Jump to content


Photo

Postawić Na Ultegrę Czy 105


125 replies to this topic

#121 nick

nick
  • Użytkownik
  • 2,254 posts
  • Skądkrakow

Posted 02 September 2016 - 21:37

Shimano ma w zanadrzu opracowany już chyba 10 lat temu i opatentowany system 14 biegowy. I to faktycznie będzie rewolucja.  pozdr



#122 Gosc_Bullet_*

Gosc_Bullet_*
  • Gość

Posted 03 September 2016 - 11:02

Być może będzie to rewolucja, a być może, że pomysł nie będzie w praktyce wdrożony. Nie wszystkie pomysły teoretycznie lepsze przyjmują się w praktyce - za przykład niech posłuży kwestia hamulców hydraulicznych w szosie.
Być może jest jakaś granica akceptowalności liczby koronek na kasecie w rowerze szosowym. W grę wchodzi choćby estetyka. Nie każdemu podobają się kasety ,,górskie'' w rowerze szosowym.
  • kaloo likes this

#123 1415chris

1415chris
  • Użytkownik
  • 4,485 posts
  • SkądSurrey

Posted 03 September 2016 - 11:47

Za chwilę będzie nowa Ultegra, więc warto poczekać, jak to ma być Ultegra.

#124 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,655 posts
  • SkądSzczecin

Posted 03 September 2016 - 13:07

Patrząc na to, jak nędzną ewolucję przyniósł ze sobą nowy Dura-Ace, nie widzę sensu w odkładaniu decyzji - no, chyba że z punktu widzenia przyszłej (całkowicie nadmuchanej) wartości rynkowej.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#125 mikroos

mikroos
  • Użytkownik
  • 8,655 posts
  • SkądSzczecin

Posted 03 September 2016 - 13:09

Nie każdemu podobają się kasety ,,górskie'' w rowerze szosowym.

Z pewnością, choć kaseta 12-25 z przeskokami co jeden ząbek może brzmieć kusząco.


rowerplus-logo-2.png
 
A Ty masz już swoje CZARNE ODBLASKI?


#126 clavdivs

clavdivs
  • Użytkownik
  • 392 posts
  • SkądGarwolin

Posted 03 September 2016 - 13:58

Shimano ma w zanadrzu opracowany już chyba 10 lat temu i opatentowany system 14 biegowy. I to faktycznie będzie rewolucja.  pozdr

Z tym patentem to już starszą od wielu lat. Od pomysłu do produktu który ma zarabiać jest bardzo dłuuuuuga droga. Każdy producent chce wytworzyć najniższym kosztem i sprzedać. Shimano to nie instytut NASA by topić kasę w wymyślne projekty.

 

Być może będzie to rewolucja, a być może, że pomysł nie będzie w praktyce wdrożony. Nie wszystkie pomysły teoretycznie lepsze przyjmują się w praktyce - za przykład niech posłuży kwestia hamulców hydraulicznych w szosie.
Być może jest jakaś granica akceptowalności liczby koronek na kasecie w rowerze szosowym. W grę wchodzi choćby estetyka. Nie każdemu podobają się kasety ,,górskie'' w rowerze szosowym.

Nie uśmiercał bym tak łatwo hamulcy hydraulicznych w rowerach szosowych. Jest bardzo liczna grupa odbiorców którzy jężdzą samotnie i bez napinki na wyniki, oni bedą szukać roweru na tarczach. W przełaju też tarcze będą królować.  Estetyką żaden producent się nie przejmuje, narzucają swoją.

 

Dla osób krytykujacych napęd 1xx, polecam ten filmik. Facet bardzo rzeczowo przedstawia produkt.

 





Reply to this topic