Jaki rower do 3500zl?
#481
Napisano 20 wrzesień 2008 - 22:21
A za tą cenę dają naprawdę dobry osprzęt.
#482
Napisano 21 wrzesień 2008 - 07:47
#483
Napisano 21 wrzesień 2008 - 09:42
#484
Napisano 21 wrzesień 2008 - 10:19
#485
Napisano 21 wrzesień 2008 - 10:33
Nie bez powodu najlepszy zawodnik teamu krossa jezdzi na rowerze robionym dla niego na indywidualnie zamowienie przez inna firme, tylko jest oklejony przez krossa.
#486
Napisano 21 wrzesień 2008 - 10:57
#487
Napisano 21 wrzesień 2008 - 11:12
dobra ale Panowie ja nie chcę roweru MTB bo takowy posiadam (KTM), tylko zamierzam kupić szosówkę Szczerze to nad Krossami się nie zastanawiałem... Proszę o propozycje jakiegoś używanego sprzętu
Krossy odpusć sobie. To sprzęt raczej na niedzielne wycieczki. Keidyś znajomy przywiózł mi rower do naprawy . Roczny. Trekingowy o godności heksagon. Fakt - chłopak nie oszczędzał go ale żadne tam maratony, skakanie po krawężnikach itp. Poważny gosć pod 40lat.
No i jak zobaczyłem tn rower to naprawdę. Rura podsiodłowa już wygięta, tylne widełki pękają przy spawie, tylna piasta właściwie do wymiany (z konusów zostały jakieś konusopodobne resztki a miski to była mieszanina smaru z aluminium.)
Na allegro można teraz fajny sprzęt wyrwać - kwestia oceny stanu i rozmiaru
http://allegro.pl/it...ra_ritchey.html
ot to na przykład ale bez obejrzenia fotek, rozmiaru to mozna tylko dywagować. Generalnie mozesz astanowić się nad nowym olshem, jakąś meridą, whistlem od sypytkowskiego (póki tanie bo to pierwszy sezon w kraju i będzie jak z BH że dziś to kasę taką wołają za to ze ho ho a i tak pękają ponoć). Optowałbym za meridą vs olsh. W jakimś miksie na xenonie zmieścisz sie w założonej kwocie. shimanowską Sorę sobie raczej odpuść bo do xenona nie ma co jej równać raczej. dobre shimano zaczyna się od 105 a Xenon to już sprzęt na którym zrobisz trochę km.
Używki to zawsze ryzyko uszkodzonej ramy. odpusć sobie zdecydowanie malowane sprzęty bo spawaczy alu w tym kraju jak psów. Zaufaj sprawdzonym rozwiazaniom. Taką jest merida na przykład - kupisz tańszą ale mozesz ją upgradować. Tyle ze seryjne rowery mają zwykle nienajlepsze koła. najlepiej jakbyś złożył taki - wyjdzie taniej. W używanym rowerze masz pewnie na bank ze koła będą się nadawały do wizyty na centrownicy.
Szukaj też jakichś starych modeli powystawowych.
