
Dętki, zwykłe, light itd.
#44
Napisano 19 listopad 2009 - 19:33
Vittoria http://www.pol-sport...1/detka-evo-55-
http://allegro.pl/it...ower_sport.html
#46
Napisano 19 listopad 2009 - 21:04
Ostatnio przywiozłem na sklep Kendy Ultra light, jeszcze gdzieś leżą , ale są niedrogie bo ok 13 zł ( nie pamiętam dokładnie ) , waga ok 67-68 g, do wyboru wentylek długi bez gwintu do dużych stożków i normalna presta.
Profesjonalny serwis i montaż kół do rowerów www.velotech.pl
Serwis rowerowy - Kraków tel: 666-316-604, velotech@vp.pl
Masz pytanie o koła - to zadzwoń najpierw !!!!!!! w godz. - 12.oo - 19.oo
#48
Napisano 19 listopad 2009 - 21:23
Cytat
CO lepsze Viitoria czy Maxxiss
Vittoria http://www.pol-sport...1/detka-evo-55-
http://allegro.pl/it...ower_sport.html
Jedna i druga jest ok.
Od kilku lat jeżdżę na maxxisach i jest ok. Jedyny minus to częstsze dymanie.
#49
Napisano 19 listopad 2009 - 21:32
No i na tamtorocznych miałem normalny wystrzał bez powodu, aż opona wyskoczyła z obręczy ... dziura wzdłuż tego jakiegoś "szwa" na ok 10cm.
Moze przypadek, ale znajomy tez miał podobny przypadek ...
Jeżdżę na continentalach aktualnie ...
#51
Napisano 19 listopad 2009 - 22:17
A obecnie mam dość stare: Wolber przód (ktoś tego jeszcze używa?) i Continental na tył - plus, że dość odporne na uszczypnięcia, na torowiskach się parę razy zdarzyło oraz rzadko je pompuję. Ale raz Conti zawiodła, bo w 2 godziny na postoju pozbyła się powietrza - nie wiem, czemu, potem przez jakieś kolejne 600 km do dziś to się już nigdy nie powtórzyło.
A lateksowe Michelin'y widziałem u Żuchlińskiego chyba za 20 zł. A może mi się przywidziało? Tak tanio?
#52
Napisano 19 listopad 2009 - 22:31
Cytat
A ktoś miał lateksy Michelin'a? Warto je kupować? O toczenie się i wagę nie pytam, bo wiem co prawie na bank powiecie. :-D A te parametry mnie aż tak nie interesują.
Ja mam i powiem tak, żadnej różnicy nie czuję w porównaniu z np.: continentalem race light. Szybko schodzi powietrze, w jednej od razu po napompowaniu zrobiła się dziura od wewnętrznej strony, myślałem, że wina opaski ale na przedniej tez się tak samo zrobiło - na szwie zrobiły się takie wybrzuszone kwadraciki (nie wiem jak to opisać) ale dziwnie to wygląda i czuje ze przy następnym założeniu znowu strzeli. Więcej nie kupie tego - szkoda zachodu a i waga o 10g więcej od ww i jak napisałem trzeba codziennie pompować.
#53
Napisano 20 listopad 2009 - 06:27

#55
Napisano 20 listopad 2009 - 10:13
Cytat
EMEREK to nie dętka wystrzeliła '' tylko najpierw opona wyskoczyła z obręczy z różnych względów-- w wyniku czego był wystrzał dętki.
Jarek-LT ;-)
hmm ... toś mi faktycznie dał do myslenia .... niby logiczne, że aby taaaka dziura wyskoczyła, to najpierw musi mieć miejsce (czytaj - wyskoczona opona) aby taka dziura mogła sie zrobić, a po drugie powstała tam, gdzie było jej najsłabsze miejsce ... ;-)
Coś jednak było chyba z tymi Vittoriami i że słabe - 2008 o ile pamietam (mogę mylić się) miały 68gr a rocznik 2009 chyba 70gr ... może sami wzmocnili nieco i przybyło te 2gr ?
Ale jak teraz przypomniałem sobie, miałem dwa razy taki przypadek na Vittoriiami z wystrzałem bez powodu (opona wyskoczyła i dziura na 10cm). W jednym przypadku, gdy dość szybko jechałem i mooocno podbijało mi koła na nierównej drodze (czyli faktycznie istniała mozliwość wyskoczenia opony - a biłem tam prawie 10bar), a drugi raz na bardzo dobrej nawierzchni na zjeździe, ale jechałem tam wyjatkowo wolno, bo zjazd ok 15%, wąziutko, kręto i dom w dom z kurami, kotami i psami ...
No i jak wspomniałem - znajomy tez miał dziwne przypadki z tym rodzajem dętek Vittorii ...
#56
Napisano 20 listopad 2009 - 13:38
#57
Napisano 20 listopad 2009 - 15:54
Dodaj odpowiedź
