Skocz do zawartości


Zdjęcie

Klejenie szytek


55 odpowiedzi w tym temacie

#41 kaziklcd

kaziklcd
  • Użytkownik
  • 583 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 czerwiec 2011 - 11:50

Ja do obręczy NIE karbonowych stosowałem ten środek - http://www.skapiec.p...ok-_-0_25l.html

#42 Marco_

Marco_
  • Użytkownik
  • 990 postów
  • Skądze znowu

Napisano 10 czerwiec 2011 - 14:06

wyczyscilem :!: w sumie 8 godzin (jedno kolo) ale wyczyscilem :mrgreen:
Gotowe , zlozone czeka sobie ....jutro "jade" z drugim :cry: :mrgreen:

Dołączona grafika

#43 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 10 czerwiec 2011 - 14:35

Piłeczka golfowa widać ładnie wylizana ;-) To jeszcze tylko kasetę wyczyść :-D

#44 Marco_

Marco_
  • Użytkownik
  • 990 postów
  • Skądze znowu

Napisano 10 czerwiec 2011 - 14:50

ehhhh nom :mrgreen: ... zrobi sie ;-)

#45 Malik

Malik
  • Administrator
  • 2523 postów
  • SkądZielona Góra

Napisano 10 czerwiec 2011 - 15:44

BTW. kleiłeś te szytki contiego na taśmę? Trzymają się bez problemu?

#46 Marco_

Marco_
  • Użytkownik
  • 990 postów
  • Skądze znowu

Napisano 10 czerwiec 2011 - 16:56

mam taka nadzieje ... ;-)

Zrywalem ja na cieplo dmuchajac suszarka , w ten sposob udalo mi sie je bardzo czysto oderwac od obreczy , niczego tam tez nie poszarpalem ...
Troche kleju zostalo w miejscu przy wentylu ale udalo mi sie to jakos podczyscic .
Mam nadzieje ze bedzie dobrze , jesli nie , to trudno :] nauka kosztuje ,wyczyscze stara tasme , zamowie nowe szytki z tasma i nakleje jeszcze raz od nowa :-P

#47 Marco_

Marco_
  • Użytkownik
  • 990 postów
  • Skądze znowu

Napisano 23 czerwiec 2011 - 18:15

Ten kto wymyślił taśmę powinien dostać jobla ;-)
Łatwo, szybko, przyjemnie i przede wszystkim CZYSTO!



Dzisiaj moge sie z tym tylko zgodzic :-) SUPER ! jest ta tasma , czysta robota jak wspomniales , szybko i trzyma elegancko ... smigam od kilku dni i juz wiem ze o klejeniu klejem moge zapomniec ;)..jeszcze raz SUPER ! SUPER ! SUPER !

pozdro

#48 szyber

szyber
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • SkądWrocław

Napisano 14 wrzesień 2011 - 13:23

Witam wszystkich użytkowników forum przy okazji pisania swojego pierwszego postu.
Dołączam się do tematu szytek, ponieważ jestem ciekaw opinii osób, które stosują je od dłuższego czasu. Moje doświadczenie: przyklejone chyba prawidłowo około 20 szytek (Tufo, Vittoria) w kolarce i ostrym kole przy pomocy różnych klejów (Velox, Butapren, Vittoria). Moje wnioski: bajka w każdej sytuacji poza długimi lub stromymi zjazdami. Zawsze, gdy aluminiowa obręcz mocno się rozgrzała, klej topił sie i szytka przesuwała się po obwodzie obręczy. Jeśli nie doszło do wyrwania wentyla, to chyba tylko dlatego, że zaczynałem czuć bicie koła (przekrzywiony wentyl "uwypuklał" gumę) i przerywałem normalną jazdę. Opisana sytuacja miała miejsce tylko na najbardziej stromych odcinkach w Polsce i na alpejskich zjazdach, na płaskim lub w małych górach problem nigdy nie wystąpił niezależnie od pogody i temperatury powietrza. Nigdy nie zdarzyło mi się na tych samych trasach pęknięcie dętki z przegrzania w "normalnych" kołach mimo mojej dużej wagi i raczej ostrożnego zjeżdżania (czyt. długo na hamulcach). Kocham podjazdy i raczej klasyczny sprzęt, więc złożyłem tradycyjne lekkie koła na szytki żeby korzystać z wyższych ciśnien - pod górę jest super, ale trzeba w końcu zjechać ;-) Nie jestem jeszcze w desperacji, żeby calkowicie wycofać się z szytek, ale chciałbym w końcu jeździć i na szytkach, i w dół :-) Nie znalazłem w sieci podobnego opisu sytuacji, więc chciałbym zapytać o Waszą opinię na ten temat.
Pozdrawiam wszystkich!

#49 Koroliow

Koroliow
  • Użytkownik
  • 384 postów
  • SkądKaszuby

Napisano 15 wrzesień 2011 - 09:15

szyber,
Masz karbonowe obręcze czy alu?
Też jestem ciekawe opinii co do jazdy na szytkach w górach. Mam szytki od niedawna i w górach na nich jeszcze nie jeździłem.

#50 szyber

szyber
  • Użytkownik
  • 2 postów
  • SkądWrocław

Napisano 15 wrzesień 2011 - 23:50

Koroliow
Mam klasyczne aluminiowe obręcze.

#51 Marco_

Marco_
  • Użytkownik
  • 990 postów
  • Skądze znowu

Napisano 20 wrzesień 2011 - 19:16

Jesli masz aluminiowe obrecze , to jak hamujesz to nie "piluj az dym idzie " tylko hamuj pulsacyjnie , wtedy nie beda sie az tak grzaly jak to opisales ...

#52 Jakob

Jakob
  • Użytkownik
  • 118 postów
  • SkądBrzeg Dolny

Napisano 27 wrzesień 2011 - 22:55

Jest jakiś przeciętny wymiar, szerokości kół carbonowych, 22 mm?
To prawda że im większy stożek tym lepiej tłumi, na naszych 'polskich' drogach?


Twoje pytanie ma się nijak do tematu, w którym je zadałeś.
Proszę odnaleźć odpowiedni dział i odpowiedni temat dla tego pytania.


#53 wiki

wiki
  • Użytkownik
  • 2190 postów
  • SkądOzorków k/Łodzi

Napisano 12 czerwiec 2014 - 23:00

Odświeżam...

Jak usunąć resztki kleju z obręczy karbonowej i z szytki ?



#54 Jarek-LT

Jarek-LT
  • Użytkownik
  • 413 postów
  • SkądKolberg

Napisano 13 czerwiec 2014 - 05:20

tylko i wyłącznie chemiczne wynalazki,,,,,,,,,,,i bez paniki kompozytu nic nie rusza.



#55 severall

severall
  • Użytkownik
  • 690 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 13 czerwiec 2014 - 05:51

Ale jakie chemikalia najlepsze ? Aceton da rade ?



#56 Gosc_solid_crank_*

Gosc_solid_crank_*
  • Gość

Napisano 13 czerwiec 2014 - 07:15

Niedawno miałem podobny problem. Chodziło o usunięcie kleju od nalepek. Skonsultowałem w dwóch firmach zajmujących się karbonem i w obu potwierdzono mi, że najpewniej to właśnie acetonem.  Tak zrobiłem. Doczyściłem pięknie a karbon nie ucierpiał. Więc śmiało!





Dodaj odpowiedź