Skocz do zawartości


Zdjęcie

Kierownica Accent Execute Road Carbon


49 odpowiedzi w tym temacie

#21 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 maj 2018 - 08:09

nie spodziewali się fali zamówień, sparaliżowało to ich, zamówienie do nich dotarło i dziś wyślą :|



#22 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 28 maj 2018 - 08:19

Napisz, proszę, jaka jest rzeczywista waga kierownicy, czy trzyma szerokość (np.42cm to rzeczywiście 42 cm) i czy ma rzeczywiście ma

tak niewielki (65 mm) reach (zastanawiam się nad kierownicą z tak małym zasięgiem),



#23 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 maj 2018 - 08:27

Spoko, jak dojedzie dam znać. Mi ostatecznie przypasiła ta kiera Alu Execute, mimo że na górze nie trzyma szerokości jak wspomniałem :P a ta karbonowa ma być prawie taka sama jak ta alu. 



#24 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 28 maj 2018 - 08:42

Wg opisu na stronie Velo, karbonowa ma o 5 mm mniejszy reach.

I jeszcze jedno: czy dolny poziomy fragment kierownicy (dolny chwyt) nie jest za krótki.\

Miałem kiedyś kompaktową kierownicę Bontragera i pod tym względem była to absolutna pomyłka.



#25 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 28 maj 2018 - 08:52

tak, ten baranki w alu są za krótkie, tzn nie ma takiego fajnego poziomego chwytu, trochę mnie to irytuje, ale ja rzadko jeżdżę w dolnym chwycie, jeśli już to raczej tak aby sięgać klamek

 

tak patrzę na fotki to chyba ta carbonowa będzie miała lepszy ten chwyt, poczekam zobacze, jutro powinna być.. 



#26 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 28 maj 2018 - 09:02

Dla porównania miałem kierownicę Pro o identycznym zasięgu co Bontager, ale w niej dolny poziomy fragment był właściwy.

W tej chwili mam Zippa i pod tym względem jest bardzo dobrze.



#27 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 czerwiec 2018 - 14:11

OK, kierownica dojechała po prawie 3 tygodniach (sic!).

 

waga - 220g (na wadze hakowej i kuchennej)

na łapach - 420mm

na dropach - 455mm

reach - 65-70mm (z miarką + tak na oko, dobrze tego nie zmierzę)

drop - 125mm

 

Czyli wg danych producenta wszystko się zgadza. 

 

Kształt baranka - jest duża poprawa w dropach. Mają zupełnie inny, wygodniejszy wg mnie kształt, jest fajne poziome oparcie.  

Jedyne co mnie trochę niepokoi to jak wsadzałem (hehe) palucha do środka to już nie jest tak fajnie, nie ma w ogóle wykoczenia w środku. są jakieś ostre krawędzie, mam nadzieję że przewody di2 się nie potną o to :/


  • Dari lubi to

#28 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 czerwiec 2018 - 14:13

Dołączona grafika


#29 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 czerwiec 2018 - 14:14

Dołączona grafika


#30 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 05 czerwiec 2018 - 08:27

Dzięki.



#31 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 czerwiec 2018 - 19:06

Co wam powiem, to wam powiem, ale internal routing to zło w czystej postaci, świętej cierpliwości.. dziś do 3ciej w nocy siedziałem i montowałem tą elektrykę. Najpierw dwa kabelki do centralki przecisnąć przez baranka. Kurde myślałem, że łatwo pójdzie, gdzie tam. Udało się dopiero z pomocą nici dentystycznej i odkurzacza. Potem w środku ramy zerwało się połączenie, z tym było jeszcze więcej zabawy, bo kabel ciągle gdzieś ginął w środku ramy, zawadzał o kabel hamulca, a światełko w suporcie, żeby był dostęp do kabli malutkie.. dziś wreszcie kupiłem 65cm kabelek żeby połączyć obie klamki przez kierownicę i elektryka już śmiga :) Został jeszcze serwis hydrauliki, bo sam nie przepcham tych kabli w kierze, olej itp. i wstawiam czarną owijkę. 

 

Fajnie to teraz wygląda. Z kiery wystają tylko kable do hamulców, do jednego z nich na taśmę przylepiony kabel Di2. Centralka schowana w kierze, schludnie i ładnie. Jedyny minus to podatność na uderzenia centralki w kierze. Nieraz już przywaliłem w coś barankiem i korek mi wyskakiwał niemalże. Cóż, trzeba bardziej uważać.. 



