 8.5 - 9bar , z tyłu odpowiada mi 24' , ciężki jestem, a więc to dodatkowy plus. Gładko jeździ sie na nich, takie jakies elastyczne? Przy hamowaniu trzymaja świetnie asfalt, nie dają poślizgów, przy deszczu też nie mam problemów ...
No i waga - 190g + 210g = 400g komplet ;-)
Uwaga - widziałem jakieś komplety kolorowe 23 i 24 cale ... nie o nich piszę - mówimy o 22/24 czarne !

#1240 travisb

travisb
  • Użytkownik
  • 1,761 posts
  • Skąd54.351 �N 18.645 �E

Posted 17 June 2010 - 11:06

Uwaga - widziałem jakieś komplety kolorowe 23 i 24 cale

Nie CALE kolego, tylko mimiletry ;)



Reply to this topic