Jakie Kupić Opony?
#1581 Gosc_Matt_*
Napisano 24 marzec 2011 - 19:12
Cóż mam Ci powiedzieć? Wybieraj :-P To są już moje któreś Continentale i na razie się na nich jak i na poprzednich nie zawiodłem. Jedno jest pewne - niosą lepiej od moich poprzednich opon.
Pod koniec następnego tygodnia może coś więcej napiszę o tych oponach bo najbliższe dni mają przynieść śnieg i deszcz na Mazury. :-/
#1582
Napisano 25 marzec 2011 - 10:54
Gdzie mozna to kupic najtaniej? (pisał ktos o ebay ale nie wiem jak tam sie kupuje i raczej tam nie kupię). Potrzebuje niebieskie
Rozważałem zakup Michelin Pro3Race ,ale wyczytałem że GP4000 lub GP4000S sa lepsze a cena podobna.
Proszę o odpowiedź tu lub na priva. Tu czytałem od strony 100, za duzi tego. Moze było wczesniej.
#1583
Napisano 25 marzec 2011 - 14:26
Nie wiem czy moderatorzy zwracają uwagę na tego typu uwagi/ podpowiedzi, ale mogli by to rozważyć.
#1584
Napisano 25 marzec 2011 - 14:44
pzdr
Trzymaj Koło - blog dla PRO amatorów
Wycieczki weekendowe i atrakcje turystyczne
#1587
Napisano 25 marzec 2011 - 19:11
A usprawnienie wyszukiwarki nie wchodzi w grę, bo to jest już taki mechanizm forum, modzi nie mają na to wpływu. Można forum zupgrejdować, ale to kosztuje
A co do porównania conti gp 4000 i zwykłych to też jestem ciekaw, czy jest duża różnica?
#1589
Napisano 25 marzec 2011 - 21:05
#1590 Gosc_Rzysko_*
Napisano 25 marzec 2011 - 23:20
Polskie drogi + wyścig 105km ?? :roll:
Czy nie kuszę losu na dziurkę i strate kasy ?? :-/
Teoretycznie jest dosyć zabezpieczona ciśnieniem mleczkiem i ""cudowną"" detką ale czy napewno z stąd moje pytanie... :-)
#1592
Napisano 26 marzec 2011 - 10:03
A poza tym gp to nie są typowe opony na deszcz, tylko na suche, a może inaczej: uniwersalne
#1593
Napisano 28 marzec 2011 - 20:35
http://allegro.pl/sc...1507277914.html
I fajnie będą pasować do czerwonego bika. Trochę się skontrastuje
#1594 Gosc_pasibrzuch_*
Napisano 01 kwiecień 2011 - 22:12
Miałem ostatnio miśki pro 3 ale wszechobecny żwir je już załatwił i szukam czegoś solidniejszego.
#1597
Napisano 19 kwiecień 2011 - 23:37
Sorry że nie do końca na temat, ale nie ma co nowego zakładać o taką błahostkę..
Załączone pliki
#1599
Napisano 20 kwiecień 2011 - 10:36
Po 2 dniach tak prezentuje się opona? Mam na myśli 'powierzchnię toczną', czyli tą, która styka się z nawierzchnią szosy (szczyt opony), a nie tą 'draskę' od krawężnika. Bo jeśli tak to wygląda jak to widzą moje oczy, to nie pozostaje mi powiedzieć o Ultremo nic innego jak to, że ta opona to niezła porażka ...upiłem nowe Ultremo R1 i po dwóch dniach jazdy tylna nadaje się do wymiany
Tak wiec łączę się w bólu, zalecając natychmiastową zmianę opony i nie kombinowanie z 'łatkami', bo to niewiele da przy takim zniszczeniu, a jednocześnie niezmiennie polecając godniejsze i wytrzymalsze laczki w postaci choćby Diamante Pro, tudzież innych GP4000S ...
#1600
Napisano 20 kwiecień 2011 - 10:58
A tak notabene to ta oponka chyba była skazana na śmierć, jakiś pech czy co. 1szego dnia mocniejsze hamowanie (bez uszczerbku) drugiego wypadek prawie że śmiertelny (dla niej), i to najlepsze że w tym samym miejscu/miejscowości. Coś w tym jest :roll: Widać nawet opona ma zapisane swoje przeznaczenie, swój los. Następnym razem pójde z nową do wróżki, aby wyczytała jej przyszłość, czy ma długą linie życia czy nie. Jak njie to oddam i kupie nową :mrgreen: :mrgreen:
Acha, dodam tylko że zazwyczaj takie sytuacje z awaryjnym hamowaniem zdarzają mi się z 1-2 razy w sezonie, a nie dwa dni pod rząd! Żeby nie było że to ze mną coś nie tak Ale może w takim razie wyczerpałem już limit na ten sezon..
Zamierzam trochę na niej pojeździć, zanim nowa nie dojdzie. tylko po okolicach, aby można było dojechać w razie czego. Myślicie że (w najgorszym wypadku) wybuchnie dętka od razu, czy powoli ujdzie powietrze? Bo jak może wybuchnąć to jeszcze to przemyślę :roll: