Pytałem o praktykę ładowania bo mój Bolt ma 5 lat i nie mam z nim problemów. Spadek pojemności baterii na pewno jakiś jest ale wciąż pewnie 8-10 godzin pociągnie (tętno, pomiar, radar). Faktem jest, mój egzemplarz rzadko kiedy leżał w 100% naładowany lub mocno rozładowany. Jest używany prawie codziennie, również zimą.
Wahoo: Komputerki Treningowe: Elemnt, Bolt, Roam
#1922
Posted 28 June 2022 - 06:57
Wahoo ma promocję na niektóre urządzenia:
Całkiem ciekawa oferta urządzeń treningowych - jak kogoś stać, to Kickr bike nieco ponad €3000, ale Kickr droższy od Core o zaledwie €100, a odnowiony Core za €560.
Ciekawie wygląda cena ROAM: €262,49, czyli €86,51 poniżej regularnej ceny. Czyżby jednak Wahoo stara się wysprzedać zapasy magazynowe starego Roam przed wprowadzeniem nowej wersji? Ma to sens, bo nawet jeśli utrzymają cenę wysprzedażową, a równolegle wprowadzą nowy model, to stary raczej słabo będzie się sprzedawał, większość będzie wolała dodać te €100 i kupić nowszy model.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1923
Posted 30 June 2022 - 08:34
#1924
Posted 30 June 2022 - 09:27
O ile pamiętam jest to związane z czasem przerwy. Przy dłuższej przerwie (nie pamiętam ile godzin - przetestuj?) Bolt rozpoczyna nowy zapis.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1926
Posted 30 June 2022 - 10:19
6 godzin według informacji od Wahoo:
"Thank you for contacting Wahoo Fitness. You can pause the ride and power off the Bolt, and, so long as is within 6 hours, when you power back on the Bolt the ride will resume. The corrupt files are seen when the ride is not properly paused prior to being powered off. Previous firmware versions have addressed this issue."
#1928
Posted 30 June 2022 - 13:24
Nowy Roam chyba coś powinien niebawem się pojawić bo wyprzedaże powoli i u nas – Roam za 1199 w dwóch sklepach w PL:
https://bikerun.pl/p...oo-Fitness.html
https://strefasportu...-ROAM-GPS/12111
EDIT: dodałem drugi link
#1930
Posted 30 June 2022 - 18:43
Przede wszystkim po tysiącu aktualizacji, które w sumie nic nigdy nie robiły pojawiły się uwaga... wartości liczbowe wysokości z boku profilu wysokości! No niebywałe jednak się da!
Na profilu segmentu live też jest. Nareszcie Się przetestuje w górkach.
- cauchy likes this
#1931
Posted 30 June 2022 - 19:34
#1932
Posted 30 June 2022 - 20:11
[...] jak powiększam wykres to powiększam wartości liczbowe i znikają mi dane z widoku. Pewnie nowy roam będzie w końcu miał możliwość przesuwania mapy oj to by mi pasowało
Zauważyłem to i faktycznie jest to co najmniej... dziwne. Tak jakby zapomnieli, że wykres wysokości może być nie tylko jako jedyny na ekranie (i wtedy to faktycznie działa poprawnie).
Mogli dać opcję, że jeśli jest wykres wysokości, to przyciski działają tyko w stosunku do niego (powiększanie/pomniejszanie wykresu), a resztę ekranu pozostawiają nietkniętą. Byłoby to bardziej praktyczne. A tak maksymalne przybliżenie, to jedne pole plus wykres wysokości.
Na profilu segmentu live też jest. Nareszcie Się przetestuje w górkach.
A gdzie koloryzacja nachyleń na wykresie? Co tak czarno?
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1933
Posted 01 July 2022 - 06:57
@Manfred W sumie do tej pory też tak było - redukowana była ilość danych i domyślnie "przybliżał się" profil - teraz tylko są jeszcze cyferki z boku.
@Prozor kolorki są chyba tylko jak masz włączoną planowaną trasę / segment - kolorowana jest trasa przed przejechaniem. To co już przejechałeś jest czarne bo to przecież już nieistotne
- Prozor likes this
#1935
Posted 01 July 2022 - 09:03
Używam tyle lat i nie zauważyłem
W każdym razie dla mnie po pojawieniu się cyferek nawet lepiej w ten sposób. Jeżeli przybliżam i interesuje mnie kiedy jest koniec podjazdu (a do tej pory nie było po co bo bez podziałki średnio dało się ogarnąć jak długo jeszcze) - to znaczy że napierdzielam. A wtedy wystarczy mi to co mam zawsze na górze - moc i czas
#1936
Posted 01 July 2022 - 10:35
[...]przybliżam i interesuje mnie kiedy jest koniec podjazdu[...]
Mogliby to ogarnąć wprowadzając informacje o podjeździe. Same kolorki nachyleń to mało. Karoo ze swoim przewidywaniem podjazdów jest wzorem (choć informacje o nachyleniach są średnie, ale to wina danych DEM map), ale i garminowski ClimbPro jest użyteczny - o ile rzadko używam nawigacji, to jak wiem, że są podjazdy, to specjalnie wyznaczam podczas jazdy (paluch na mapie na mniej więcej koniec podjazdu -> jedź), żeby mieć informację jak długi podjazd i kiedy się skończy. Nie dość, że łatwiej rozplanować siły, to jeszcze informacje że zostało coraz mniej (k)metrów do końca i mniej więcej tyle czasu jakoś psychicznie ułatwia podjazd - chyba każdy, kto tego spróbował będzie chciał tego używać.
O ile przewidywanie podjazdów jak jest to zrobione w Karoo wymaga algorytmu analizującego i przewidującego nawigację, przez co nie jest trywialne w realizacji, to analiza zaplanowanego/wyznaczonego kursu pod kątem występowania podjazdów już nie powinna być taka trudna - nawet garminowskie zegarki radzą sobie z tym bez problemu. Mam nadzieję, że akurat nad tym popracują, bo to nie żaden "wodotrysk", a całkiem przydatne informacje podczas podjazdów.
Focus Izalco, Giant Trinity, Accent CX, Cube Stereo Hybrid 140 HPC Race 750
#1940
Posted 01 July 2022 - 19:39
Co do przybliżania pewnie profil na ostatniej karcie można przybliżyć ale kosztem okna nawigacji co u mnie jest niedopuszczalne bo u góry mam cztery kafelki kadencja prędkość dystans przebyty i pozostały do końca