
smary rowerowe
Started By
Gosc_dablo1_*
, 23 lis 2007 20:51
111 odpowiedzi w tym temacie
#4
Napisano 23 listopad 2007 - 21:37
Przypomniałem sobie także o gwintach korby, czyli tam gdzie przykręca się pedały, zabezpieczy to je przed dostawaniem się pyłu z jezdni i nic nie będzie trzeszczało, do tego celu może być użyty nawet najtańszy smar http://www.allegro.p...r_rowerowy.html
#7
Gosc_Klaudiusz_*
Napisano 24 listopad 2007 - 09:42
Ogolnie ze smarowaniem gwintow nalezy uwazac, bo zaleznie od wykonania niektore polaczenia maja tendencje do odkrecania sie (czesto tak jest przy kwadratach - sruby do korb) Wtedy lepiej uzyc tasmy teflonowej, a najlepiej odpowiedniego specyfiku do blokowania polaczen - takie "kleje" dzialaja jednoczesnie przeciwzapieczeniowo i zapobiegaja luzowaniu sie.
#9
Gosc_Klaudiusz_*
Napisano 24 listopad 2007 - 11:01
Przy dobraniu odpowiedniego specyfiku do rozmiaru sruby, dobrych kluczach ( ludzie nagminnie uzywaja przy dobrych srubach imbusow za 3,5zl kpl co jest zabojstwem, o aluminiowych srubach nie wspominam) Cecha sruby tez jest nie bez znaczenia, mysle dla niewprawionych mechanikow sruby 8.8 to odpowiedni margines bezpieczenstwa.
#10
Napisano 24 listopad 2007 - 11:24
W moim przypadku wina raczej nie była niebieskiego kleju do gwintów, ale śmiesznie płytkiego gniazda na imbus, co w wyniku zastosowania kleju uniemożliwiło odkręcenie, przedni hamulec zdjąłem z amora bo akurat tam kleju było bardzo nie wiele.
W przypadku nowych technologii, a takie pewnie będzie miał w swojej szosie dablo1, lepiej nie ryzykować zabawy z klejem ponieważ, po dobrym dokręceniu nic nie powinno się luzować.
W przypadku nowych technologii, a takie pewnie będzie miał w swojej szosie dablo1, lepiej nie ryzykować zabawy z klejem ponieważ, po dobrym dokręceniu nic nie powinno się luzować.
#11
Gosc_dablo1_*
Napisano 24 listopad 2007 - 21:07
ja zakupiłem ramkę carbonową i ten czerwony smar jest niby do przesmarowania elementów na łączeniach częsci aluminiowych z carbonowymi np:posmarowanie ramy w miejscu gdzie będzie aluminiowa obejma do przedniej przerzutki no itp.czy to faktycznie możliwe czy właśnie do tego rodzaju połączeń faktycznie występują jakieś specyfiki tak jak ten dołączony do mojej ramki???????
#12
Napisano 24 listopad 2007 - 21:57
http://www.allegro.p...r_dura_ace.html
Zapomniałem dodać link do pierwszego posta jaki napisałem w twoim temacie.
Smar do piast i sterów.
Zapomniałem dodać link do pierwszego posta jaki napisałem w twoim temacie.
Smar do piast i sterów.
#16
Napisano 25 listopad 2007 - 10:42
moze byc stosowany niemal wszedzie oprocz polaczen karbon/alu, linki/pancerze.
DA jest dosc gesty i taki hmm kleisty i dzieki temu moim zdaniem jest lepszy od rzadszego łt itp.
na serwisie uzywam czegos podobnego do łt, do jakis zwyklych padaczek nadaje sie jak najbardziej ;-)
DA jest dosc gesty i taki hmm kleisty i dzieki temu moim zdaniem jest lepszy od rzadszego łt itp.
na serwisie uzywam czegos podobnego do łt, do jakis zwyklych padaczek nadaje sie jak najbardziej ;-)
#18
Napisano 25 listopad 2007 - 12:00
dablo1 przecież sam napisałeś że ten czerwony smar służy do posmarowania miejsc łączących alu i karbon, więc do tego celu jest to dobry smar, a czy nadaję się do innych rzeczy to już nie wiadomo, ale przypuszczam ze do sterów też jest odpowiedni, ale to tylko przypuszczenia...
#20
Napisano 25 listopad 2007 - 12:23
Masz chyba ramę ridleya? Najrozsądniej będzie jak napiszesz do producenta maila i spytasz się czy można używać tego smaru np. do sterów, itp.
Teoretyzując ramę masz karbonową, a stery alu(karbon/stal/tytan), więc nie widzę przeszkód aby zastosować czerwony smar, w łączeniu alu-carbon jakie wystąpiłoby w przypadku sterów, jednak stery to element ruchomy, a obejma przymocowana do ramy nie, ale wątpię aby smar miał tak silne właściwości klejące, aby utrudniać pracę sterów, przecież to smar a nie klej :-P
Teoretyzując ramę masz karbonową, a stery alu(karbon/stal/tytan), więc nie widzę przeszkód aby zastosować czerwony smar, w łączeniu alu-carbon jakie wystąpiłoby w przypadku sterów, jednak stery to element ruchomy, a obejma przymocowana do ramy nie, ale wątpię aby smar miał tak silne właściwości klejące, aby utrudniać pracę sterów, przecież to smar a nie klej :-P
Dodaj odpowiedź
