ciekawe czy ktoś inny w ramach gwarancji dostanie twój przemalowany frameset
2020 Budget Weightweenie Revamp - Cannondale Supersix Evo Hi-Mod Custom
#22
Napisano 03 lipiec 2018 - 14:35
#23
Napisano 03 lipiec 2018 - 17:22
Jaki rozmiar i waga i co to jest to cos wystajacego na podsiodlowce, ponizej dolnej srubki koszyka, od strony opony?
Rozmiar 52, szczerze mówiąc przekładka robiona była na szybko i trochę w chaosie więc samego frameset'u zważyć nie zdążyłem. To "coś" od strony opony wygląda tak:
I ani trochę nie wiem do czego ma to służyć, bo w białej ramie tego nie było, więc drobna różnica modelu 2018 względem 2017. Prawdopodobnie drugi rodzaj prowadzenia kabli dla di2.
Całościowo jest lżej. Było 6,94 a aktualnie jest 6,78 z pedałami, uchwytem na garmina etc.
Suport z tradycyjnych misek zamieniony na skręcany PF30 od Wheels MFG więc powinno to znacznie wykluczyć problem ewentualnego trzeszczenia.
Więcej zdjęć wkrótce, tu robione w tragicznych warunkach oświetleniowych prosto z serwisu w którym był składany. Na zdjęciach wygląda bardzo niepozornie, tym bardziej że ostatnią rzeczą jaką chciałem mieć była czarna, matowa rama natomiast na żywo rower wygląda genialnie. Zwłaszcza jeżeli chodzi o detale lakiernicze, które postaram się ukazać w plenerze
- 1415chris, EverRestOnTheBike, impa i 3 innych osób lubią to
#24
Napisano 03 lipiec 2018 - 18:51
Suport z tradycyjnych misek zamieniony na skręcany PF30 od Wheels MFG więc powinno to znacznie wykluczyć problem ewentualnego trzeszczenia.
Jak ogarnąłeś temat samego montażu tych łożysk? Czy można je skręcić ogólnie dostępnym narzędziem, czy też trzeba było użyć dedykowanego od Wheels MFG?
#25
Napisano 03 lipiec 2018 - 20:00
Ładny, tylko ta kiera
I paznokcie pod kolor ramy
#26
Napisano 03 lipiec 2018 - 20:14
- Ciachoorsky lubi to
#27
Napisano 03 lipiec 2018 - 20:46
Ładny, tylko ta kiera
I paznokcie pod kolor ramy
Haha! Zapomniałem dodać, że przy fotografowaniu ramy pomagała kobieta :-P Ale brawo za spostrzegawczość!
#28
Napisano 04 lipiec 2018 - 06:03
- Ciachoorsky lubi to
#29
Napisano 05 lipiec 2018 - 07:35
Jak ogarnąłeś temat samego montażu tych łożysk? Czy można je skręcić ogólnie dostępnym narzędziem, czy też trzeba było użyć dedykowanego od Wheels MFG?
Dokładnie tak jak mówią Panowie powyżej, niepotrzebny jest klucz Wheelsa, można temat ogarnąć za pomocą klucza "parktoolowskiego", natomiast z rozmowy z mechanikiem wyniosłem, że mimo wszystko lepiej jest używać tego dedykowanego, jest grubszy aniżeli Park Tool i lepiej chwyta samą miskę, która jest dosyć upierdliwa w montażu przy użyciu klucza niededykowanego. Zatem jest to możliwe, ale jeśli nie chcesz ryzykować, że klucz się obsunie i porysujesz lakier na misce to lepiej zlecić to komuś, kto ma klucz oryginalny.
A tak rower wygląda finalnie na chwilę obecną. W końcu znalazła się rama pasująca pod te bidony z Raphy kupione na promocji.. :-D
- parmenides, stryjek i sthEn lubią to
#30
Napisano 05 lipiec 2018 - 07:53
jesteś pro
#31
Napisano 05 lipiec 2018 - 13:29
Czego bym nie uzywal z tymi miskami? To otwartych kluczy.
