Fuji Transonic 1.1 - Opinie
#21
Napisano 14 czerwiec 2016 - 11:30
ps. koła do katowania mam, 2 komplety nawet.
#24
Napisano 14 czerwiec 2016 - 17:26
Waskie, do tego uber light....
Nie bez powodu zrobili wersje Team.
Co do obydwu rowerow, raczej ram, to sie dosc dobrze prezentuja.
W budzecie tych kol, osobiscie, wolalbym cos solidniejszego i tanszego, a roznice przeznaczyc na elektryke (srama).
Jak pisalem, nie przekonuja mnie komponenty Oval-a.
Nie lepiej Ci cos poskladac, szczegolnie w tym budzecie?
Z tego co pamietam, masz zippy 303, wiec kola masz juz z glowy.
#26
Napisano 14 czerwiec 2016 - 19:50
SL 1.5 już nie jest tak fajnie pomalowana Ale dałeś mi do myślenia tą opcją samej ramy. Cena rzeczywiście przyzwoita. Ciekawe jaka tam jakość karbonu...
ps. porównujesz cene ram Ultimate i SL 1.1 ale zwróć uwage że Ultimate ma już kokpit i sztyce,a rama Fuji jest goła.
Licząc na bogato części Syntace carbon, wychodzi i tak taniej z Fuji i (chyba) lżej. Kokpit + sztyca to koło 600E.
Ja bym składał skoro masz koła.
#28
Napisano 14 czerwiec 2016 - 21:29
Tutaj raczej nikt się tego nie boi jeśli limity wagowe nie są zbyt blisko. Rama Canyon Ultimate SLX ma na przykład limit wagowy 120kg (załóżmy 110kg odejmując rower, ciuchy i to co ze sobą wozimy) i ważąc te 80kg nie bardzo widzę czego się bać. Ale jak mam koła o limicie 81kg to trochę zmienia postać rzeczy, prawda?
#29
Napisano 14 czerwiec 2016 - 21:51
To zależy jaki współczynnik bezpieczeństwa przyjmuje dany producent a tego i tak nie wiemy.
Amerykańskie są bardziej idioto odporne.
Japończycy za to robią o klasę lepiej niż trzeba.
Niemcy za to powiedzą Ci, że ich produkty to już nie to co kiedyś.
#30
Napisano 14 czerwiec 2016 - 22:01