#32 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 04 maj 2020 - 13:40

I jak spisuje się kierownica? po prawie 2 latach? Pytam bo akurat jakąś chcę kupić.



#33 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 maj 2020 - 14:38

spoko, wszystkie chwyty komfortowe, brak kabli pod owijką super, krótki reach, a też coś co zacząłem niedawno doceniać - uchwyt górny nie jest tak jak w kierach aero gięty do przodu, tylko bardziej anatomicznie do ridera, dzieki temu nieco wygodniej się trzyma dłonie :) do tego stopnia, że kiera całkiem prostopadła do mostka już nie jest tak wygodna jak w międzyczasie kilka testowałem :D

 

zdecydowanie kupiłbym jeszcze raz

 

IMG-5075-kopia.jpg


  • Dari lubi to

#34 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 04 maj 2020 - 16:18

Właśnie szukam kierownicy z krótkim reachem nie za krótkimi chwtami dolnymi.  Sądzę, że to lekkie gięcie do tyłu też by pasowało. Z tym, że na razie (do najblizszego przeglądu) poprowadziłbym linki i przewody na zewnątrz. Pytałem między innymi dlatego, że wydawało mi się, że komuś pękła, ale być może coś mi się pomyliło.

Zastanawiam się jeszcze nad innymi kierownicami, miedzy innymi Syncros, ale  to już inna cena.

 

 



#35 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 maj 2020 - 16:24

uwierz mi, porobisz internal routing i już nie wrócisz do kabli pod owijką



#36 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 04 maj 2020 - 16:27

Tak, ale sam nie dam rady tego zrobić. Dlatego przy okazji przeglądu.

 

Czy miałbyś możliwość zrobienia zdjęcia kierownicy z boku, tak jak na tym wcześniejszym? Tylko może nie tak z dołu, ale równo na poziomie kierownicy?



#37 cauchy

cauchy
  • Użytkownik
  • 2883 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 04 maj 2020 - 16:59

95820643-1330200487175405-89252733290954


  • Dari lubi to

#38 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 04 maj 2020 - 17:01

Dzięki.



#39 Dari

Dari
  • Użytkownik
  • 3143 postów

Napisano 18 maj 2020 - 21:15

Ta kierownica ma identyczne parametry jak Satori X-Race Aero Carbon - niewykluczone, że to jakiś klon Satori.



#40 Firetrifighter

Firetrifighter
  • Użytkownik
  • 3 postów

Napisano 01 grudzień 2021 - 15:10

Kupiłem dwa egzemplarze wersji alu. Przede wszystkim skusił mnie mały reach bo w rowerach miałem spore a mam małe dłonie i ciężko mi było sięgnąć do klamek w dolnym chwycie.

 

Pierwszą do roweru przełajowego w szerokości 400. Z pomiarów wychodziło mi raczej, że wymiary trzymała. Drugą wstawiłem do roweru szosowego jednak zdecydowałem się na szerokość 380. Również wymiary zgodne z tym co podaje Accent. Komfort o wiele lepszy plus spokojnie mogłem wrócić do mostka 100. A na innej kierze musiałem kombinować nawet z mostkiem 80! Dla mnie obie bardzo wygodne w chwycie na rurze górnej, do klamek zacząłem sięgać spokojnie co było najważniejsze bo i hamulce szczękowe.

 

Wpadła zmiana roweru i znów chęć/potrzeba wymiany kierownicy z 420 na węższą. 380 była na początku ok, ale z czasem i z tym co choćby na uchwyconych fotkach z jazdy widać, że jednak zrobiło się za wąsko. Pewnie zdecyduję się na 400 w wersji carbon, reach jeszcze mniejszy bo 65 jednak analogiczny do aktualnego (kierownica Devox) ale hamulce hydrauliczne więc nie potrzebuję już tak głęboko sięgać więc grupa produktów się zwiększa.

 

Co prawda konkurencyjnie trzeba dać od 500 do nawet 1000 zł więcej, niby nieco dzięsiątek gram lżejsze, ale czy warto? Ze sztywnością ciężko ocenić bo chyba najlepsze w tym przypadku pełna integracja kiera + mostek. Jednak to nieco ryzyko że można nie trafić z długością mostka...





Dodaj odpowiedź