Jaki rower za 3500zł i wiecej?
#521
Napisano 24 marzec 2009 - 21:08
Nadal mam nadzieję, że ktoś mi pomoże w tym temacie.
Interesuje mnie nowy rower do 5 tysięcy.
Co sądzicie o szosach Meridy?
#522
Napisano 24 marzec 2009 - 21:27
#523
Napisano 24 marzec 2009 - 21:52
Dzięki za odpowiedź. Temat ciekawy jednak bardzo rozległy...
Nadal mam nadzieję, że ktoś mi pomoże w tym temacie.
Interesuje mnie nowy rower do 5 tysięcy.
Co sądzicie o szosach Meridy?
Może i jest rozległy, ale to nie znaczy że można co chwilę wyskakiwać z nowym tematem typu "jaki rower za ...?".
Nikt też nie zmusza do czytania całego tematu od deski do deski. Wystarczy zadać tutaj konkretne pytanie, a odpowiedzi od innych użytkowników na pewno się pojawią.
#524
Napisano 25 marzec 2009 - 13:30
Zastanawiam się również nad ofertą Meridy...
Z chęcią sam bym złożył rowerek skoro tak jest taniej z tym, że do tego trzeba posiadać na pewno nie małe umiejętności...
#525
Napisano 25 marzec 2009 - 17:11
#527
Napisano 25 marzec 2009 - 18:21
#528
Napisano 25 marzec 2009 - 18:52
Co do ramy - nie mam pojęcia...
Co do kół - nie mam pojęcia...
Co powiecie na coś takiego:
www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=361
www.zuchlinski-sklep.com.pl/index.php?products=product&prod_id=165
?
jarek996 dzięki za propozycje jednak ciężko by było ze sciąganiem roweru zza granicy...
#529
Napisano 06 kwiecień 2009 - 14:51
http://img9.imagesha...ge=trekoclv.jpg
pelna grupa recorda 10s, kola przod campagnolo proton, tyl nucleon. opony schwalbe stelvio plus. kiera i mostek carbon.
Prosilbym o podanie chociaz w przyblizeniu wartosci tego roweru
#530
Napisano 08 kwiecień 2009 - 15:58
Przyłączam się do prośby woody'ego. Kilka stron wcześniej pytałem o ten sam modelco myślicie o rowerze Felt F85
http://bikekatalog.p...=Felt&mname=F85
??
#532
Napisano 08 kwiecień 2009 - 19:40
#533
Napisano 09 kwiecień 2009 - 07:18
Możesz napisać o nim coś więcej?Wrażenia z jazdy no i ew. podać cenę i okoliczności zakupu (nowy, używany, etc.) ?Ja sie niedoczekałem odpowiedzi ale ostatecznie kupiłem ten rower:
#535
Napisano 10 kwiecień 2009 - 08:36
#536
Napisano 10 kwiecień 2009 - 12:47
ja również po pół eoku wybierania roweru kupiłem wczoraj FELTA F85. Z tego miejsca chcę oficjalnie podziękować uzytkownikowi KARBON'OWI który przez ostatnie pół roku przekazał mi kawał wiedzy na temat sprzętu sosowego. WIELKIE DZIĘKI
Teraz trochę o rowerze:
cena:
3000 zł, do tego w cenie wytargowałem zwykłe pedały, koszyk i jakiś bidon.
przebieg:
ok. 100 km
poprzedni sprzęt:
przez ostatnie 7 lat "stalak" na ramie moser, z klamkami przy ramie.
wrażenia:
z wyglądu klasyczna szosa, prosta rama beż żadnego sloopingu dla tych, którzy lubią klasykę. ładnie pospawana, co prawda widać spawy, ale za te pieniądze nie można oczekiwać cudów. I tak moim zdaniem jest bardzo dobrze. Ładny, błyszczący lakier, wszystkie loga i grafiki są namalowane a nie ponaklejane jak w niektórych rowerach. Co prawda rama jest "made in Taiwan", jak większość teraz, ale za to cały rower został zmontowany w Niemczech. Jakość montażu nie pozostawia nic do życzenia.