#488
Napisano 21 wrzesień 2008 - 11:28
kasa to: 2000-2300zł
Nie jestem w szosówkach tak doświadczony jak Wy więc proszę Was o pomoc. Jakby ktoś mógł zrobić taki plan części z linkami był bym BARDZO wdzięczny
#489
Napisano 21 wrzesień 2008 - 11:58
rama
http://www.allegro.p..._wyprzedaz.html
dodaj widelec karbonowy lub alu
obręcze, szprychy, piasty
http://www.pol-sport...o/_info/?id=488
https://ssl.allegro....campagnolo.html
https://ssl.allegro....e_promocja.html
http://www.rower.com...roducts_id=7786
http://www.rower.com...roducts_id=7788
napęd
http://www.allegro.p...owe_okazja.html
http://www.allegro.p...rzod_i_tyl.html
korby xenona można kupić już w granicach 150zł
http://www.allegro.p..._najtaniej.html
http://www.allegro.p...wytrzymaly.html
http://allegro.pl/it...campagnolo.html
kierownica
http://www.allegro.p..._25_8_nowa.html
tyle ze równie dobre może być tńsza itm czy coś podobnego
http://www.allegro.p..._4_x_120mm.html
do tego dopasowac jakąś sztycę, dętki, opony (blizzard schwalbe są ok) owijka, siodło, jakieś szczęki ham, pancerze. Nie wiem czy czegoś nie pomyliłem bo to tak na szybko. Przeliczyć mozesz sam. oszczędzać nie radzę na kołach, widelcu, używanej ramie i sztycach niewiadomego pochodzenia. na wagę nie zwracaj wielkiej uwagi bo przy tej kasie którą masz to nie ma sensu a moze być niebezpieczne jak zaczniesz kupowac super lekkie zabawki odchudzone na maxa które kosztują groze i nie wiadomo kto to produkuje
Wg mni etak złozony rower będzie sprawował się należycie
Ceny allegrowe, jak bedziesz szukał to te same komponenty znajdziesz taniej choć co do klamek to mam wątpliwosci ale opisów aukcji nie czytałem wiec nie wiem w jakim to wszystko stanie
#490
Napisano 21 wrzesień 2008 - 15:35
po przeliczeniu tych części i doliczeniu widelca, pancerzy, hamulców itd. wyszło 2270zł
dziękuję jeszcze raz za pomoc
#491 Gosc_Macgyver_*
Napisano 24 wrzesień 2008 - 11:17
#492
Napisano 25 wrzesień 2008 - 15:10
Mam budżet w okolicach 2000. Poza tym kilka pytań o kogoś kto przez kilkanaście lat jeździł zwykłym góralem unikając raczej szosy:
- czy to prawda, że kondycja polskich dróg sprawia, że często trzeba liczyć się z wyniana opon, dętek?
- co sądzicie o rowerach przełajowych? czy jest to jakaś opcja jeśli ma się do wyboru kiepskie nawierzchnie?
Może te pytania nie mają sensu, ale nie znam się kompletnie na szosówkach i każda uwaga będzie dla mnie cenna
#493
Napisano 25 wrzesień 2008 - 17:16
Pozdrawiam!
#494
Napisano 25 wrzesień 2008 - 23:43
Jesli jeździsz z prawidłowym cieśnieniem z dętkach to awaryjność nie będzie uciążliwa.Mam pytanie do Was o opinie na temat Authora 3300 http://www.velo.com....?m=0&s=1&id=191
Mam budżet w okolicach 2000. Poza tym kilka pytań o kogoś kto przez kilkanaście lat jeździł zwykłym góralem unikając raczej szosy:
- czy to prawda, że kondycja polskich dróg sprawia, że często trzeba liczyć się z wyniana opon, dętek?
- co sądzicie o rowerach przełajowych? czy jest to jakaś opcja jeśli ma się do wyboru kiepskie nawierzchnie?
Może te pytania nie mają sensu, ale nie znam się kompletnie na szosówkach i każda uwaga będzie dla mnie cenna
Sądzę, ze lepiej mieć typową kolarkę i MTB do jazd terenowych. Na rowerze CX kiepsko jeździ się na szosie (w porównaniu do kolarki), a w terenie tez nie zachwyca - MTB potrafi zdecydowanie więcej. CX raczej jako trzeci rower
#495
Napisano 26 wrzesień 2008 - 07:18
Mam pytanie do Was o opinie na temat Authora 3300 http://www.velo.com....?m=0&s=1&id=191
Mam budżet w okolicach 2000. Poza tym kilka pytań o kogoś kto przez kilkanaście lat jeździł zwykłym góralem unikając raczej szosy:
- czy to prawda, że kondycja polskich dróg sprawia, że często trzeba liczyć się z wyniana opon, dętek?
- co sądzicie o rowerach przełajowych? czy jest to jakaś opcja jeśli ma się do wyboru kiepskie nawierzchnie?
