Niezbyt pasuje mi połączenie tego zestawu kołowego wygląda to dość niesmacznie jak na cannona :-D
Cannondale 'kate' Supersix Evo Red (Aktualizacja 20.05.2017)
#22
Napisano 22 grudzień 2015 - 21:46
Grudzień powoli się kończy, Kate od nowości natłukłem już ponad 5 tys więc czas na małe podsumowanie.
Ze zmian: jakiś czas temu trafiła wreszcie kiera 3t rotundo team, 40cm o klasycznym gięciu (o subiektywnych odczuciach, wygodzie i przewadze (także w ramach subiektywnych odczuć) nad ergo nie będę się rozpisywał. Kiera ma nieco większy drop dlatego zastanawiam się ciągle nad długością i kątem docelowego mostka do kompletu (+/-6 czy +/-17 i 110mm czy 120mm) może czas pójśc na bikefit? :-P
Czas na koła - tak jak przewidywalłm nie mam na co narzekać pod względem trwałości, koła wciąż toczą się jak nowe. Choć za niedługo pewnie wraz z całą Kate pójdą na gruntowny przegląd. Szytki Conti, mimo że miał być tylko chwilowe to są naprawdę godne polecenia. Świetnie się toczą, mega przyczepne no i szumią jak trzeba ;-) ) :
Napęd bez zarzutu - w końcu to RED, choć przy okazji przeglądu wreszcie wszystkie kable zostaną zamienione (chyba) na koraliki.
Co do Qrings to też wreszcie można się wypowiedzieć - muszę stwierdzić że jeździ mi się na jajach bardzo wygodnie i z pewnością zostanę przy nich na dłużej.
+Dla rowerowych onanistów parę aktualnych zdjęć (dla hejterów tez co by jeszcze bardziej napawali się nienawiścią patrząc na "brzydkie/tandetne/niepasujące" - żagle :-D ) :
- stryjek lubi to
#23
Napisano 22 grudzień 2015 - 21:51
- Tom6 lubi to
#24
Napisano 22 grudzień 2015 - 22:18
Więcej fotek bardzo ładny rower. Jak sobie radzi przednia przerzutka ze zmianami na qrings ?
Po zmianie kabli, owijki, mostka i ostatecznym dopieszczeniu postaram się o jakąś porządniejszą i rzetelniejszą fotorelację Co do przerzucania z blatu na małą i odwrotnie absolutnie żadnych problemów, nie spotkałem się jeszcze z incydentami takiego typu, że łańcuch gdzieś mi się zakleszczył, lub wywaliło go na zewnątrz (być może kwestia dobrze wyregulowanej przerzutki?) - mimo że wiele osób twierdzi że Qrings tylko na czas, bo w szosie to nie ma sensu (właśnie ze względu na spadanie łańcucha etc.) to ja mogę z całego serca polecić (choć zapewne każda noga będzie się pod nimi inaczej czuła).
Tu jeszcze w zestawieniu z moją ex, czyli Kate "I", która niedługo idzie pod młotek.
#25
Napisano 22 grudzień 2015 - 23:17
#26
Napisano 22 grudzień 2015 - 23:32
Wysłane z mojego HUAWEI GRA-L09 przy użyciu Tapatalka
- banditoz lubi to
#27
Napisano 23 grudzień 2015 - 01:16
___Normalnie fetysz
#28
Napisano 23 grudzień 2015 - 10:12
#29
Napisano 17 marzec 2016 - 21:24
Wiosna tuż tuż, czas zacząć wyścig zbrojeń!
Pewnie większość się ucieszy - zniknął tylny "żagiel"
Kate się schudło, na miejsce Planet X wleciały koła 3t Mercurio 40 LTD, szytki: Continental Gatorskin.
Dodatkowo pancerze wymienione na te uszczelniane od Jagwire. Całość dopełniła zmiana owijki na białego Lizarda. Pozostaje chyba tylko mostek i na chwilę obecną koniec inwestycji (wreszcie).
