Jump to content


Photo

Jakie Kupić Opony?


4760 replies to this topic

#1941 pimpf

pimpf
  • Użytkownik
  • 415 posts
  • SkądwAw

Posted 07 April 2012 - 20:10

a to dziękuję bardzo. zostanę zatem chyba przy 4000s :)

każdy dźwiga swoje brzemię
HongFu HF-FM039 - 6871,2g
Radon ZR Race - 8222,8g


#1942 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 posts
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 07 April 2012 - 20:42

A właśnie tak z ciekawości. Duża różnica pomiędzy gp4000 , a gp4000s?

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#1943 robo

robo

    ble ble

  • Użytkownik
  • 2,600 posts
  • SkądKońskie

Posted 07 April 2012 - 21:00

Duża różnica pomiędzy gp4000 , a gp4000s?

Jak GP4000 będą w kolorze czarnym, to żadna. W kolorowych brak jest składnika Black Chili.

"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen


#1944 garenge

garenge
  • Użytkownik
  • 862 posts
  • SkądPoznań/Inowrocław

Posted 07 April 2012 - 21:53

I tylko tyle, a różnica chyba 30zł?!

Grube kolarstwo, BMI fighter :)


#1945 roni303

roni303
  • Użytkownik
  • 65 posts
  • Skądoni maja te koła

Posted 07 April 2012 - 22:32

Panowie jak już jesteśmy przy continentalach to miał ktoś może przyjemność zajeżdżać model gatorskin zwijane?? Jakieś wrażenia??

#1946 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 posts
  • SkądPoznań

Posted 08 April 2012 - 09:36

Ja ujeżdżam gatorskiny ale w wersji drut. Jedyna różnica jaka jest między wersją zwijaną a drucianą to 50g wagi mniej na rzecz zwijanych porównując opony o szerokości 23mm. Oponki są szybkie, na pewno szybsze niż ultrasporty. Guma jest twarda, zakładając, że ten model nie założy się do ostrego i się nie skiduję długo posłuży. Plusem jest wysoki oplot (3x60TPI) i boczna wkładka antyprzebiciowa - z połączeniu z twardą gumą faktycznie ciężko je przebić. Wadą natomiast tego modelu jest przyczepność. Dopóki jedzie się na asfalcie jest ok, ale już jazda na mokrej kostce brukowej czy też np omijanie przeszkód na troszkę zapiaszczonym asfalcie jest po prostu niebezpieczne i trzeba zachować uwagę (W ultrasportach tego problemu nie było).

#1947 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3,267 posts
  • SkądPoznań

Posted 08 April 2012 - 10:42

D3biec może ta opinia Ciebie zdziwi, ale to opinia kilku osób z tego forum m.in. mnie, że Ultrasporty słabo trzymają na mokrym, ja mogę porównać je z Hutchinsonami Quartz czyli model z podobnej półki cenowej i jest o niebo lepiej. Gatorskin wedle producenta ma być wytrzymały, ciekawe jakie przebiegi wytrzyma.


#1948 D3biec

D3biec
  • Użytkownik
  • 318 posts
  • SkądPoznań

Posted 08 April 2012 - 17:50

maciej1986 zauważ, że warunki które opisałem to żadne ekstrema, choć Gatorskiny są w nich nieprzewidywalne. Raz nie mając miejsca na asfalcie mijałem grupke ludzi poboczem na malcie przy prędkości rzędu 10-15km/h na trawie delikatnym łukiem - efektem czego był uślizg przedniego koła i niemal wywrotka. Innym razem mijałem awaryjnie dziecko na ścieżce rowerowej na Przybyszewskiego które wbiegało mi pod koła. Troche piasku na asfalcie wystarczyło aby w ułamku sekund dobić do HR maxa. Nie osiągam oszałamiających prędkości przy kiepskich warunkach, ale o ile Ultrasporty dawały rade, to Gatorskiny są pod tym względem totalnie beznadziejne i po prostu niebezpiecznie nieprzewidywalne. Co do wytrzymałości to wypowiem się po przejechaniu tego sezonu ale po 800km wyglądają jak nowe mimo kilku "awaryjnych" hamowań.

