Skocz do zawartości


Zdjęcie

Jaka Obręcz 28" Do Roweru Trekkingowego Pod Hamulec Tarczowy Na 36 Szprych

koło obręcz szprychy piasta kaseta hamulec tarczowy

8 odpowiedzi w tym temacie

#1 guzek1981

guzek1981
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 24 kwiecień 2016 - 20:07

Witam,

 

Potrzebuje tylną obręcz rowerową na 36 szprych pod hamulec tarczowy do roweru trekkingowego.

 

Moja opona to salvo 40-622.

 

Nie ukrywam że obręcz powinna być mocna.

 

Sam ważę 100 kg

 

Obecna obręcz Alexrims ACE-17 miejscami popękała mi przy nyplach.

W ciągu sezonu wstawiałem chyba ze cztery szprychy.

 

Proszę o Państwa sugestie



#2 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 24 kwiecień 2016 - 21:56

Mocno, ciężko i po taniości:

http://e-bmx.pl/opis...ac-2000-sl.html

Spora ilość aluminium i podwójne oczkowanie powinno dać radę przy Twojej masie.

Kolor pasuje?

Szprychy w starym kole były dobrej jakości?

Możesz zastanowić się nad szprychami DT Alpine lub Sapim Force (lub tańsze Strong). Wtedy już naprawdę będzie pancernie. 



#3 guzek1981

guzek1981
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 25 kwiecień 2016 - 05:49

Marvelo ktoś mi polecił obręcz od elektryka

Dtswiss 545d,

która byłaby lepsza?

#4 Nepalczyk

Nepalczyk
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 25 kwiecień 2016 - 06:57

Zdecydowanie DT.   Mam już rok 8k km nabite ważę 88kg i katuje mojego crossa na asfalcie jak w terenie. Nie oszczędzam go . 
  Dobrze zaplecione koła na dobrych szprychach dały taki efekt że po zapleceniu do dziś nie muszę sprawdzać napięcia szprych.



#5 Gosc_marvelo_*

Gosc_marvelo_*
  • Gość

Napisano 25 kwiecień 2016 - 12:05

Ta DT niewiele droższa, więc chyba warto.

No i sporo lżej. 

http://allegro.pl/dt...6050392616.html.

DT jest jednak nieco szersza i ma podane ograniczenie ciśnienia w oponie do 4 bar, więc musisz wziąć pod uwagę, że dużo węższych opon niż obecne już raczej nie założysz (ale piszę to tak na wszelki wypadek, bo wcale nie musiałeś mieć takich zamiarów). 

 

 



#6 Nepalczyk

Nepalczyk
  • Użytkownik
  • 8 postów

Napisano 25 kwiecień 2016 - 12:22

No to też jest ważne.  

Mi się udało dorwać w tamtym roku dt swiss TK 540 pod dyski z jakimiś oznaczeniami KTM.  Na obręczy jest napisane że max ciśnienie 6bar,  ja ładuję w moje szwalbasy 32mm 8 bar i śmiga wszystko jak należy! 



#7 Siara_iwj

Siara_iwj

    Zło Konieczne

  • Moderator
  • 2263 postów
  • SkądSheffield

Napisano 25 kwiecień 2016 - 14:07

Mavic A719. Mam, używam, są pancerne. Nie wiem tylko czy robią pod tarcze.

 Lekkie. Tanie. Mocne. Wybierz dwa - C. Boardman


#8 uzurpator

uzurpator
  • Użytkownik
  • 661 postów
  • SkądKatowice

Napisano 25 kwiecień 2016 - 21:08

To ja od siebie dodam.

 

Ja - 100kg, mój klon - aktualnie 25, wożony na foteliku. Czasem ciągam tym rowerem przyczepkę z 40kg bagażu. Koło dostaje w tyłek okrutnie, bo męczy je hamulec DH (hope mono 6 ). Po wielu perypetiach chyba mam już koło ostateczne do moich zastosowań czyli:

 

DT 545D, ale pewno każda mocna obręcz da radę. Do tej pory męczyłem Remerxa Master Disc, ale po 1.5 roku i dwóch przeplotach koła popękał na oczkach.

Szprychy 2.34mm na całej długości, po stronie napędu

Szprychy 2mm na całej długości po stronie tarczy

36 otworów, oczywiście.

 

Koło jak na razie proste jak drut, nie pływa na boki jak poprzednie koła i mimo sporych tortur którym jest poddawane.



#9 guzek1981

guzek1981
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 25 kwiecień 2016 - 22:21

Dziękuję za informacje. Chyba temat mogę uznać za zamknięty. Dt 545d.

Pozdrawiam



Dodaj odpowiedź



  

Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: koło, obręcz, szprychy, piasta, kaseta, hamulec tarczowy