P.S. W kołach jest śmieszny bębenek z nakrętką DT, ma ona dłuższy gwint niż w normalnych kasetach, stąd pasuje tylko ta. Problem w tym, że jest ona pod kasetę z najmniejszą koronką 12t, więc w przypadku mojej kasety 11-28 nie mogę wrzucać na ośkę. Orientuje się ktoś, gdzie mogę znaleźć takową( jedynie mniejszą) zakupić? Czy pozostaje mi tylko wymiana kasety na 12-28?
Zdjęcia niestety kiepskawe, uwarunkowane potrzebą chwili
- .Kamil lubi to
#30
Napisano 18 marzec 2016 - 08:53
Nie mój rozmiar ale rower miodny , z tymi kołami wygląda świetnie.
#31
Napisano 28 czerwiec 2016 - 11:16
W międzyczasie doszło parę kosmetycznych zmian.
-przed kokpit wpadł Garmin Edge 1000 powszechnie hejtowany jako telewizor nie licznik.
-owijka zmieniona z okropnego wprost lizard skinsa na fizik'a Endurace softouch, który nie brudzi się sam od siebie jak lizard po 10 min jazdy.
-do drugiego kompletu kół (ksyrium equipe s) wpadły nowe opony Continental GrandPrix Classic 25mm, które na żywo wyglądają naprawdę genialnie.
-zmieniony łańcuch na model identyczny, bo poprzedni sprawdzał się absolutnie bez zarzutu.
Najbliższe plany:
-zmiana szytek w 3t z Conti na Vittorie Corsy z beżowym bokiem.
-zmiana siodełka i owijki na coś czarnego (po zakupie szytek)
-wreszcie zmiana mostka i sztycy na 3T, co by pasował do kół i kiery.
Dodatkowo parę fotek (także w pełnym plenerze)
- er_te, stryjek i lupus lubią to
#32
Napisano 29 czerwiec 2016 - 14:32
te conti gp classic wyglądają naprawdę super! Szkoda, że nie robią ich w 28c, bo bym rozważał zakup.
Co do siodła, od siebie bym polecił albo białe do białej owijki, albo przy okazji zmiany siodła na czarne, wrzucić czarną owijkę. To wygląda dobrze, kiedy te dwa elementy są zgrane, właściwie ta zasada zawsze się sprawdza. Ale to oczywiście Twój rower i Twoja decyzja
#33
Napisano 29 czerwiec 2016 - 15:21
te conti gp classic wyglądają naprawdę super! Szkoda, że nie robią ich w 28c, bo bym rozważał zakup.
Co do siodła, od siebie bym polecił albo białe do białej owijki, albo przy okazji zmiany siodła na czarne, wrzucić czarną owijkę. To wygląda dobrze, kiedy te dwa elementy są zgrane, właściwie ta zasada zawsze się sprawdza. Ale to oczywiście Twój rower i Twoja decyzja
Nie wiem czy wyżej doczytałeś, ale wraz ze zmianą siodła na czarne do wymiany na czarną pójdzie też owijka Uwarunkowane to będzie tym, że przy wymianie szytek całość dzięki czerni siodła i owijki trochę się uspokoi wizualnie.
#34
Napisano 29 czerwiec 2016 - 18:27
Bardzo ładna szosa, na normalnych kołach super wygląda, piękna korba. Ja ze stożków wyleczyłem się po ostatniej 500km trasie z bocznym wiatrem przez 3/4 drogi
- Ciachoorsky lubi to
#35
Napisano 23 lipiec 2016 - 17:43
Emigracja na Wyspy poskutkowała pierwszymi zakupami.
No i wpadły m.in obiecane wcześniej szytki:
Vittoria Corsa Graphene+, w dość nietypowej konfiguracji bo przód to 25mm a tył 23 (niestety Kate jeżeli chodzi o tył jest dosyć ciasna i o ile przy wąskiej obręczy ksyriumów opona 25 pasuje ok, o tyle przy szerokiej obręczy pod szytkę 25 z tyłu to za dużo)
Niemniej jednak prowadzenie jest po prostu genialne - jak już pisałem w wątku o szytkach, przeskok między gatoskinami a vittorią jest ogromny i na tak dobrych szytkach jeszcze nie jeździłem.
