Jakie Kupić Opony?
Started By
deschek
, 03 lip 2006 13:56
4760 odpowiedzi w tym temacie
#561
Napisano 10 marzec 2009 - 21:26
znajomy pracuje dla michelin :-P moje ważą 203 i 208 g. jako ciekawostkę wam wspomnę, że ten stworek z loga nazywa się Bibendum :-D. Oto i on
http://images.google...=Szukaj obrazów
będę wdzięczny za wszelkie opinie o tych oponach.
http://www.michelinb...t=pro3race.view
http://images.google...=Szukaj obrazów
będę wdzięczny za wszelkie opinie o tych oponach.
http://www.michelinb...t=pro3race.view
#564 Gosc_Qba_*
Napisano 13 marzec 2009 - 22:40
Dzięki za szybką odpowiedź.
Dobrze, że jak stare opony zmieniałem na te to tamtych nie wyrzuciłem. Zanim kupię coś nowego założę zastępczo starą- jeszcze nie do końca zajechaną.
Co za pech, pierwsza jazda w sezonie i opona do wyrzucenia... :-/
Pozdro!
Dobrze, że jak stare opony zmieniałem na te to tamtych nie wyrzuciłem. Zanim kupię coś nowego założę zastępczo starą- jeszcze nie do końca zajechaną.
Co za pech, pierwsza jazda w sezonie i opona do wyrzucenia... :-/
Pozdro!
#565
Napisano 13 marzec 2009 - 23:31
Drogi zaraz po zimie są w beznadziejnym stanie. Dziury, syf, kamienie różnych wielkości, itp śmieci.
Dlatego ja swoją "główną" szosówkę odpalam dopiero w okolicach kwietnia. (pomijając fakt, że na razie nie mam co odpalić :-D).
Warto mieć jeśli nie drugi rower na gorsze warunki to tanie opony, których nie będzie szkoda w razie tego typu defektów.
Dlatego ja swoją "główną" szosówkę odpalam dopiero w okolicach kwietnia. (pomijając fakt, że na razie nie mam co odpalić :-D).
Warto mieć jeśli nie drugi rower na gorsze warunki to tanie opony, których nie będzie szkoda w razie tego typu defektów.
#570
Napisano 17 marzec 2009 - 20:04
rubino maja oplot 60TPI, rubino pro 120 TPI
natomiast zaffiro maja oplot 26 TPI, zas zaffiro pro 60TPI
zrodlo: http://www.vittoria.com/ ;-)
natomiast zaffiro maja oplot 26 TPI, zas zaffiro pro 60TPI
zrodlo: http://www.vittoria.com/ ;-)
#572
Napisano 18 marzec 2009 - 01:31
to kupiles bardzo tanio ;-)
TPI:
This means:
- LESS WEIGHT
More threads in the casing rubber means less rubber is needed to fill the gaps between the threads.
- GREATER FLEXIBILITY and COMFORT
More threads in an inch means thinner and more flexible tyres.
- LOWER ROLLING RESISTANCE
Energy is mainly lost through rubber deformation. If there is less rubber, more of the energy absorbed by the tyre
during rolling is used for movement, and this means smoother running.
w skrocie - im wieksza liczba tym lepiej (mniejsza waga, wiekszy komfort, lepsze toczenie sie)
TPI:
This means:
- LESS WEIGHT
More threads in the casing rubber means less rubber is needed to fill the gaps between the threads.
- GREATER FLEXIBILITY and COMFORT
More threads in an inch means thinner and more flexible tyres.
