Jump to content


Photo

Przełajówki Rose

tani rower przełajowy przełajówka do ścigania turystyka przełaj błotniki aluminiowa

9 replies to this topic

#1 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 30 November 2015 - 19:41

Od kilkunastu lat produkujemy zarówno typowe przełajówki na wyścigi jak i rowery oparte o ramy opracowywane pod kątem jazdy przełajowej, ale bardziej uniwersalne w zastosowaniu. 

W przeszłości mieliśmy w ofercie zarówno podstawowe modele aluminiowe jak i wysokiej klasy, rasowe wyścigówki na karbonowych ramach. Obecnie wszystkie nasze przełajówki konstruowane są na aluminiowych ramach.

 

CROSS PRO RS

http://www.rosebikes.../cross-pro-rs/ 

to sprawdzony klasyk na wyścigi. Rama sprawdza się na zawodach, rower jest zwrotny, wyposażony wyłącznie w hamulce canti, a model 4400 wyposażony jest w napęd 1x11

 

PRO DX CROSS

http://www.rosebikes...e/pro-dx-cross/

to rama bardziej uniwersalna, ma otwory do mocowania błotników, rower wyposażony jest w mechaniczne oraz hydrauliczne tarczówki, świetnie nadaje się do rozbudowy pod rowery wyprawowe all-road

 

TEAM DX CROSS

http://www.rosebikes.../team-dx-cross/

To nasza najnowsza i uniwersalna rama. Nowy, zintegrowany zacisk sztycy, montaż hamulców w najnowszym standardzie Flat Mount Shimano, oś sztywna przód i tył, geometria wyważona między typowo wyścigową i turystyczną co powoduje, że obecnie montujemy w oparciu o tę ramę kilka modeli, także wycieczkowe rowery all-road oraz sportowe trekkingi z prostą kierownicą. 

Na bazie tego roweru można zbudować luksusową, nowoczesną hybrydę: miejski rower o sportowym charakterze, wyposażony w dynamo w piaście, baranka, błotniki, stelaż pod bagażnik i lekkie, stożkowe koła. W ramę i widelec "wchodzą" opony do 35 mm. 

 

 



#2 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 07 January 2016 - 19:43

Nasz nowy rower TEAM DX CROSS zbiera świetne recenzje w prasie fachowej. Chwalą go min holenderski FIETS jak i niemiecki TOUR:

 

14xexqd.jpg

 

 

TEAM DX CROSS 2000 można przetestować we Wrocławiu i okolicach. Rozmiar ramy 58 cm. Chętnych zapraszam do kontaktu na priva. 

 



#3 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 14 July 2016 - 22:34

Podczas Eurobike Media Days zadebiutowała nasza nowa, karbonowa przełajówka XEON CDX CROSS:

 

e04d1i.jpg

 

ofyade.jpg

 

waga ramy ok 1100 gram oraz widelca ok 450 gram

 

Geometria będzie trochę zbliżona do aluminiowego modelu TEAM DX CROSS, ale jest o wiele bardziej sportowa i rower nadawał się będzie do udziału w zawodach. 

W zamyśle ma to być rower bardzo uniwersalny: przełajowy, gravel, treningówka na asfalt zimą i rower wycieczkowy. Prześwity pozwolą na montaż opon do rozmiaru 42 mm włącznie, w ramie są otwory umożliwiające montaż błotników oraz bagażnika. Rama produkowana będzie w pięciu rozmiarach, a model ma wejść do sprzedaży po wakacjach. 

 

Geometria tego oraz kilku innych, nowych modeli tutaj:

 

fnwtwl.jpg

 



#4 hqvkamil

hqvkamil
  • Użytkownik
  • 610 posts
  • SkądBieszczady

Posted 15 July 2016 - 08:46

Ceny w przybliżeniu?
Focus user! :-P

#5 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 15 July 2016 - 08:59

Ceny są już na stronie, można powoli konfigurować modele:

 

https://www.rosebike...xeon-cdx-cross/

 

Sukcesywnie będziemy dokładać inne części, np koła 

 

 



#6 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 23 August 2016 - 15:32

Model podstawowy model PRO DX Cross pojawi się w atrakcyjnej cenowo i sprzętowo wersji PRO DX Cross 2200.