#1949 szop44

szop44
  • Użytkownik
  • 1 posts
  • SkądRzeszów

Posted 08 April 2012 - 20:12

Witam serdecznie,
jest to mój pierwszy post na tym forum i mam takie może dziwne pytanie ale muszę je zadać komuś kto ma o tym lepsze pojęcie. Od niedawna jestem posiadaczem kolareczki i niestety najechałem nią na jakiś ostry kamień który przeciął moją oponę(szytka rozmiar 23x622). I tu pojawia się moje pytanie:

Czy jeśli była szytka to teraz bez problemów mogę założyć normalną oponkę i dętkę w tym że rozmiarze?

Pozdrawiam i życzę wszystkim Wesołych Świąt

#1950 Freeq

Freeq
  • Użytkownik
  • 400 posts
  • SkądZ żyta

Posted 08 April 2012 - 20:25

szop44, niestety. Obręcze pod oponę i szytkę różnią się, nie da się ich stosować uniwersalnie czy zamiennie. Kup po prostu nową szytkę jeśli starej nie da się załatać.

#1951 wiki

wiki
  • Użytkownik
  • 2,190 posts
  • SkądOzorków k/Łodzi

Posted 09 April 2012 - 05:27

Ultrasporty to bardzo przyzwoite opony. Niestety, potwierdzam opinie, na mokrym nie dają rady w ogóle.

#1952 picca

picca
  • Użytkownik
  • 560 posts
  • SkądWarszawa

Posted 12 April 2012 - 12:16

U siebie właśnie założyłem Duro Stinger 23 mm. 40 zł, zwijane, 225 gramów masy. Zobaczymy, jak się spiszą. Zgodnie z tym, czego dowiedziałem się od przedstawiciela firmy, posiadają 1-3 mm wkładki antyprzebiciowej, co odróżnia je od bardziej "wycieniowanych" i raczej wyścigowych Slicksterów i Hypersoniców.

I jak się spisują te opony?

#1953 SPIKE

SPIKE

    Spike

  • Użytkownik
  • 4,693 posts
  • SkądKraków

Posted 12 April 2012 - 19:21

a propo , Stingery są po 55 bodajże a nie po 40 .
po drugie opony te nie posiadają1-3 mm wkładki, tylko można zamówić u producenta ten model opony z wkładką albo 1 , albo 3 mm .

Poza tym Slikstery mają wkłądke antyprzebiciową dokładnie po środku opony - jeżdże na nich już drugi sezon ! po 2 dziurki - wgłębienia w oponkach , zero przebić - jazda codzienna , miasto za miasto..
Hipersoniki także mają wkładke po środku opony i to daje nam to ze te dwa modele opon są lżejsze od innych modeli tej firmy.

Poza tym nie ma przedstawiciela tej firmy , tylko jest dwóch importerów do Polski .

a to info ode mnie co rozkminiałem temat już ponad rok temu .

Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów  www.velotech.pl   

Serwis rowerowy - Kraków  tel: 666-316-604[email protected]

Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!!  w godz. - 12.oo - 19.oo


#1954 roni303

roni303
  • Użytkownik
  • 65 posts
  • Skądoni maja te koła

Posted 14 April 2012 - 18:39

Finalnie zassałem conti Gatorskin (zwijane) co ciekawe kupiłem je taniej niż drutówki (w uk wyszły ok 105zl) jak wrócę koło czerwca i złoże kółka i założę gumy zdam relacje jak się sprawują. Co do wagi to 700X25 według producenta to ok 250g moje ważą 236g i 241g :) więc jest nawet nieźle. Pozdrawiam

#1955 tommy928

tommy928
  • Użytkownik
  • 54 posts
  • SkądJanów Lubelski

Posted 25 April 2012 - 17:55

OSOBIŚCIE POLECAM OPONY MICHELIN Krylion Carbon. NA NASZĄ JAKOSC NAWIERZCHNI SA CHYBA NAJLEPSZE (moze i sa lepsze ale tutaj przedstawiam ten model). PRZEJECHALEM NA NICH JUZ 8000KM I NIE MIALEM OKAZJI ICH PRZEBIC.NIESAMOWICIE MOCNE ALE NIESTETY OPORY TOCZENIA I PRZYSPIESZENIE NIE SA TAK ZADOWALAJACE.CZUC ICH WYRAZNY OPÓR. NIESTETY TERAZ PRZYSZLA PORA NA ICH WYMIANE I ZASTANAWIAM SIE JAKIE OPONY WYBRAC.
Podobaja mi sie jak narazie tylko MICHELIN Pro3Race ale opinie sa tak rozne ze trudno sie zdecydowac.[glow=darkred][/glow]