Widelec karbonowy, sztyca wygląda na karbonową (jest bardzo ładna), ale ma druty stalowe w środku, więc na wyglądzie się jej "fajność" kończy. Co nie zmienia faktu, że i tak lepsza niż aluminiowa. Siodełko NIEWYGODNE JAK CHOLERA, przynajmniej w porównaniu do mojego starego "stalaczka". Rama ma kąty 73 i 74,5 stopnia, czyli raczej wyczynowe. Przy dobrze dobranym rozmiarze (u mnie 54) prowdzi sie pewnie, chociaż jak wstanę na pedałach to trochę "rzuca", co jest jak najbardziej zaletą.
kolejna cecha: rama jest sztywna jak nie wiem co. Każdy kamyczek czuć na ciele (na d**** w szczególności ).
Osprzęt jaki jest każdy widzi. Specyfikacja jest dostępna w necie. Klamki 105, jak dlamnie wzrór wygody, trochę ultegry, kilka rzeczy pozagrupowych + korba FSA, ważne, że nie na kwadrat. Nie napiszę więcej, bo dla mnie to jest kosmiczna technologia w porównaniu ze starym wysłużonym Shimano w "stalaczku".
Koła to jedna z większych zalet. Nie są najlżejsze, ale jak to Karbon powiedział: "wytrzymałe i łatwe w centrowaniu". Jeśli ktoś chce mieć bardziej pancerny sprzęt na nasze drogi, a nie zależy mu na kilku gramach mniej, to dobry wybór.
kierownica i mostek... standardowe aluminiowe z napisem "FELT" szału nie ma, ale nie ma się do czego przyczepić.
Ważyłem ten rower w sklepie na wadze specjalnej, 8.9 kg w rozmiarze 54. Czyli tyle, ile podaje producent.
Podsumowanie:
Ci, którzy chcą wygodny rower, niech sobie kupią trekinga z bagażnikiem. Ten rower jest niewygodny, sztywny, szybki i kiepsko się prowadzi, czyli jest taki, jaka powinna być prawdziwa szosa. Oprtymalny wybór w okolicach 3.000 dla tych, którzy chcą mieć fajny napis na ramie. Jeśli to będzie pierwszy rower szosowy, to kopara opadnie przyszłemu nabywcy. Z resztą po przesiadce ze starego "stalaka" (jak ja) też opadnie.
Za te pieniądze warto.
aha:
no nie wiem, czy kompaktowa korba to taka wada... ja nawet z ostrej górki nie wrzuciłem "ostatniego przełożenia". No chyba, że ktoś jest PRO albo zawodowym kolarzem
#537
Napisano 10 kwiecień 2009 - 16:20
Po drugie kompaktowa korba dla wiekszosci ludzi nie-wycinakow jest po prostu lepsza, mimo ze nie od wczoraj jezdze na rowerze i mocy raczej nie brakuje :mrgreen: to kompakt mi lepiej podchodzi. Mozna jezdzic po miescie na blacie, start spod swiatel nie jest taki mozolony, a i jak sie jedzie z kims na mtb w okolicach 30 to nie ma dziury w przelozeniach. Dla mnie wiekszej koronki zaczyna brakowac w okolicach 58-60 km/h czyli raczej rzadko, aczkolwiek skoro na 44-11 da sie zrobic 75 to na 50-11 na pewno wiecej
Prawdziwym dramatem jest 3 rzędowa korba w szosie, kto to wymyslil w ogole :-/
p.s
wszystkie pierwsze wyjscia na nowych siodelkach sa dla mnie katorga, ale z reguly tydzien intensywnej jazdy i tylek zaprzyjaznia sie z nowym nabytkiem
#538
Napisano 10 kwiecień 2009 - 17:00
Reasumując: za taką kasę, gotowy rower,{kupiony w sklepie nie składany} do jazdy amatorskiej w zupełności wystarczający.
No i ten czarny nie krzykliwy kolor.....
#540
Napisano 10 kwiecień 2009 - 20:15