Nasze NIEszosowe rowerki
#141
Napisano 25 maj 2011 - 12:12
Poprzedni widelec był aluminiowy? To chyba oprócz ciężaru poprawił się trochę i komfort jazdy - co jak co, ale widelce aluminiowe sztywne pieruńsko bywają. Jak pamiętam, u mnie na szosie po zmianie widelca ze stalowego (bardziej sprężysty niż sztywniak alu) na kompozytowy poprawił się znacznie komfort jazdy. Tak z ciekawości - jakie masz odczucia podczas jazdy w terenie po zmianie sztućca? Bo chyba głównym celem zmiany nie było zbicie wagi o te kilkuset gram wagi?
Ps. Sorrki za offtop, ale widzę Drzonków z 8.05.2011 :-). Przy okazji gratulacje z 3 miejsca w kategorii wiekowej i 4 w open. Patrząc na Twój log log z wyścigu szczena opada, że można na średnim BMP 179 prawie przez 2h kręcić... Toż to Twoje 97% max, a i max udało Ci się osiągnąć na 103% ;-).
No i czas Marcina Widera - kosmos... Przy okazji - skąd różnica w km i avg pomiędzy GC, a oficjalnymi wynikami (na gc masz 44,11 km i 24,1 km/h, a w wynikach: 48 km i 26.28 km/h), przy zgodnych czasach? Czyżby długość rundy zaokrąglili o 600m w górę i przyjęto 8km zamiast 7,4km?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#142
Napisano 25 maj 2011 - 12:59
Na karbonie zdecydowanie łatwiej się jeździ. Nie telepie aż tak bardzo jak w przypadku widelca aluminiowego.
E tam. Średnie tętna na wyścigach bywały już po 186 przy prawie 2h rzeźby w dosyć trudnym terenie ;-)
Mój odnotowany max to 207 i to z tego sezonu ;-)
Z tymi wynikami to różnie bywa. Ostatnio też coś namieszali i średnie w terenie wychodziły po 30km/h ;-)
#143
Napisano 25 maj 2011 - 13:13
Mała sugestia - żeby uzyskać właściwą dokładność zapisu danych - zwłaszcza na wyścigach (szczególnie w terenie), przestaw sobie zapis na co 1s. Ślad będzie bardziej dokładny, l choć i tak nie uniknie się kilkumetrowych przesunięć z uwagi na niedokładność pozycjonowania gps, to jednak zyskasz na dokładności statystyk ;-).
Jeszcze raz - sorrki za offtop...
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#144
Napisano 25 maj 2011 - 15:20
ajj te białe gumki... 8-)
#145
Napisano 25 maj 2011 - 17:06
Wiesz już czego szukać ;-) Nie wiem gdzie, ale na pewno można takowe dostać do shimano.
#147
Napisano 07 czerwiec 2011 - 19:34
#148
Napisano 08 czerwiec 2011 - 12:35
#150 Gosc_Dziegiel_*
Napisano 22 czerwiec 2011 - 11:35
#152
Napisano 22 czerwiec 2011 - 16:57
No to już wiem po co montuje się korby z 3 zębatkami w Defy - żeby po leśnej drodze można było pojeździć. A co!
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#153 Gosc_Dziegiel_*
Napisano 22 czerwiec 2011 - 19:19
skręt w złym miejscu, ot co...
swoją drogą, miła odskocznia noszenie rowerku na ramieniu przez ~1h od asfaltowych tras, polecam wszystkim :-D
#154
Napisano 22 czerwiec 2011 - 19:31
:mrgreen:
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#155
Napisano 06 lipiec 2011 - 07:11
Ależ się zdziwiłem kiedy nagle coś zaczęło mnie hamować :-)
Najechałem przednim kołem na jakiś kołek, którego zawinęło w jakiś magiczny sposób do środka koła i efekt widać na załączonym obrazku.
Koło już zrobione, mimo takiej przygody po wymianie szprych kółko jest idealnie proste ;-)
Btw. w końcu dostałem obręcze Ambrosio Nemesis!! Po prawie 8 miesiącach od złożenia zamówienia!!
#156
Napisano 06 lipiec 2011 - 08:10
#158
Napisano 06 lipiec 2011 - 22:28
A bardziej konstruktywnie - te opony, które widzę to nie są zbyt delikatne do takiej maszyny ?
Sam używam Race Kingów 2,2" i raczej na suche warunki tylko się nadadzą. W trudniejszym terenie się nie sprawdzą, nie są też zbyt odporne.
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen
#159
Napisano 07 lipiec 2011 - 07:31
Ale masz racje ze nie sa to super wytrzymale opony i w gorskie kamieniste szlaki takowych bym nie polecal.
#160
Napisano 07 lipiec 2011 - 20:15
Składałeś, czy kupiłeś gotowy rower ?
Widzę kilka patentów - szosowa Dura-Ace z przodu.
Waga jaka ?
"Wieczność jest bardzo nudna, szczególnie pod koniec" - Woody Allen