Póki co:
1. Vittoria Corsa G+
.
.
.
2. Vittoria Corsa (starsza wersja)
3. Conti Sprinter Gatorskin
4. Conti Sprinter (zwykłe czarne)
+ dodatkowo parę fotek (na żywo wygląda dużo, dużo ładniej)
- lupus lubi to
#36
Napisano 23 lipiec 2016 - 18:24
Kate jeżeli chodzi o tył jest dosyć ciasna
PHHEHEEEHEHEHE xD
Nie no, musiałem.
Piękna maszyna.
- piotrkol, EverRestOnTheBike, impa i 3 innych osób lubią to
Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman
#37
Napisano 23 lipiec 2016 - 20:22
Zdania nie zmienię- świetna szosa, ale na normalnych obręczach bardziej mi się podobała.
#38
Napisano 20 maj 2017 - 15:08
Trochę się pozmieniało, względem ostatniej aktualizacji.
Z nowości:
-gp classic w drugim komplecie kół (ksyriumach), został zamieniony na challenge elite 25mm.
-wpadło nowe siodło, stare arione zostało zastąpione nowym, czarnym R1 na carbonowych prętach
-z racji zmiany koloru siodełka wymianie uległa też owijka na czarnego fizika (Wkrótce zmiana na supacaz również w tymże kolorze)
-mostek z dedy zmieniony został na 3T ARX PRO II team 120mm (żeby zachować homogeniczność z kierownicą), niedługo planuję przesiadkę na 130mm i powrót do ujemnego kąta, przy okazji sztyca z offsetu zostanie zmieniona na 0.
-fabryczną korbę Si zmieniłem na Rotora 3D F, sama korba względem cannondale'owskiej jest krótsza (ze 172,5 na 170mm), standard zmienił się ze 110 na 130mm (rozstaw śrub), a blaty zmienione z 52/38 na 53/39.
-koszyki z bontragerowskich zyskały mały update w postaci wymiany ich na Elite Custom Race.
Parę zdjęć:
- 1415chris lubi to
#39
Napisano 20 maj 2017 - 17:30
Może pomyśl o przesunięciu klamek do przodu jak ściągniesz owijki?
#40
Napisano 20 maj 2017 - 17:33
Może pomyśl o przesunięciu klamek do przodu jak ściągniesz owijki?
To jest kierownica o gięciu klasycznym, nie ergo - "-to ma tak być :-D -"
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cannondale, supersix, supersixevo, sram, planetx
Giełda →
Sprzedam / Oddam / Zamienię →
(Klamkomanetki) Sram Force Hydro 2X11S + Zaciski ! Nowy KompletNapisany przez adamDi2 , 01 lut 2023 sram, sram force, carbon i 7 więcej |
|
||
Giełda →
Kupię →
Kupię Ładowarkę Shimano Di2 Oraz Sram EtapNapisany przez adamDi2 , 05 sty 2023 sram, etap, di2, axs, shimano di2 i 4 więcej |
|
||
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Zębatka Koronka Blat Sram Red Etap 52 110BcdNapisany przez Ciachoorsky , 17 sie 2021 sram, blat, 52t, red, etap |
|
||
Rowery oraz części →
Osprzęt, podzespoły →
Klamkomanetki - przerzutki - hamulce - linki - pancerze →
Sram Red Etap - Problem Z Przednią PrzerzutkąNapisany przez Dawko_K , 11 sie 2021 sram, red, etap, przerzutka, di2 |
|
||
Warsztat →
Warsztat →
Korba Cannondale Si, Bb30A- Pytanie O Liczbę PodkładekNapisany przez tomaszzzz , 27 maj 2021 BB30, SI, Cannondale, crankset |
|