Maszyna rakieta! Jednak czorny wyglada bardziej kozacko.
Drobna rzecz, moze dwie. Te mostki sa super ale teraz chyba wersja stealth bardziej by tu pasowala.
Kolejna to korba Rotora. Mialem ja kiedys i zmienilem na nowszy model 3D+, z powodu tej grafiki.
Mam pytanie odnosnie hampli, bo widze, ze przesiadles sie z Ultegry na Reda. Jak je porownujesz, praca klamek, sila modulacja?
I czy ten srebrny kolor jest taki sam jak metalowe czesci na przerzutce E-tapa, jasniejszy, ciemniejszy?
Nosze sie z zamiarem kupna hampli do tego co teraz "skladam". Najchetniej kupilbym znowu czarne EE Cycleworks ale ich cena byla juz spora, a dzieki brexitowym idiotom jest teraz jeszcze wieksza o 20%. Red to tylko 1/3 ich ceny...
#32
Napisano 06 lipiec 2018 - 08:20
Nie mialem w reku klucza Wheels Mfg ale ten Park Toola pasuje idealnie do tych misek. Sam uchwyt klucza jest nieco szerszy od uchwytu misek. Nie potrzeba nic szerszego, bo i tak przy dokrecaniu, gdzie jest najwieksza sila, miski dochodza do samej ramy.
Czego bym nie uzywal z tymi miskami? To otwartych kluczy.
Maszyna rakieta! Jednak czorny wyglada bardziej kozacko.
Drobna rzecz, moze dwie. Te mostki sa super ale teraz chyba wersja stealth bardziej by tu pasowala.
Kolejna to korba Rotora. Mialem ja kiedys i zmienilem na nowszy model 3D+, z powodu tej grafiki.
Mam pytanie odnosnie hampli, bo widze, ze przesiadles sie z Ultegry na Reda. Jak je porownujesz, praca klamek, sila modulacja?
I czy ten srebrny kolor jest taki sam jak metalowe czesci na przerzutce E-tapa, jasniejszy, ciemniejszy?
Nosze sie z zamiarem kupna hampli do tego co teraz "skladam". Najchetniej kupilbym znowu czarne EE Cycleworks ale ich cena byla juz spora, a dzieki brexitowym idiotom jest teraz jeszcze wieksza o 20%. Red to tylko 1/3 ich ceny...
Z mostkiem to mam akurat zagwozdkę, bo błyszczące aplikacje na ramie mają w lakierze dodatek złotego brokatu/metallicu
W związku z tym wersja stealth od 3T ze swoim głęboko czarnym napisem, to kolejny odcień czarnego w rowerze. Rozwiązaniem w bliższej lub dalszej przyszłości będzie albo dobranie lakieru na logo takiego jaki jest na ramie i przemalowanie go, albo po prostu zmyję acetonem wszystkie loga z mostka, tak jak te paskudne czerwone półokręgi które były na nim fabrycznie. Choć z drugiej strony ETAP sam w sobie ma drobne białe akcenty, biały akcent na ramie to znaczek UCI na rurze podsiodłowej, więc ostatecznie białe 3T nie razi mnie aż tak bardzo.
Razi natomiast korba i też mam z nią problem - tu albo polował będę na korbę RED'a, albo Rotor pójdzie do anodowania na full czarno.
A teraz sprawa hamulców - za czasów Di2 w białym rowerze, gdzie rower miał hamulce Ultegry i shimanowskie linki ten rower w ogóle nie hamował, ale to absolutnie. Myślałem że to kwestia obręczy które mam, ale mając pełną grupę mechanicznego RED'a w poprzednim rowerze (czerwony six, jest gdzieś na forum), wiedziałem że te hamulce są piekielnie dobre, w związku z tym przy zmianie na ETAP postanowiłem do nich wrócić. W połączeniu z linkami jagwire'a rower hamuje jak żyleta i każdemu zwolennikowi tarcz, który twierdzi że obręcze w ogóle nie hamują dałbym się przejechać i zobaczyć jak hamuje taki zestaw. Modulacja, siła hamowania - jak dla na wzorcowym poziomie, a wagowo też nie mają się czego powstydzić. Użytkuję z klockami Swisstopa Black Prince. Kolor jest identyczny jak przypadku metalowych części w przerzutkach, podejrzewam że to ten sam materiał.