Osoby orientujące się w nazewnictwie naszych modeli na pewno już wiedzą jak będzie wyposażony, a cenowo wypadnie myślę 

całkiem korzystnie w porównaniu do wersji na 105-tce

Oficjalna premiera na targach Eurobike. 



#7 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 13 October 2016 - 13:27

Portal bikeworld.pl napisał o naszym XEON CDX CROSS w wersji gravel. 

 

http://portal.bikewo...oss_3000_gravel

 

 



#8 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3,185 posts

Posted 14 October 2016 - 18:03

Z taką geometrią ten rower ma raczej dalej do gravela niż bliżej...



#9 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 20 August 2017 - 20:23

ecd0ed3fa82af808.jpg

 

Jesień tradycyjnie oznacza sezon na przełaje. Właśnie na start sezonu prezentujemy nowy model PRO CROSS: idealne narzędzie by z łatwością przedrzeć się przez błoto i piach czy jechać po szutrowych dróżkach.

Atutem nowego PRO CROSS to lekka, ważąca 1390 g, starannie wykończona, aluminiowa rama z polerowanymi spawami, z wewnętrznym prowadzeniem przewodów oraz wykonanym w pełni z karbonu widelcem High Performance Disc, który regularnie otrzymuje najwyższe noty w międzynarodowych testach.

Rama i widelec wykonane są zgodnie ze standardem FlatMount dla montażu hamulców tarczowych. To rozwiązanie oszczędza wagę i idealnie rozprowadza moment siły przy hamowaniu. Poza tym PRO CROSS imponuje sportową, wyważoną geometrią. Do wyboru jak zwykle kilka grup: SRAM Apex i Force oraz Ultegra i 105 od Shimano. Oczywiście dzięki konfiguratorowi można rower przystosować pod siebie. Rama PRO CROSS przygotowana jest do montażu błotników, oświetlenia, a także podpórki więc PRO CROSS można łatwo zmienić w rower do wycieczek. Model dostępny jest w ośmiu rozmiarach ramy od 49 cm do 64 cm, dwóch wersjach kolorystycznych i cenie od 1399 euro.

Rower można już konfigurować i zamawiać na naszej stronie: 



#10 paulsen

paulsen
  • Użytkownik
  • 681 posts

Posted 22 August 2017 - 22:39

7e0d0b8771da9037.jpg
 
26c845554940cc08.jpg
 
Model Backroad, który właśnie wszedł do naszej oferty to odpowiedź na zapytania klientów, którzy pytali nas o "wszędołaza" z genami kolarzówki. Wygodny rower, którym będzie można przejechać długi dystans i bez obawy skręcić z głównej trasy na bezdroża. Czyli hybryda łącząca cechy gran fondo, gravela i przełajówki. 
Takie cechy ma Backroad, wyposażony w odporne na przebicie opony 32 mm, hamulce tarczowe i karbonową ramę, która znana jest z roweru XEON CDX CROSS, a której uniwersalność potwierdziły testy gravela i przełajówki, które dotychczas budowaliśmy z jej wykorzystaniem.
Rama, którą oferujemy w dwóch wariantach kolorystycznych waży ok 1 kg, ma wewnętrzne prowadzenie przewodów, sztywne osie, można wyposażyć ją w błotniki oraz jak zwykle u nas wybrać inne koła czy wymienić owijkę. Tym razem zamiast kokpitu Ritcheya w podstawowej konfiguracji zastosowaliśmy komponenty Service Course znanej firmy ZIPP. 
 




Reply to this topic



  

Also tagged with one or more of these keywords: tani, rower, przełajowy, przełajówka, do ścigania, turystyka, przełaj, błotniki, aluminiowa