Skocz do zawartości


Zdjęcie

Szytki Tufo


84 odpowiedzi w tym temacie

#1 mariusz19

mariusz19
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • SkądRadzyń Podlaski

Napisano 31 grudzień 2007 - 10:43

Interesuja mnie szytki tufo ale modele na zwykla obrecz i w zwiazku z tym moje pytanie : Jak naprawiac taka szytke czy tasma ktora sie klinuje w obreczy jest przyklejona . Ja osobiscie mysle ze nie moze byc inaczej bo jak by bylo na stale to totalna lipa , bo jak wtedy naprawic szytke wtedy byla by to jednorazowka . Pozdrawiam

#2 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 grudzień 2007 - 11:39

A kto powiedział, że szytki się naprawia? Małe dziury zakleja sie wypełniaczem wpuszczanym do szytki, a gdy przetnie się mocno to się szytkę wymienia. Większa dziura w szytce jest bardzo mało prawdopodobna. Przecież gdy przetnie się oponę to również sie ja wyrzuca, a przecięcie opony jest znacznie bardziej prawdopodobne niż szytki.

#3 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 31 grudzień 2007 - 11:49

Sam byłem ciekaw tej szytki na zwykłą obręcz ale kupno czegoś lepszego niż C S33 jest niemożliwe. Pytałem dystrybutora ale skończyło się na obiecankach. Tanie modele Tufo mają niskie ciśnienie maksymalne , porównywalne ze zwykłymi oponami. Poza tym gęstość kordu jest strasznie mała TPI 60 !
Karbon jak myślisz jakie będą odczucia po przejściu z Michelin Krylion na takie C S33 ?

#4 xcracer

xcracer
  • Użytkownik
  • 391 postów
  • SkądMyszków

Napisano 31 grudzień 2007 - 12:34

Ile chciałbyś przeznaczyć na szytki??

#5 mariusz19

mariusz19
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • SkądRadzyń Podlaski

Napisano 31 grudzień 2007 - 13:06

chodzi mi o to ze jak sie zrobi mała dziurka to tradycyjna szytke odkleja sie z obreczy rozprówa zakleja dziurke na detce i zaszywa a te na zwykłe obrecze z klinem ... no właśnie jak oderwe z klina to mogę jej nie przykleic z powrotem i kicha
Chcialem kupic 2 cs 33pro są po 95zl

#6 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 grudzień 2007 - 13:06

CS33 mają zakres 8 - 12 atm, więc więcej niż opony. Nie wiem jak się jeździ na takich wynalazkach. Czy nie będzie sprężynowało na tej taśmie trzymającej sie obręczy.
Modele S22 i S33 są treningowe, szczególnie S22 to ciężka szytka treningowa.
Nie jeździłem na wersjach CS, więc nie mogę napisać jak się zachowują.

[ Dodano: Pon 31 Gru, 07 13:07 ]
mariusz19, nie wiem czy klin jest przyklejany czy wtapiany na gorąco.

#7 Darek80

Darek80
  • Użytkownik
  • 339 postów
  • Skądokolice Łowicza

Napisano 31 grudzień 2007 - 13:41

Ile chciałbyś przeznaczyć na szytki??

Nie więcej jak za zestaw dobra opona + dętka więc do 150 zł. Moje ultremo mają się jeszcze dobrze ale myśle, że całego sezonu nie przeżyją więc się zastanawiam co dalej.
Niech mi ktoś napisze jaka jest żywotność szytki w cenie jak wyżej.

#8 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 31 grudzień 2007 - 13:43

chodzi mi o to ze jak sie zrobi mała dziurka to tradycyjna szytke odkleja sie z obreczy rozprówa zakleja dziurke na detce i zaszywa a te na zwykłe obrecze z klinem ... no właśnie jak oderwe z klina to mogę jej nie przykleic z powrotem i kicha
Chcialem kupic 2 cs 33pro są po 95zl


A szytki Tufo są szyte?? Myślałem że są "nierozbieralne".


#9 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 31 grudzień 2007 - 14:14

Bo są nierozbieralne. Są klejone. Jeśli ktoś jest tak zawzięty, żeby rozpruwać ją to proszę bardzo. Należy jednak zapomniec, że zszyta szytka będzie nadal prawie idealnie okrągła.

#10 maciej1986

maciej1986
  • Użytkownik
  • 3267 postów
  • SkądPoznań

Napisano 31 grudzień 2007 - 14:44

Zajrzałem do katalogu rowerowego i szytki Vittorii wyglądają na szyte, czy mam racje????