Proszę nie pisać z wciśniętym caps lockiem- maciej1986

#1956 Bartosz

Bartosz
  • Użytkownik
  • 998 posts
  • Skądwa-wa

Posted 25 April 2012 - 18:46

Na pewnio nie ultremo! Upierałem się na nie i juz druga zajechałem. Czyli to nie przypadek, one sa po prostu do d.! Jedne mocniejsze hamowanie i po oponie. Nie wiem czemu niektórzy piszą że są nawet mocne opony i długo wytrzymują! Masakra. To się nadaje jedynie do założenia na wyścig i tyle. Na pewno nie na treningi.

Zdecydowanie odradzam. 100razy lepiej kupić michelinki. Lub conti gp (których nie próbowałem ale wszyscy chwalą)

#1957 szymonef

szymonef
  • Użytkownik
  • 142 posts
  • Skąddolnośląskie

Posted 25 April 2012 - 19:58

a propo , Stingery są po 55 bodajże a nie po 40 .
po drugie opony te nie posiadają1-3 mm wkładki, tylko można zamówić u producenta ten model opony z wkładką albo 1 , albo 3 mm .

Poza tym Slikstery mają wkłądke antyprzebiciową dokładnie po środku opony - jeżdże na nich już drugi sezon ! po 2 dziurki - wgłębienia w oponkach , zero przebić - jazda codzienna , miasto za miasto..
Hipersoniki także mają wkładke po środku opony i to daje nam to ze te dwa modele opon są lżejsze od innych modeli tej firmy.

Poza tym nie ma przedstawiciela tej firmy , tylko jest dwóch importerów do Polski .

a to info ode mnie co rozkminiałem temat już ponad rok temu .


No to info jednak trochę inne od mojego - a rozmawiałem z anglojęzycznym przedstawicielem - z oficjalnej strony firmy. Cytując: "If you are looking for a commuting tire, I would recommend the Stinger with 1mm to 3mm undertread protection. This is our Duro Shield technology. The Stinger is slightly heavier (20-40g) depending on the size.

The Hypersonic and Slickster are lighter and designed for better performance (handling and speed), but the Stinger with Duroshield will hold up better on your commute."

I już nawet mniejsza o to, które i jaką mają wkładkę - ale z opon jestem bardzo zadowolony. Jak na razie zero przebić, równo ułożyły się na obręczach, subiektywnie oceniając toczą się od lepiej od Equinoxów od Hutchinsona. (które swoją drogą całkowicie odradzam, wyłazi oplot na calutkiej oponie przez pękanie powierzchni bocznej). Odnośnie oporów toczenia to jednak do niczego innego porównać nie mogę - musiałbym się przejechać na jakichś np. GP4000S, żeby mieć punkt odniesienia.

Zużycie - po tysiącu kilometrów marginalne - zszedł tylko naddatek gumy idącej przez środek bieżnika - pozostałość po procesie produkcyjnym. Zobaczymy, ile wytrzymają.

Ja nic złego o Stingerach powiedzieć nie mogę. Jestem super zadowolony ze współczynnika cena/jakość. W razie innych pytań walcie śmiało.

#1958 Mikip

Mikip
  • Użytkownik
  • 323 posts
  • SkądSzczecin

Posted 27 April 2012 - 14:44

Cześć , poleciłby mi ktoś jakieś nowe opony do 100zł komplet ?

#1959 krzysztof1985

krzysztof1985
  • Użytkownik
  • 1,682 posts
  • SkądWLKP

Posted 27 April 2012 - 15:04

Poczytaj sobie temacik od poczatku znajdziesz sobie , cos odpowiedniego :)

-Maxis detonator troche szajs ale na trening dobra :)
-Vittora zaffiro
-Troszku grosza wiecej Schwalbe Lugano :->

SPT_20130518_SOT_053_27640268_I1.jpg


#1960 Gosc_Campagnolo_*

Gosc_Campagnolo_*
  • Gość

Posted 29 April 2012 - 00:59

A ja wlasnie zakupilem sobie oponki Vittoria Diamante Pro 20 i zastanawiam sie jak będą jezdziły.
Czy ktos na takich jezdził i jakie sa opinie bo mało pisane jest o oponach Vittoria



Reply to this topic