- LOWER ROLLING RESISTANCE
Energy is mainly lost through rubber deformation. If there is less rubber, more of the energy absorbed by the tyre
during rolling is used for movement, and this means smoother running.
w skrocie - im wieksza liczba tym lepiej (mniejsza waga, wiekszy komfort, lepsze toczenie sie)
#573
Napisano 18 marzec 2009 - 09:56
Czyli co generalnie sądzicie o tych Zaffiro Pro ? Bo w tym temacie ktoś się wypowiadał że mają dobrą przyczepność i jedyna opinia o nich to była chyba. A kupiłem tu : http://www.parker-in...lding-Tyre.html miałem do kupienia 2 opony, 2 dętki, tą opaskę co wchodzi na obręcz i owijkę a przesyłka z kumplem na pół wiec wyszła 6 funtów na łeb to sie opłacało
#577
Napisano 19 marzec 2009 - 09:52
@ANDY na szytkach zrobisz max 5kkm.......
MALIK a naprawić jej nie można ???, co to za model...???
--------------------------------------------------------
WCZORAJ przyśniło mi się , a dzisiaj to robię i pierwsze objazdy , że założyłem 19mm szytke na ZWYKŁE OBRECZE NA OPONY..
Miałem poskładane lekkie koła AC na KOZAKACH ale obręcze były tak miękkie ,że oby nie dobijać do max 8 atm nie szło -po mojemu, na tym jeździć. KOŁA ważą miej niż 1200g i aby było pozytywne noszenie trzeba by było napapować pod 9atm czego nie wytrzymałyby obręcze...
Postanowiłem spróbować założyć ''zwykłe'' szytki, ale nie wszystkie pasują w te obręcz .
Dzisiaj pierwsze próby-!!!!!!!!!!!!!!!!
JAREK. :mrgreen: :roll: :-P
MALIK a naprawić jej nie można ???, co to za model...???
--------------------------------------------------------
WCZORAJ przyśniło mi się , a dzisiaj to robię i pierwsze objazdy , że założyłem 19mm szytke na ZWYKŁE OBRECZE NA OPONY..
Miałem poskładane lekkie koła AC na KOZAKACH ale obręcze były tak miękkie ,że oby nie dobijać do max 8 atm nie szło -po mojemu, na tym jeździć. KOŁA ważą miej niż 1200g i aby było pozytywne noszenie trzeba by było napapować pod 9atm czego nie wytrzymałyby obręcze...
Postanowiłem spróbować założyć ''zwykłe'' szytki, ale nie wszystkie pasują w te obręcz .
Dzisiaj pierwsze próby-!!!!!!!!!!!!!!!!
JAREK. :mrgreen: :roll: :-P
#578
Napisano 19 marzec 2009 - 10:59
Pewnie można, musiałbym zalać ją uszczelniaczem. Dziurka jest niewielka, szkło było naprawdę małe.MALIK a naprawić jej nie można ???, co to za model...???
Ale mimo wszystko chciałbym je wymienić na coś szerszego gdzie mogę dać niższe ciśnienie, aby móc popylać po bruku (kocich łbach).
Na tych vittoriach rally o szerokości 22mm trochę ciężko się jechało nawet przy niższym ciśnieniu ;-)
#580
Napisano 19 marzec 2009 - 20:23
Jarek pewnie ma na myśli szytki wyścigowe takie jak Vittorie, Veloflexy, Dugasty, które faktycznie znikają dosyć szybko. Na tylnym kole nawet szybciej niż 5k km.
Tufo to inna bajka. Za nieco gorszą nośność otrzymuje się dużą trwałość i wytrzymałość na przebicia. Są wykonane ze śliskiej gumy i zużywają się naprawdę bardzo wolno. .Śmiało można na codzień jeździć na S3 Lite 215g. Optymalny model to Hi-Composite Carbon. Gęsty oplot, niezła masa i bardzo dobra trwałość.
Malik, na trudne nawierzchnie szytki 24-27mm.
Tufo to inna bajka. Za nieco gorszą nośność otrzymuje się dużą trwałość i wytrzymałość na przebicia. Są wykonane ze śliskiej gumy i zużywają się naprawdę bardzo wolno. .Śmiało można na codzień jeździć na S3 Lite 215g. Optymalny model to Hi-Composite Carbon. Gęsty oplot, niezła masa i bardzo dobra trwałość.
Malik, na trudne nawierzchnie szytki 24-27mm.