Tubeless
#1
Posted 23 January 2010 - 20:44
http://www.notubes.com/movie_road.php
W zasadzie to tasmy mam dostępne, wentylki takze, opony są , .
System wpycha się do MTB mocnymi nogami ( No Tubes ) a w szosie ??
Może ktos już tak ma ???
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#3
Posted 23 January 2010 - 21:49
Mleczka są dostępne, opaski także, problem obręczy jakie się nadają.
Sam system wymaga obreczy z odpowiednim rantem który zasysa jakby brzeg opony pod ciśnieniem.
Ciekawi mnie to bo jak napompuje zamiast 8 , 6.5-7 atm do szoski to mam lepszą przyczepność, zniknie problem S'naków i ewentualnych małych dziurek.
Ja wiem ze szytki są najlepsze, ale to też ciekawe.
- yerzu likes this
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#4
Posted 25 January 2010 - 20:49
na początku pomyślałem, że dużo zachodu z zakładaniem opony w takim rozwiązaniu, ale jak facet zaczął przekłuwać oponą to mi szczęka opadła i czasami chciałbym coś takiego mieć
chociaż nie wyobrażam sobie rozbiórki takiego czegoś w celu zmiany opony na nową lub co gorsza wstawienia szprychy
#5
Posted 25 January 2010 - 21:19
#6
Posted 25 January 2010 - 22:24
Co do mleczka jeszcze, to już jest dostepne w dozownikach jak na pokazie po 12 zł - tyle wystarcza aby załadować w 1 opone.
System jest taki, że nie trzeba mieć obręczy do bezdetki, ale też nie każda sie nadaje.
W jakimś czasie ( nie obiecuje na razie kiedy ) najblizszym, spróbuje zastosować to do obreczy Mavic Open PRO , opony bedzętkowej Hutchinsona, albo IRC jeli dotrą do Polski i zobacze jak to idzie.
Opona bezdętkowa ma inny rant niż dętkowa i trzyma sie lepiej obręczy.
Jesli to zadziała no to będzie zdziwko, bo korzyść chyba będzie lepsza zwłaszcza do jazd miejskich i treningowych, a napewno do przedniego koła dla bezpieczeństwa.
Jeśli STAN wprowadziłby do produkcji obrecze szosowe tyo byłby już całkowity przełom tak jak w góralach.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#9
Posted 26 January 2010 - 09:49
http://cgi.ebay.pl/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=200419363043&ssPageName=STRK:MEWAX:IT cena odstrasza
Opony fakt nie są najtańsze , ten zestaw jest w dobrej cenie, na Atomach by wyszło taniej ok 550 zł.
Cost - musisz poszukać na forach zagranicznych bo tam kombinują ludzie , u nas to chyb a na razie nikt nic jeszcze nie wie.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#11
Posted 26 January 2010 - 10:10
http://www.notubes.c...products_id/411
http://www.notubes.c...b807e8803642bf9
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#12 Gosc_Dominik_*
Posted 08 February 2010 - 03:36
#13
Posted 08 February 2010 - 10:24
Poza tym jak widać reklama przekręcona bo zawodnicy DHL Author jeżdżą na oponach bezdętkowych firmy Pnaracer, obreczach No Tubes , do tego zółta opaska, wentylek i mleczko, a nie tak jak piszą tam.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#15
Posted 08 February 2010 - 22:06
Ulżyło miJa wiem ze szytki są najlepsze, ale to też ciekawe.
600 zł za gumy o słabych parametrach? Hutchinson nigdy nie robił wybitnie dobrych opon, nawet dobrych nie robili. W tej cenie można kupić wybitne szytki Vittoria Corsa Evo CX i cieszyć się jazdą. A tu mamy ogumienie toczące się jak zwykła opona z drobną zaletą teoretycznej ochrony przed dobiciem i przebiciami. Muszę zauważyć, że dobicie i tak może się skończyć zniszczeniem obręczy, a czy nie rozszczelnieniem systemu? Przecięcie opony to taka sama kicha bo do domu i tak się nie wróci.
Kolejna nowość żeby wyciągnąć pieniądze, a żaden postęp.
#16
Posted 08 February 2010 - 23:30
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#17
Posted 09 February 2010 - 00:27
Śmiem twierdzić, że najlepsze obręcze produkowano w latach '80. Niby nie było jeszcze bumu technologicznego, ale kto mi pokaże aluminiową obręcz tak dobrą jak te z roczników "80?
Robiłem koła na piastach DA 7800, 7850, 7900 i stwierdzam (z nieograniczoną świadomością), że żadna z nich nie toczy się tak doskonale jak piasty Campagnolo z lat "90 i początku XI wieku. Sprzęgło Campy to ideał - precyzja i siła zapadek - to czuć gdy bębenek obraca się w rękach. Nie spotkałem kompletu piast, który jakością toczenia się i sprzęgłem dorównywałby Campie. I nie wybaczę Włochom nigdy, że zmienili tę klasykę na kwadratową szajsę. Zaprzestać produkcji najlepszych piast na świecie - marketingowców powinno się wbijać na najgrubsze pale.
#19
Posted 09 February 2010 - 09:21
Mam piasty Da tak stare że hej, te które miały takie jasne twrade stożki po bokach - niby uszczelnienia ( poszukuje takich ) i piasty kręcą sie tylko na oliwce !!! żadnego smaru.
Tak samo korbowody ja zostamne chyba tylko przy kwadratach, bo dam pakiet za 100 zł i pojeździ dłużej niż HII któym się uszcześliwia naród, no i nie będzie trzeszczał za często.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, [email protected]
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#20
Posted 25 October 2012 - 10:35
Jezdzi ktos na tubelessie? Jakie wrazenia?
Zastanawiam sie aby cos takiego wrzucic na jesienno-zimowy sezon, na oponach Hutchinson Fusion 3.