Może te pytania nie mają sensu, ale nie znam się kompletnie na szosówkach i każda uwaga będzie dla mnie cenna
Mam Authora 3303 z 2003 roku - przejechałem na nim 50 tys km, generalnie mi odpowiada. Od razu zmieniłem siodło, a po 2 latach zmieniłem koła na 105. Nic innego przy nim nie robiłem (poza, rzecz jasna, wymianami napędu i opon). Pokrywa sterów zardzewiała (od zewnątrz), ale mi to nie przeszkadza. Zmieniłem też przerzutkę, bo oryginalną urwałem w kraksie. W lipcu tego roku zauważyłem pęknięcie ramy w okolicy suportu (widełki z prawej strony). Rower po spawaniu, będzie mi służył za zimowy, bo nową szosę już kupiłem. Gdy nabijam w opony dużo powietrza to laczków nie łapię. Treningowo jeżdżę tylko szosówką, a startuję w maratonach MTB. Ten rower nadaje się do treningów bo jest cięższy od mojego górala. Na pewno jednak Merida proponowana przez kolegę jest lepsza, ze względu na cenę i karbonowy widelec na przykład.
#496
Napisano 13 październik 2008 - 20:54
mam prosbe o porade
planuje zakupic nowa szosowke budzet mam 2000
poczytalem sobie topik i mam pare pytan
mam 183 cm wzrostu rozumiem ze rower powinien byc 56, radzicie by sprawdzic w sklepie ale w moim miescie jest 3 sklepy i zaden nie ma na stanie rowerow szosowych, owszem wszyscy sciagna co potrzeba ale o przymierzeniu sie nie ma mowy niestety
jak sie przekonac czy z wyliczen rower bedzie na mnie odpowiedni w sensie wielkosci?
kolejna sprawa to waga
niestety puki co waze 110 kg mam nadzieje ze nie dyskwalifikuje mnie to na starcie:) chcialbym kupic cos solidnego co mnie uniesie i cos zebysmy nie zrobili sobie krzywdy nawzajem:)
co moglibyscie polecic
#497 Gosc_tozik_*
Napisano 13 październik 2008 - 22:42
Co do wytrzymałości dla wagi +100kg - poszukaj na forum - był bardzo obszerny wątek na ten temat.
#498
Napisano 15 październik 2008 - 21:06
Po mału przymierzam się do zakupu szosy, bo stara zaczyna się po mału rozpadać i nie ma sensu w nią wkładać pieniądze. Jestem nieco zorientowany w sprzęcie, ale liczę na fachową pomoc:) Budżet, ok. 3000 złotych, najchętnej kupiłbym coś frmowego i na 105-tce. Przeznaczenie: okazjonalne przejażdzki. Na początek kilka pytań:
1. czy w Polsce w ogóle opłaca się kupować rower? Jak patrzę na ceny na ebay.de to wydają się bardzo konkurencyjne. Czy ktoś ma doświadczenia z kupowaniem szosy na ebay'u? Jakie są problemy czy trudności przy takim zakupie?
2. Czy jest jakiś sensowny sklep w Łodzi gdzie można pooglądać, dosiąść jakiś sprzęt??
3. Myślę o gotowym złożonym rowerze.... Zastanawia mnie jedno. Z jednej strony w okolicach 3.000 można kupić np. jeden z najtańszych Specialized, Trek... Albo coś mało znanego ale na lepszych podzespołach (przynajmniej według mojej skromnej wiedzy). Jak to jest? Czy taki Trek na Sorze będzie lepszy niż NO-NAME na przykład na 105-tce? Lepszy w sensie jakości, wygody, wytrzymałości...
4. Czy można gdzieś kupić rowerek z posezonowej wyprzedaży, a właściwie inaczej... Gdzie szukać takiego roweru? W sklepach mało co stoi i nie ma właściwie żadnych obniżek cen. Czy na wiosnę opłaca się kupować?:|
Pozdrawiam serdecznie:)
#499
Napisano 15 październik 2008 - 21:49
#500
Napisano 15 październik 2008 - 21:51
fan911 nie wiem czy dobrze Ci doradzę, ale szukaj czegoś na dobrej ramie. Ja wolałbym dobra ramę i gorsze klamoty, które z czasem wymienisz, niż ramę no-name i lepszy osprzęt.
w ogóle doradzałbym Ci szukanie samej ramy, potem skomponujesz resztę według własnego uznania. Jeśli kupisz gotowca to zawsze dostaniesz coś " w prezencie" co nie będzie Ci pasować, ale wymieniać od razu żal bo to nowe...itd.
Życzę powodzenia.
Pozdrawiam Brać Szosową.