
smary rowerowe
#1
Gosc_dablo1_*
Posted 23 November 2007 - 20:51
#2
Posted 23 November 2007 - 21:14
#3
Gosc_dablo1_*
Posted 23 November 2007 - 21:25
#4
Posted 23 November 2007 - 21:37
#5
Posted 23 November 2007 - 21:54
#6
Gosc_dablo1_*
Posted 24 November 2007 - 07:39
#7
Gosc_Klaudiusz_*
Posted 24 November 2007 - 09:42
#8
Posted 24 November 2007 - 10:08
#9
Gosc_Klaudiusz_*
Posted 24 November 2007 - 11:01
#10
Posted 24 November 2007 - 11:24
W przypadku nowych technologii, a takie pewnie będzie miał w swojej szosie dablo1, lepiej nie ryzykować zabawy z klejem ponieważ, po dobrym dokręceniu nic nie powinno się luzować.
#11
Gosc_dablo1_*
Posted 24 November 2007 - 21:07
#12
Posted 24 November 2007 - 21:57
Zapomniałem dodać link do pierwszego posta jaki napisałem w twoim temacie.
Smar do piast i sterów.
#13
Posted 24 November 2007 - 22:07
#14
Gosc_Klaudiusz_*
Posted 25 November 2007 - 09:33

#15
Gosc_dablo1_*
Posted 25 November 2007 - 10:35
#16
Posted 25 November 2007 - 10:42
DA jest dosc gesty i taki hmm kleisty i dzieki temu moim zdaniem jest lepszy od rzadszego łt itp.
na serwisie uzywam czegos podobnego do łt, do jakis zwyklych padaczek nadaje sie jak najbardziej ;-)
#17
Gosc_dablo1_*
Posted 25 November 2007 - 11:04
#18
Posted 25 November 2007 - 12:00
#19
Gosc_dablo1_*
Posted 25 November 2007 - 12:09
#20
Posted 25 November 2007 - 12:23
Teoretyzując ramę masz karbonową, a stery alu(karbon/stal/tytan), więc nie widzę przeszkód aby zastosować czerwony smar, w łączeniu alu-carbon jakie wystąpiłoby w przypadku sterów, jednak stery to element ruchomy, a obejma przymocowana do ramy nie, ale wątpię aby smar miał tak silne właściwości klejące, aby utrudniać pracę sterów, przecież to smar a nie klej :-P
Reply to this topic
