A jak te fusion'y sprawowały sie jeżeli chodzi o odporność na przebicia? ile na nich przejechałeś?PsYhOl
Jakie Kupić Opony?
#1222
Napisano 12 czerwiec 2010 - 14:35
Wiem, że dobrze kleją, dobrze niosą, a jak z żywotnością?
Pociska ktoś na nich?
W necie krążą różne opinie.
#1224
Napisano 12 czerwiec 2010 - 16:03
Nacięcia od kamyczków.
Ech. No cóż zobaczymy ile u mnie wytrzymają.
#1226
Napisano 12 czerwiec 2010 - 21:11
Kolega w treningowym rowerze ma pro 3 race i troche narzeka na nie. Mowi ze szybko sie scieraja, i zbyt latwo sie nacinaja od kamyczkow. Mowi ze na treningi to raczej srednio sie nadaja bo zbyt szybko sie zuzywaja.
Czyli tak samo jak dwójki. Co nie zmienia faktu, że tp świetne gumy były (pro2, na 3 nie jezdzilem), tylko niezbyt ekonomiczne. :-)
#1227
Napisano 12 czerwiec 2010 - 22:08
Różne w sensie, jedni chwalą inni psioczą, ale jak już psioczą to tylko w kwestii nacięć i ścieralności.W necie krążą różne opinie.
;DNo właśnie tylko takie opinie o nich widziałem
;-)
Chyba trochę się za bardzo postarali z tymi trójkami, znajomy też narzekał i twierdzi, że dwójki są lepsze.
Dwójek brak niestety.
#1228
Napisano 13 czerwiec 2010 - 17:46
A zrobiłem koło 2 tys. - dwa miesiące jazdy.. Może przez moją wagę i duże ciśnienie się tak szybko styrały. Zrobiły się okropnie brzydkie, więc je wymieniłem.
#1229
Napisano 14 czerwiec 2010 - 09:16
Continental-Grand Prix 4 seasons
Michelin Krylion Carbon
Majac na uwadze deszcz, odpornosc na ogolnie pojety syf na drodze/poboczach ktore byscie zalozyli w/w opony?
Zalezy mi bardziej na opiniach dot. dwoch pierwszych, o krylionach jest w sumie calkiem sporo napisane...
#1230
Napisano 15 czerwiec 2010 - 16:48
Polecam też (średnio tu oceniane) Detonatory 23, czarne zwijane. Jeżdzę na nich od 1,5 roku średnio 2-3 razy w tygodniu i trzymają się ok, ZERO przebić, a po fajnych drogach nie śmigam zawsze, dodatkowo: odnośnie mokrego: trzymają na mokrym bardzo dobrze, nawet mi się zdarzyło po przymrozku i lekkich opadach śniegu jechać, i szlifu nie miałem. Polecam je jednak bić na maksa czyli 8 bar. lekko mniej i dużo ciężej się jedzie. Detonatory oceniam na 5 jako treningowe opony.
#1231
Napisano 15 czerwiec 2010 - 17:23
Generalnie od jakiegos czasu z powodzeniem uzywalem szytek, poki za jednym razem (w deszczu) nie rozwalilem dwoch na raz. Na nastepny dzien kolejnej... jedna - tufo special (czyli jedna z najmocniejszych) miala przejechane moze 10-20km, ale rozoralem ja na szkle (kaluza na drodze) i tak na swiezo 160zl w plecy, chwilowo mam zerowa motywacja na kupno kolejnej ;-) Opony zaffiro pro fajnie sie trzymaja drogi, ale wygladaja jak bym ja z chora determinacja, co noc nacinal nozykiem. Jedynie michelin orium (700x25), zapomniane, zdjete z polki jakos sie bronia. Chcialem cos lzejszego, co by lepiej nioslo, stad jakies poszukiwania...
Za opinie o detonatorach tez dzieki, bede o nich pamietal, sporo o nich tutaj czytalem.
#1233
Napisano 15 czerwiec 2010 - 18:42
Daki napisał/a:
Malik napisał/a:
W necie krążą różne opinie.
Malik napisał/a:
No właśnie tylko takie opinie o nich widziałem
;D
Różne w sensie, jedni chwalą inni psioczą, ale jak już psioczą to tylko w kwestii nacięć i ścieralności.
;-)
Cytat:
Chyba trochę się za bardzo postarali z tymi trójkami, znajomy też narzekał i twierdzi, że dwójki są lepsze.
Dwójek brak niestety.
Ja posiadam te oponki. Tknięty ciekawością sprawdziłem dzisiaj ich stan i o zgrozo popatrzcie sami
Mam przejechane na tej tylnej oponce 4 tyś km. I chyba już nadaje się do wymiany. Nie powiem ładnie sunie ale żeby tylko 4 tyś wytrzymała ? to chyba mało
#1234
Napisano 15 czerwiec 2010 - 20:46
Ja moge szczerze polecić Michelin Krylion Carbon. Bardzo fajna opona treningowa odporna na większość tego co leży na polskich drogach. Trakcja również niczego sobie. Jedyny mały minus to max ciśnienie 8 atm ale i tak niesie bez zarzutu.
A masz jakieś porównanie MKC do GP4000S?
Jak z ich twardością? Nie są zbyt miękkie, przez co 'przyklejają się' do nich wszelkie kamyczki, szkiełka itp. ?
#1235
Napisano 15 czerwiec 2010 - 23:23
MKC - ukierunkowana przede wszystkim na odporność na przebicie
GP4000S - odporność być mooooże mniejsza niż MKC, ale to topowa oponka race-owa
No i z uporem maniaka (emera) ... na dzień dzisiejszy number one dla mnie to Force&Attack lub GP4000S ... ze wskazaniem na te pierwsze ;-)
#1236
Napisano 16 czerwiec 2010 - 22:14
#1238
Napisano 17 czerwiec 2010 - 09:54
Emer, Twoje laczki wyglądają jakby miały z 10tyś km ;-).
Po przesiadce z Gp4000 na Pro3Race mój rower stał się nieco szybszy ;-)
#1239
Napisano 17 czerwiec 2010 - 10:14
Mówi sie ze P3R owszem dobre, ale szybko scierają się i nie ma porównania do P2R i ich trwałości oraz kilometrażu ....
A Attack&Force to wyrafinowane GP4000S - te same walory odpornosciowe na przebicia, ta sama guma (mówimy o czarnych "Black Chili") , ukierunkowane i zrobione Attack na przód 22' i Force 24' na tył - jeżdże na nich na tegorocznych maratonach, nie zawiodły mnie jeszcze, zadnych kapci, może 1-2 mikronacięcia z przodu, a z tyłu chyba 2. A wieeeżcie - nieoszczędzaaane i drogi rózniaste ... zrobione na nich ponad 1000km i jeszcze te mini nadlewy gumy są gdy sa nowe... Na maraton zapodaje do nich 8.5 - 9bar , z tyłu odpowiada mi 24' , ciężki jestem, a więc to dodatkowy plus. Gładko jeździ sie na nich, takie jakies elastyczne? Przy hamowaniu trzymaja świetnie asfalt, nie dają poślizgów, przy deszczu też nie mam problemów ...
No i waga - 190g + 210g = 400g komplet ;-)
Uwaga - widziałem jakieś komplety kolorowe 23 i 24 cale ... nie o nich piszę - mówimy o 22/24 czarne !