Od kilkunastu lat produkujemy zarówno typowe przełajówki na wyścigi jak i rowery oparte o ramy opracowywane pod kątem jazdy przełajowej, ale bardziej uniwersalne w zastosowaniu.
W przeszłości mieliśmy w ofercie zarówno podstawowe modele aluminiowe jak i wysokiej klasy, rasowe wyścigówki na karbonowych ramach. Obecnie wszystkie nasze przełajówki konstruowane są na aluminiowych ramach.
CROSS PRO RS
http://www.rosebikes.../cross-pro-rs/
to sprawdzony klasyk na wyścigi. Rama sprawdza się na zawodach, rower jest zwrotny, wyposażony wyłącznie w hamulce canti, a model 4400 wyposażony jest w napęd 1x11
PRO DX CROSS
http://www.rosebikes...e/pro-dx-cross/
to rama bardziej uniwersalna, ma otwory do mocowania błotników, rower wyposażony jest w mechaniczne oraz hydrauliczne tarczówki, świetnie nadaje się do rozbudowy pod rowery wyprawowe all-road
TEAM DX CROSS
http://www.rosebikes.../team-dx-cross/
To nasza najnowsza i uniwersalna rama. Nowy, zintegrowany zacisk sztycy, montaż hamulców w najnowszym standardzie Flat Mount Shimano, oś sztywna przód i tył, geometria wyważona między typowo wyścigową i turystyczną co powoduje, że obecnie montujemy w oparciu o tę ramę kilka modeli, także wycieczkowe rowery all-road oraz sportowe trekkingi z prostą kierownicą.
Na bazie tego roweru można zbudować luksusową, nowoczesną hybrydę: miejski rower o sportowym charakterze, wyposażony w dynamo w piaście, baranka, błotniki, stelaż pod bagażnik i lekkie, stożkowe koła. W ramę i widelec "wchodzą" opony do 35 mm.