#11 xcracer

xcracer
  • Użytkownik
  • 391 postów
  • SkądMyszków

Napisano 31 grudzień 2007 - 14:55

Tak, są szyte.

#12 jarek

jarek
  • Użytkownik
  • 201 postów
  • SkądKOLBERG

Napisano 31 grudzień 2007 - 19:37

Naprawiałem i jedne i drugie , jednak różnica jest kolosalna bo z regóły szytki szyte są do naprawy a szytki całościowe -raczej -NIE ,,,ale ja naprawiałem TUFO ,,jednak po długich wcześniejszych obcowaniach i naprawach tych pierwszych .RÓZNICA polega na tym ,że w szytych dętka leży lużno a w całościowych jest jak gdyby przylepiona do opony , dlatego próbując ją rozciąć -rożcinasz również dętke,ale gdy dojdziesz do wprawy jest to możliwe --------wniosek używać uszczelniaczy !!!!!!!!!!!!!, ale gdy zdarzy się ,że szytka jest dobra a dziura duża niepozostajenic innego jak tylko sprubować ją naprawić -to jedyne wyjście ...JAREK.. :lol: :mrgreen: :lol:

#13 mariusz19

mariusz19
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • SkądRadzyń Podlaski

Napisano 02 styczeń 2008 - 20:00

Naprawiałem i jedne i drugie

Jak naprawiales to zapewne i jezdziles podziel sie swoimi odczuciami z jazdy. Najbardziej mi chodzi o szytki na zwykla obrecz czy lepiej niosa ile wytrzymaja czy nie ma sprezynowania na klinie itp

#14 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 22 wrzesień 2008 - 10:36

Przyłączam sie do pytania. Kupowac S33lite czy może w podobnej cenie sa lepsze szytki [ z mniejszymi oporami toczenia] ?

#15 mariusz19

mariusz19
  • Użytkownik
  • 44 postów
  • SkądRadzyń Podlaski

Napisano 22 wrzesień 2008 - 11:40

Kupilem szytki na klin s33 i ... chyba wiecej tego nie zrobie ale po koleji
moje odczucia z jazdy na szytkach na zwykla obrecz sa raczej negatywne to nie jest szytka na wyscig tylko na trening i to po "polskich drogach "ktorych u mnie w okolicy nie brakuje czyli gorzej niosa mialem wrazenie jakbym sily nie mial sa ciezkie 330 gr na plus i to duzy plus wytrzymolosc odpornosc na zuzycie po 2 tysiacach z jazdy ledwo co bieznik przytarty . Ja w tej chwili jezdze na vittoria open corsa kupilem je na wyprzedazy w jednym z polskich sklepow internetowych i to jest to o co mi chodzi szybka odporna polecam ta oponke no ale zbaczam z tematu

#16 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 22 wrzesień 2008 - 13:26

Te http://cgi.ebay.de/V...id=p3286.c0.m14 podobno świetnie sie toczą , ktoś to potwierdzi? Warto zapłacic 12 euro więcej względem Tufo S33lite?

#17 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 wrzesień 2008 - 16:50

Potwierdzam, ale nie ze swoich obserwacji niestety. Ich wadą jest szybkie zyżywanie się.
Tufo (miałeś na myśli S3 Lite, czy S33 Pro, S33 Special?) sa wykonane z twardzszej gumy - są odporniejsze na przebicia, trwalsze nawet przy masie <200g, ale toczą się minimalnie głośniej.
Ja bym bral Tufo S3 Lite <195g. Bardzo bobre na polskie drogi i co najważniejsze trwałe.

#18 GrzegorzP

GrzegorzP
  • Użytkownik
  • 1130 postów
  • SkądLeszno

Napisano 22 wrzesień 2008 - 16:53

No to chyba jestem przekonany na S33lite , tym bardziej że sa w tym samym sklepie gdzie będe zamawiał obrecze - F20 [ SuperligtBikeparts].

#19 Karbon

Karbon
  • Użytkownik
  • 1876 postów
  • SkądŁódź

Napisano 22 wrzesień 2008 - 17:23

Nie ma modelu S33 Lite. Są takie: S3 Lite, S33 Pro, S33 Special.

#20 Gosc_@ndy_*

Gosc_@ndy_*
  • Gość

Napisano 22 wrzesień 2008 - 22:08

Carbon :) a jak wygląda twoja historia z szytkami.Ile razy je przebijałeś, czy kiedyś Ci spadły z obręczy, korzystasz z uszczelniaczy czy zamieniasz na nowe szytki jak przebijesz, co robisz z przebitymi szytkami?



Dodaj odpowiedź