#33
Napisano 07 lipiec 2018 - 07:34
#34
Napisano 06 sierpień 2018 - 11:01
1200 km za nami. Po 1,5 sezonu zaczęła się akcja z korbą, Śruba dokręcana do Nm zalecanych przez producenta, po jednej/dwóch jazdach zaczęła się wykręcać i było 10-15Nm. Zamocowaliśmy ją nawet próbnie na loctite, ale ta sama akcja - prawdopodobnie jest luz na wielowypuście który wykręca ją mimowolnie - sprawa poszła na reklamacje do Rotora, ciekaw jestem ich decyzji.
-ze zmian: doszedł nowy cupset SL, zintegrowany z podkładką (waży tyle co nic).
Aktualne foto:
- qzn, stryjek, cauchy i 1 inna osoba lubią to
#35
Napisano 09 sierpień 2018 - 20:21
Wysłane z mojego LG-H870 przy użyciu Tapatalka
#36
Napisano 01 wrzesień 2018 - 12:27
No i niespodziewanie wpadła mała zmiana.
Choć zupełnie tego nie planowałem, to na miejsce kanodejloowskich hollowgramów wpadły Zippy 404 w wersji pod szytkę - bardziej amerykańsko już nie będzie :arrow:
I choć pewnie znajdzie się grono, które tak jak w przypadku zamiany z di2 na ETAPa stwierdzi że to koła bardziej do roweru aero niż tego typu, to jednak jak dla mnie pasują one wybitnie. Wybitne są też właściwości jezdne - choć przejechane jest na nich aktualnie pierwsze 40 km.
Fotka:
- impa, Marcin321, Bzyk i 3 innych osób lubią to
#37
Napisano 01 wrzesień 2018 - 13:17
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
- Ciachoorsky lubi to
#38
Napisano 01 wrzesień 2018 - 17:10
super pasują , szerokości
- Ciachoorsky lubi to
#39
Napisano 01 wrzesień 2018 - 23:18
Świetnie wygląda, ale ta kierownica cały czas mnie drażni
Nie myślałeś o Zipp 303?
#40
Napisano 02 wrzesień 2018 - 07:13
Chyba przydałaby się sztyca z mniejszym offsetem...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cannondale, supersix, carbon, sram, srametap, etap, zipp, zipp404, tubular, szytka
Rowery oraz części →
Osprzęt, podzespoły →
Klamkomanetki - przerzutki - hamulce - linki - pancerze →
Różnice W Tylnej Przerzutce Sram 1X Oraz 2X, 12SNapisany przez SNJ , 17 kwi 2024 Etap |
|
||
Giełda →
Sprzedam - linki do allegro, olx, itp. →
Pedały Szosowe Look Keo 2 Max CarbonNapisany przez davko7 , 01 mar 2024 Look, Keo, Carbon |
|
||
Giełda →
Sprzedam / Oddam / Zamienię →
(Klamkomanetki) Sram Force Hydro 2X11S + Zaciski ! Nowy KompletNapisany przez adamDi2 , 01 lut 2023 sram, sram force, carbon i 7 więcej |
|
||
Giełda →
Kupię →
Kupię Ładowarkę Shimano Di2 Oraz Sram EtapNapisany przez adamDi2 , 05 sty 2023 sram, etap, di2, axs, shimano di2 i 4 więcej |
|
||
Giełda →
Sprzedam / Oddam / Zamienię →
(Buty Rowerowe) Nowe Buty Sidi, Rożne Rozmiary I Modele :-)Napisany przez adamDi2 , 15 paź 2022 buty rowerowe, buty szosowe i 6 więcej |
|